WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 15 2019, 02:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3082 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 202 203 204 205 206 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 29 2019, 22:14 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3154
Miestas: Kaunas
Beje, paskutinis tikras bmw E28 jau evoliucijos keliu tapo paskutiniu tikru bmw E39.

Nes nu padoresnis E60 (tas kur iki perechodo feislifto) už 5k eurų dar neįperkamas, tai ten randama daug priekaištų jam, kuriuos tingiu ir vardinti. Nes dar po 5 metų tie trūkumai taps privalumais.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2019, 10:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 42
Miestas: Kaunas
Atsiprašau, kad nelabai į temą, bet Peugeot forume info neradau, o čia juk tie patys veidai lankosi :)
kokie atsiliepimai apie P208 su 1,2l (2012-2015m) benzininiu varikliu? Dyzelis netinka, nes bus važinėjama nedideliais atstumais.
Ar verta bandyti laimę, ar apeiti didesniu lanku ?

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2019, 13:17 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3154
Miestas: Kaunas
Tokiems varikliams visa esmė slypi ridoje.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2019, 16:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 42
Miestas: Kaunas
vienas 103tkm (2012), kitas 56tkm (2015). Pagal metus ir mašinos tipą - rida adekvati, gal net neminusuota.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2019, 21:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10391
Miestas: Kaunas
Geriau 56. Del to variklio gerumo, dar per mazai nuomoniu ir patirciu, bet sako, kad puse velnio ir gal net geriau uz 1.6 princa. Pats jo gyvai akim dar nemaciau ir negazavau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2019, 07:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 463
Miestas: Klaipeda
As kiek zinau, ir pas mane ant kiemo vienas tox stovi, tai turbut geresnio motoro pas siuolaikinius Peugeot/Citroen nerasi. Nera jis super ekonomiskas, taciau jei perkamas variantas be TURBINOS, tai be jokiu problemu 300k vaziuoja. SU turbina drisciau teigti kad bus 200-250k.

Sis 1.2 variklis 4 metus is eiles isrenkamas geriausiu metu motoru iki 1.3 darbinio turio. Nevisada tai sako kad yra geras pasirinkimas, taciau si ta pasako.

Mano asmenine nuomone, kas zino TU senuosius variklius, tai cia manau bus panasus patikimumas, ypac jei variantai be turbo. As rekomenduoju. Nes kai Peugeot gamina motorus PATYS, o ne kox Jaguar/FORD prisideda (2.7HDi) ar ne kox BMW (1.6 Prince), tai motorai gaunasi tikrai geri.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2019, 10:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
1.2 be turbos? turetu buti rimtas variklis rimtai masinai su zverisku sukimo moment darbiniusoe miesto sukiuose :)

siiap pagamint gera patikima,ilgai laikanti varikli zymiai lengviau nei atlaikanti garantini. inzineriskai.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2019, 11:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10391
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
1.2 be turbos? turetu buti rimtas variklis rimtai masinai su zverisku sukimo moment darbiniusoe miesto sukiuose :)

siiap pagamint gera patikima,ilgai laikanti varikli zymiai lengviau nei atlaikanti garantini. inzineriskai.

Inžineriškai taip, o ekonomiškai irgi taip, jei gamini 1 ar 100. O kai gamini milijoną, tai kaštų susimažinimas 10% krizės laikotarpiu yra labai liuks, apeliuojant į Princą. O paskui krizė praeina ir žiūrim, kas gaunas toliau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2019, 07:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 463
Miestas: Klaipeda
Elviukai123 rašė:
1.2 be turbos? turetu buti rimtas variklis rimtai masinai su zverisku sukimo moment darbiniusoe miesto sukiuose :)

siiap pagamint gera patikima,ilgai laikanti varikli zymiai lengviau nei atlaikanti garantini. inzineriskai.


Patikek 208-tam pakanka per akis :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2019, 10:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Patikek 208-tam pakanka per akis :)


208-tam taip. mazas svoris smagiai vaziuotusi. beveik kaip tame animaciniam filme "Ratai" kur masinos pacios varineja.

As labiau pergvenu del vairotuojo. Jam isedus masinos mase padideja ~10%, + zmona du maximos maisai dar 6-8% + kalnas. Idomu i parodos kalna Kaune uzvaziuotu su +18% zvaliai? :roll:

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2019, 14:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 708
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
Laimonas rašė:
Patikek 208-tam pakanka per akis :)


208-tam taip. mazas svoris smagiai vaziuotusi. beveik kaip tame animaciniam filme "Ratai" kur masinos pacios varineja.

