WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 16:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 205 206 207 208 209 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 19 2019, 20:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
indelis turetu buti nusiperkant, ir visas bedas bei sprendimus issamiai aprasyti forume. sekmes


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 19 2019, 22:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 15 2019, 17:37
Pranešimai: 5
Miestas: Šiauliai
Na ka galiu pasakyti. Nexerovas indelis, iš to kuris kreipiasi pagalbos perkant?
BALABOLAI ((kapšelio kiaušinėliai) jei kitaip nesuprantat).
Mano asmeniniu įsitikinimu "forumo" esmė pagebėti žmgui, tačiau paskaičius kapitaztinių : KRIU KRIU" atsiliepimus-išsireiškimus, nesuprantu koks šio forumo egzistavimo princiras? Temų tiek kiek problemų, nėra-faktas. Kreipiausi į "bendruomenę" kaip entuziastas, bet atsakymų negavau, tik kaltinimus, rek la ma, toliau parašysiu palinėjimą, bet jis neatitiks "gero tono" tendencijų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 19 2019, 22:43 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
sitoje temoje yra 200 lapu. Juose nuo a iki z yra aprasytos visos ligos visu C5.

Reikia tik skaityt.

Aciu uz grazius zodzius.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 19 2019, 22:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Prisiregistravus forume gero elgesio etiketas reikalauja labai daug skaityti ir labai mazai rasyti(nors dauguma daro priesingai) Didejant skaitymo kiekiui noras rasyti proporcingai mazeja.. Po tam tikro laiko pradedama kokybiskai rasyti nes norisi pasidalinti savo jausmais, isgyvenimais bei emocijomis su kitais. Tadas1991 geriausias pavyzdys. narys sukuriantis 82.6% forumo technines vertes.

Nesilaikant etiketo sis forumas pavirs faceboku-Sveiki kas galetu buti, arba vytautas gurevicius shared his first post- sveiki planuoju isilieti i xxx gretas. kokie trukumai ir privalumai xxxx, domina xxxxx.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 19 2019, 23:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Lampolas rašė:
Na ka galiu pasakyti. Nexerovas indelis, iš to kuris kreipiasi pagalbos perkant?
BALABOLAI ((kapšelio kiaušinėliai) jei kitaip nesuprantat).
Mano asmeniniu įsitikinimu "forumo" esmė pagebėti žmgui, tačiau paskaičius kapitaztinių : KRIU KRIU" atsiliepimus-išsireiškimus, nesuprantu koks šio forumo egzistavimo princiras? Temų tiek kiek problemų, nėra-faktas. Kreipiausi į "bendruomenę" kaip entuziastas, bet atsakymų negavau, tik kaltinimus, rek la ma, toliau parašysiu palinėjimą, bet jis neatitiks "gero tono" tendencijų.

Forumo esme pagelbeti zmogui. O foruma kas sudaro? Ne tie patys zmones? Todel padekime vieni kitiems, t.y. imkime i prieki ir paskui grazinkime, o ne reikalaukime dykai. Galetum bent jau pameluoti, kad nusipirkes pasidalinsi patirtimi, kaip dauguma vienkartiniu lankytoju daro, o dabar isvadinai geranoriskus linksmus zmones gandonais, nes nesupratai, kad yra kitaip bendraujanciu zmoniu, nei pats. Siulau nieko cia nebesitiketi ir keliauti tiesiai i feisbuka. Ten galima keiktis ir falus matuotis, o cia zmoniu nors ir nedaug, bet kulturingi.
Sekmes isigijant gera automobili.

