Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
O problema tikrai kibirkštyje? Gal nutrūko mano keistas diržas? Ar čia jau kita mašina?
Signalą iš variklio kompo turit į babiną? Ar variklio kompo statusas kartais ne Locked?
nea Tada anas peziukas sekmingia gyvan klaipedoj -atidaviau drauges mamai

bet po dirzo keitimo jam labai purtosi variklis. gal ka sujudinom, bandysiu dar zvakes keist. bet nera jokiu pozymiu kad nesudirbtu cilindras, bet variklsi purtosi kaip reiakalas.
cia kitas peziukas- pirkau ji su tikslu padovanot draugui

jis dar gyvena XXa su mono ipurkimu tai laikas atsinaujint i modernia tiesioginio iputimo(dar ne i cilindra deja) automasina peu 307

pinigu gaili masinai bet dovanota manau priims nesilauzydamas

tik pataisyst reikia

neziurejom dar kompo. siand kobis birztono pusmaratonyje dalyvavo kartu tai nebuvo laiko

benza paduoda lyg ir. signalke islupau. duju neatjunginejau bet laikinai irg teks. blogiausia kad smukstarai dujininkai jungesi prie babinu- kirpo laidus tai pilnai galejo sudegint benzo kompo viduj kazka. savininkas sake kad masina veike, be tpo kelione spas dujininkus kita ryta nebeuzsikure.
raktai yra du. su abiem nedega lock mygtukas raudonai, peugeot planet unlocked ecu irgi. idomu kas cia per gedimas bus.lieka laidynas arba variklio kompas.
Seniem pagyvenusiem varikliam, pagrinde benzininiam, kartais buna, kad po dirzo keitimo neveikia kokie voztuvai, arba kad kala voztuvai del kompensatoriu. Esme, kad tai turi per kelias valandas praeiti ir 99proc praeina. Taip kazkaip ir pasakiau tada. Jei nedingo simptomai, galim paziureti papildomai is naujo fazes. Jei kada ta masina bus Kaune, sakykit.
Bet gali buti ir visai nesusije. Ne is vieno tokio variklio buvusio vadeliotojo esu girdejes, kad i turejimo gala, kai ridos pasidare dideles, pradedavo drebeti ant laisvu, ta pats matau ir ant draugo C5 I su tokiu varikliu, kai nupirkom 2013tais buvo liuks, o dabar nemenkai kratosi. Is nepatikrintu saltiniu esu girdejes, kad turetu padeti nauji kompensatoriai. Deja, patvirtinti negaliu. Susije gali buti su dirzo keitimu tuo, kaip ir minejau, kad kartais reikia velenelius pasukti atgal, dar kad variklis bent 10 ratu buna prasukamas rankomis, t.y. be tepalo slegio. Vel kazkas tose vietose negero gali nutikti, jei jau dirbo ant paskutinio plauko. ES9 V6 varikliams, nuo paciu seniausiu versiju XM ir Xantia, iki paciu naujausiu C5X7, 2 atvejais is 3 pakeitus dirza koki pusvalandi patarska vienas arba keli voztuvai, kol susireguliuoja.
Dirzo patikrinima is manes turit nemokamai vien del ramybes.