As labiau pergvenu del vairotuojo. Jam isedus masinos mase padideja ~10%, + zmona du maximos maisai dar 6-8% + kalnas. Idomu i parodos kalna Kaune uzvaziuotu su +18% zvaliai? :roll:

VAZ 2101 su 1200 motoru, sukurtu daugiau kaip prieš 50 metų, nei tada, nei dabar man neatrodo toks silpnas, kad kiltų abejonių, kad jis kažkur neįvažiuos ar kokios nors tašės nepaveš.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2019, 00:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10391
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Elviukai123 rašė:
Laimonas rašė:
Patikek 208-tam pakanka per akis :)


208-tam taip. mazas svoris smagiai vaziuotusi. beveik kaip tame animaciniam filme "Ratai" kur masinos pacios varineja.

As labiau pergvenu del vairotuojo. Jam isedus masinos mase padideja ~10%, + zmona du maximos maisai dar 6-8% + kalnas. Idomu i parodos kalna Kaune uzvaziuotu su +18% zvaliai? :roll:

VAZ 2101 su 1200 motoru, sukurtu daugiau kaip prieš 50 metų, nei tada, nei dabar man neatrodo toks silpnas, kad kiltų abejonių, kad jis kažkur neįvažiuos ar kokios nors tašės nepaveš.

Žmogus nori žvaliai įvažiuoti. Tai čia didelis skirtumas nuo užvažiavimo aplamai.
Su savo pežuku 206 ir 1,4 55kw į minėtąą kalną įvažiuoju gana žvaliai, bet dažniausiai tam reikia trečio bėgio. Gerai pasikrovus galima pradėti ir nuo antro, o likus kokiam trečdaliui jau truputį lėkštėt pradeda ir galima jungti trečią. Na ir magistralėse būna važiuoji sau ramiai 110-130kmh ir gauni gerą kalną. Tuščiam be problemų, bet kai būni gerai pasikrovęs, kartais ir ketvirtas bėgis nebegelbėja ir tenka trauktis tarp fūrų į pirmą juostą. Tokiais atvejais joks dyzelio momentas negelbėtų, tiesiog trūksta galios bet kokiu bėgiu. Buvome su mergaite grįžinėdami iš Maroko ir stipriai apsipirkę Ispanijoj ir C15 su 1,7TD taip užkrovę, kad Vokietijoj autobane į kalniukus lėtėjo ir netgi labai dūmino. Nukrovus vėl viskas puiku.
Su BX ir tokiu pačiu 1,4i varikliu esu tempęs priekabą, sunkesnę už patį BX. Į bet kokį kalną užvažiuot galima, bi tik ratų sukibimo užtektų, bet žvalumas baigiasi vos tik pajudėjus.
Nors pagalvojus, teko vienąkart paturėt situaciją, kai ir neužvažiavau. Buvo Xantia Break 1,9TD, tempiau traliuką su pakrautu C15 ir atvažiavau į statų kalną. Vienas keliukas, užkylu, antras - užkylu, trečias - užkylu, tada ramiai leidžiuos, tada vėl kilt, posūkis, antras, trečias - OP. Per lėtai atvažiavau ir įkalnė kokia 14proc. Antras bėgis nebepatempia, į pirmą perjungt nespėjau ir sustojau. Nuspaudžiau stabdį. Bandau pajudėt iš naujo, niekaip. Arba sankaba dega, arba variklis gęsta. Rankinis ant priekinių ratų, įkalnėj neužteks priekinių padangų sukibimo, o priekabos stabdžiai automatiniai veikia tik nuo kalno, tai išlipt apsidairyt irgi baisu. Teko naktį labai ramiai ir atsargiai leistis vingiuotu keliuku, puikiai suprantant, kad galimybės pasitaisyti nėra :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2019, 09:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
Smagiu nuotykiu Tadai esi apturejes :) as pries 3 sav tempiau peziuka 307 su c4gp. 92kw. Kalno nereik- buvo stiprus vejas tai kruizas nustatytas 105km/h o masina vaziuoja 96, gali gaza spaudyt 4 pavara nepadeda. Tai nelabai zvaliai gryzom :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2019, 12:22 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3154
Miestas: Kaunas
Tai kaip tada francūzai, šveicarai, norvegai ir kiti važinėja po savo kalnus su tokiais motorais ir nieko, gyvi ir užvažiuoja. O Jūs čia viduriuojat dėl Parodos kalno, į kurį net aš su savo tvartu 1.9td užlipu be problemu.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2019, 15:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 463
Miestas: Klaipeda
Cia tas dalykas kai ispyzdejama tiesiogine to zodzio prasme kai TURIU GARAZE V8 ar V12 ir visa kitakas turi maziau nei 6 cilindrus yra zoliapjoves. Bullshit.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3082 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 202 203 204 205 206 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007