Stasietis rašė:
Tas pats pas mane P508 is belgijos, kw is 120 sumazinti iki 100. Ziurint pagal vin randamas toks pat irasas su sumazinta galia. Pries 10 metu turejau e39 tas irgi is belgijos tai irgi vietoj 135 buvo 120.
Skaityciau tai kaip pliusa masinai gal. Visgi gal dezes ir matoro resursai dideani...
Bet planuoju pezuka pasikelti bent iki gamykliniu kw.
Esam šeimoj turėję tokią Renault Safrane 94 metų, iš Prancūzijos.
Mašina buvo 2,0i benzas, 8 vožtuvų 79kw, pamažinta galia ir pamažintas vožtuvų kiekis dėl mažesnių mokesčių ar pan.
Aplamai, kaip tokių metų tokios klasės (ten XM klasė praktiškai), buvo visiškas plikis. Gale langai mechaniniai, salonas pilkas veliūras, be ABS, be oro pagalvių, gale būgniniai stabdžiai, ratai keturių skylių (visos kitos versijos buvo penkiaskylės, taigi ratų būdavo galima gauti tik nuo Lagunos) ir pan.
Visi katalogai rodė, kad buvo pagrindinis benzinas 2,2i. Buvo 8V versija su 79kw ir 12V versija su 101kw. Ten, kur varikliai virš dviejų litrų buvo smarkiai apmokestinti, padarė specialą versiją 2,0i 12V 98kw. Kai kurie katalogai ją rodė, bet dauguma nerodė. Tai tos mūsų versijos nerodė absoliučiai jokie katalogai. Rodė tik gamintojo instrukcijos variklių sąrašas ir dar Wikipedia, su paaiškinimu, kodėl jis toks sukurtas. Pamenu, kiek vargo būdavo autodalių parduotuvėse. Viską pirkdavau pagal 2,2i 8V 79kw, nes galia tokia pati, ir viskas labai panašu, ir net dauguma variklio dalių tokios pačios, bet pvz joks katalogas nerodė Safranei būgninių stabdžių ir teko pirkti cilindriukus, kaladėles tik su pavyzdžiu.
Tuo metu pagal kėbulo numerį dalių nelabai kas parduodavo. O ir Renault pagal kėbulo numerį nėra taip paprasta išmušt, kaip PSA, kas yra tiesiog tobula dėl viešai prieinamo dalių katalogo.
Taip kad čia nėra šiuolaikinis bajeris tas "pamažinta galia". Numeti 5kw ir sumažėja automobilio galutinė kaina kokiais 5K Euro, kas nenorėtų...