Tai belieka senuosius purkštukus sudėti atgal ir tikrinti pakaitinimo žvakes. Va paklausiu, kaip užsiveda? Iš karto griebia, ar reikai ilgai sukti? Jei reikia ilgai sukti reikia žiūrėti ar nesiurbia oro, bet visais atvejais, kurie buvo man , sunkus vedimasis buvo susijęs su maža kompresija cilindruose ir pakaitinimo žvakių neveikimu. Niekada nebuvo kaltas oro pasiurbimas (kuro nusėdimas) Juodas dūmas, rodo kad neteisingas kuro mišinys-per daug kuro/per mažai oro, Per dauk kuro gali būti, jei purkštukai blogai išpurškia kurą , su ankstesniais purkštukais juodo dūmo nebuvo? Bet purkštukai tikrinti ant stendo, tai atmetam. Kita juodo dūmo priežastis oro trūkumas. Aišku reikia pradėti nuo oro filtro, tada jau nagrinėti turbinos, oro srauto, oro slegio daviklių bėdas. Tačiau turbina prie žemų apsukų nedirba, taigi jei juodi dūmai virsta jau sukant starteriu, gryžtam prie purkštukų. O jei juodas dūmas tik prie aukštesnių apsukų, tai gali būti kalta turbina, davikliai. Turbinos pirminis patikrinimas-duodam gazo, ir laikom suspaudę pirštais oro padavimo žarną. Jei žarna sukietėja-turbina veikia, atsikabinam nuo jos. Tada jau reikia diagnostikos. pasijungę žiūrim, kokį slėgį rodo map daviklis esant neužkurtam varikliui. Turi rodyti slėgį artimą atmosferos slegiui ir turi nešokinėti. (vabar gerai neatsimenu, bet 100 kažko, o gal 1000. 98, 102 irgi gerai, bet jokiu būdu negali šokinėti neužvestam varikliui0 čia kalba eina apie map daviklį. Js rodo oro SLĖGĮ kuris yra oro įsiurbimo kolektoriuje. Kitas daviklis yra maf. Jis matuoja oro, pratekančio per įsiurbimo kolektorių srautą. Su juo ne taip paprasta. Reikia įsijungti grafinį atvaizdavima ir žiūrėti, kaip kinta oro srauto dydis priklausomai nuo apsukų. Preliminariai, jei gerai prisimenu, ant laisvų apsukų oro srauto matuoklis turėtų rodyti apie 3200 ten kažko ar tai g/sek ar kažko panašaus, priklauso nuo variklio (labiau nuo mano atminties, nes nelabai pamenu).
_________________ Navanas, Ukmergė, C5 (x7)
|