WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 04 2019, 13:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki,
kas reguliuojasi C5 važiuoklėje? Randu kad reguliuojasi tik suvedimas, visa kita - ne.

Man servisas suskaičiavo ~5h darbo (spėju pagal valandinį) pakeisti priekinio tilto galinius sailenblokus + "važiuoklės geometrijos tikrinimas / reguliavimas". Tas pats servisas taip pat nustatė, kad surūdiję atraminiai guoliai priekyje, bet sutarėm, kad jų keitimo nesiūlys, nes jų nėra šitoj mašinoj.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2019, 13:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Reguliuojasi tik priekinių ratų suvedimas. Tai su pasiruošimu užtrunka apie pusvalandį ir kainuoja apie 15 eurų.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Paskutinį kartą redagavo 1 Bivainis. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2019, 13:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Idomu, kaip nustate kad surudije atraminiai guoliai :lol:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2019, 14:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Citrusas rašė:
Idomu, kaip nustate kad surudije atraminiai guoliai :lol:

Cia užusieniuos kaip suprantu :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2019, 15:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Lietuviai irgi nustato tokių gedimų. Man yra skambinę klausę, kiek kainuoja ir kur gauti, nes jokie katalogai nerodo ir neranda nei servisas, nei savininkas...
Dar yra parduotuvėj siūlę C5 pirmoko priekines spyruokles. Nes žmogus užsisakė ir neatvažiavo atsiimti. Būčiau nupirkęs, jei būtų nuėję prie to C5, su kuriuo kaip tik buvau atvažiavęs, ir parodę, kur jos dedamos, bet nesutiko :(

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2019, 17:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Jo, čia užsieniuose. Servisų tinklo vietinė atstovybė. Anksčiau jie užsiimdavo išskirtinai apžiūromis (TA, prieš perkant ir pan.), bet neseniai pradėjo ir remontuoti. Mano patirtis, manau, susijusi su vietine atstovybe ar net konkrečiu meistru, todėl minėti serviso vardą būtų neteisinga, juolab sutarėm, kad už važiuoklės išpurtymą grąžins pinigus.

Surūdijusius atraminius guolius nustatė, nes sukiojant vairą girdisi iš po atraminės gumos šiugždėjimas. Šiandien dar paklausiau kaip ten su šarnyru, tai sako "gal pas tave su adatiniais guoliais jisai, ne šiaip paprastas šarnyras"? Nu žodžiu... Pasiūlyta remonto kaina tokia pasirodo dėl to kad skaičiuoja sailenbloko keitimui >1h/pusei, nes reikia išimti visą šakę, + standartinė ~2h fiksuota kaina už geometrijos reguliavimą, nes reikia sako ir priekį ir galą sureguliuoti. Nepatikliai žiūrėjo į mane, kai sakiau kad šitoj mašinoj tik suvedimas reguliuojasi, bet nesiginčijo. Sako galim nedaryti, jei nenori, bet tada jokių garantijų kad nevalgys padangų po sailenblokų keitimo.

Tai va, o nuvažiavau ten, nes geru oru, kai sausa, lėtai važiuojant per nelygų kelią girdžia priekyje kažkas. Važiuojant žiedu dar ir subilda ar sudreba kartais, panašiai kaip granata būtų, jaučiasi ir per vairą kartais. Kartais šiaip stukteli per vairą lėtai darant posūkį. Supant mašiną taip pat girdžia abiejose pusėse. Taip pat girdžia ar net vibruoja sukant vairą lėtai riedant. Stovint vietoje ir sukiojant - nieko. Ir dar po to kai buvo pakelta mašina kurį laiką sukant vairą tiek stovint tiek važiuojant vibruoja vairas. Nu žodžiu biški kažkas nelabai. Tai ir nustatė, kad: kliba stabilizatoriaus traukių apatiniai šarnyrai, susidėvėję (minkšti) galiniai priekio sailenblokai na ir surūdiję atraminiai guoliai. Sako pasikeisk šituos ir tada žiūrėsim toliau.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2019, 21:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Realiai, pasakojimas apie šarages, tik ne Lietuvos :D
Mekonomen?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2019, 13:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
tadas1991 rašė:
Realiai, pasakojimas apie šarages, tik ne Lietuvos :D
Mekonomen?

Ne Mekonomen, kiti. Ten nebevažiuoju po to, kai ieškojo kas stuksi važiuoklėj, nerado, ir paleido pasivažinėti kol pradės bildėti labiau. O buvo atsipalaidavęs ratas.

Dėl sailenblokų keitimo, tai įtariu darant ne spec servise bus patikimiau keisti su visa šake tiesiog, nei ten jiems bandyti pataikyti užpresuoti ir surinkti teisingai? Na ir suvedimą pasitikrinti tuo pačiu.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2019, 14:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Porą kart sau patvarkius važiuoklę irgi jaučiau kurį laiką vairo drebėjimą, po pilno iškėlimo

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2019, 14:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
C5 I/II ir Peugeot 607 po pakėlimo ir nuleidimo mašinos dažniausiai kurį laiką vairas pavibruoja vietoj sukinėjant. Po kelių dienų turi praeiti

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2019, 14:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
tadas1991 rašė:
Realiai, pasakojimas apie šarages, tik ne Lietuvos :D
Mekonomen?

Ne Mekonomen, kiti. Ten nebevažiuoju po to, kai ieškojo kas stuksi važiuoklėj, nerado, ir paleido pasivažinėti kol pradės bildėti labiau. O buvo atsipalaidavęs ratas.

Dėl sailenblokų keitimo, tai įtariu darant ne spec servise bus patikimiau keisti su visa šake tiesiog, nei ten jiems bandyti pataikyti užpresuoti ir surinkti teisingai? Na ir suvedimą pasitikrinti tuo pačiu.

Nu blem nieko ten įspūdingo nėra tuos sailentus pakeisti. Nebent tikrai rankos iš pilvo auga. Tik gali būti, kad Norvegijos darbo laiko, keičiant sailenblokus bus didesnė, negu kainos skirtumas tarp sailenblokų ir šakės. Šiaip, jei tik galinį keičiant, ko dažniausiai ir pakanka, tai ten nuėmus šakę 10-15min darbo. Nupjaut su bulgarke įvorę arba prieš tai visą sailentą, jei dar gyvas kažkiek ir rankom nenusiima, su platuku numušt, ir pasistačius tinkamu kampu, užkalt plaktuku naują. O šakės pas antroką gerokai lengviau nusiima, nes nėra vamzdelių laikiklių prie tų sailenblokų prisuktų...
Nu ir reikia šarnyrą atjunginėjant, nesuplėšyt jo gumelės arba suplėšius naują uždėt, bet tas galioja gi ir šakę keičiant. Būna suplyšta ir ne su šakute, o su spec.sjomniku nuiminėjant, nes yra labai trapių gumelių ir žemesnių šarnyrų, kur netelpa niekas normaliai užkišt.
Proto pi.sėjai visur vienodas nesąmones šneka, ir pas mus, ir pas jus.
Kaip vienas pažįstamas įmonės direktorius sako, dvi profesijos, kur dirba didžiausi diletantai - statyba ir automobilių remontas.
Išvis, jei dedi kokybiškus sailentus ir su presu šakės nesuglamžai kokiu nors debilišku kampu sugalvojęs ten ką įstatyt, tai nesulūš niekas ir be suvedimo. Sau esu suvedimą daręs vieną kartą vienam iš mano turėtų 4 BX po vairo kolonėlės remonto, dukart C15 po vairo kolonėlės remonto ir po traverso geometrijos atstatymo, vienąkart C5, prieš perleidžiant mamai iškart po vairo traukės antgalio keitimo. Nei vienam ZX nedariau, kitiem trim BXams nedariau, pežukas jau irgi metus laiko 20kkm be suvedimo važiuoja, o su padangom ir stabilumu viskas gerai, nors važiuoklėj šį bei tą taisiau ir dabar dar taisysiu. Praktiškai kasnakt į žiedą 80-90kmh ateinu ir dar niekad nebuvo nesuvaldomai pabėgęs. Labai geras geometrijos patikrinimas yra ne padangos, o kai žiemą išvažiuoji ant ledo kelio. Norvegijoj tokių gi būna :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2019, 07:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
C5 I/II ir Peugeot 607 po pakėlimo ir nuleidimo mašinos dažniausiai kurį laiką vairas pavibruoja vietoj sukinėjant. Po kelių dienų turi praeiti

Įdomu kodėl :roll: , man tai nereikėjo kelių dienų, keletos valandų užteko :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2019, 08:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Ta vibracija ypac pasireiskia, jei pakeltam priekiui pasukioji vaira nuo vienos puses iki kitos neuzvestu varikliu. Pas mane irgi taip buna.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2019, 12:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sutarėm kitam servise stabilizatoriaus traukių ir galinių sailenblokų keitimą, suvedimo nesiūlo. Šarnyras ir priekinis sailenblokas sako OK, paliekam.

Beje, dabar po pakėlimo, bet kai ratai nebuvo sukioti, beveik nedreba vairas. Gal oro prisitraukia į vairo stiprintuvo sistemą, kai ratai sukiojami ir paskui užtrunka nusiorinti? kas gi ten dar galėtų būti, jei ne hidraulinėje sistemoje kažkoks pasikeitimas, ir koks dar gali būti pasikeitimas, jei ne oras? Čia šiaip, pamąstymui.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2019, 18:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
assembled rašė:
Sutarėm kitam servise stabilizatoriaus traukių ir galinių sailenblokų keitimą, suvedimo nesiūlo. Šarnyras ir priekinis sailenblokas sako OK, paliekam.

Beje, dabar po pakėlimo, bet kai ratai nebuvo sukioti, beveik nedreba vairas. Gal oro prisitraukia į vairo stiprintuvo sistemą, kai ratai sukiojami ir paskui užtrunka nusiorinti? kas gi ten dar galėtų būti, jei ne hidraulinėje sistemoje kažkoks pasikeitimas, ir koks dar gali būti pasikeitimas, jei ne oras? Čia šiaip, pamąstymui.

Pvz xantioj to nera, kiek jų prikilota :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007