As vakar viena informacijos kaulintoja, kuris man i privata rasinejo stabiliai gal beveik du metus su kvailais klausimais, kartais drisdavo gincytis, kad nesamones rasau, dazniausiai net nepadekodavo ir niekada nera pasidalines istorijos eiga, ar pavyko remontas ir kaip kas sekesi, pasiunciau galiausiai graziais zodziais "varpelis" ir pasiuliau pasieskoti sekancio geranorisko kvailio, nes paskutinis prasymas itrauke dar tai, kad as ji pats susirasciau feisbuke ir jam parasyciau, kad atsiustu fotkes ir as galeciau ivertinti, ar jo variklis dar yra taisomas. Nes jis neturi laiko pats gilintis ar ten kam dar neturi laiko.
Kai parasiau, kad jis yra erke ir su juo daugiau nebebendrausiu, nes man is to nei kokio dziaugsmo, nei (kai nera dziaugsmo) naudos, tik pats gaistu savo laika, ir pasiuliau taupyti laika ir pinigus savo, o ne mano laiko ir pinigu saskaita, tai dar isizeide ir pavadino ponuliu, turbut tai reikstu, kad esu pasikeles ir man gaila pasidalinti informacija. Idomu, kiek mane bent truputi pazistanciu, gyvai arba kad ir tik internetu, zmoniu, galetu tai patvirtinti :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2019, 11:30 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Kažkur, gal ir šioje temoje, jau šiek tiek rašiau apie savo patirtis perkant C5 Tauragėje.
Taigi, plačiau apie pirkimą ir 16 mėnesių su C5 Tourer Exclusive 2,0 HDI 165.

1 bandymas. Juodas sedanas, 2,0 HDI, exclusive, šviesi oda, į nuotraukas žiūrint norisi greičiau atsisėsti ir važiuoti, važiuoti...
susitariame susitikti šeštadienį prie TA. Realybė: sėdynės suskirdusios, porankio uždaryme vietoje spyruoklės - medvaržtis :shock: , Lexios neturėjau, ELM rodo smulkias klaidas. Važiuojame į TA ant duobės. Kontrolierius mielai leidžia eiti kartu, tik liepia užsidėti svečių šalmą. Žvilgsnis iš apačios: visi amortizatoriai apsiverkę, dėžė ir variklis rasoti, siurblys šlapias. Pardavėjas kažką nerišliai šneka apie netvarkingus meistrus, kurie kažką tvarkė ir nenuvalė nubėgusių skysčių. Paspaudžiame rankas ir skirstomės. Bandymo kaina - apie 15 € už TA + kelionė į Tauragę.
Po poros savaičių tas pats C5 jau buvo parduodamas su TA :)
Apžiūrime, kad dar vyksta Tauragėje. Atsiradęs naujas skelbimas C5 exclusive tourer 2,0 HDI 165, 190.000km, 2010m., įdomu. Važiuojame į aikštelę - nerandame. Skambiname - atvažiuos į Lietuvą po 3-4 d.
2 bandymas kitą šeštadienį: atvažiuoju į Tauragę, apsižiūriu aikštelėje - išorė ir variklio skyriaus vaizdai iš viršaus be priekaištų. Pareiškiu norą važiuoti į TA - atsišviečia asmens dokumentą, paduoda raktus - varyk, jei nori. Prancūziški numeriai ir prancūziška TA yra, draudimo nėra (prancūziškas lyg yra, nežinia, ar galioja), važiuojam.
Kitas kontrolierius, ta pati duobė ir šalmas. šlapi priekiniai amortizatoriai, vienas galinis lyg bando šiek tiek prakaituoti, bet galima skudurėliu suremontuoti :) Visa kita sausa, švaru, tik natūralios dulkės.
Rezultatas: baltas lapas, dideli trūkumai - neveikiantys amortizatoriai (realiai dar šiek tiek veikiantys, o juk niekas veikimo ir netikrino, tik išoriškai matė, kad šlapi), dar keli smulkūs - nedegančios lemputės. Rezultatas tobulas: baltas lapas - nebloga derybų bazė, o registruoti bus galima su prancūziška TA. Jamam. Nesunkiai nuleido 4 ar 500 €, abi šalys patenkintos, važiuoju namo. Bonusas: grįžęs namo randu kablį. Puikus sulankstomas Brink kablys, visiškai pasislėpęs buferyje, rozetė irgi užlenkiama :appl: prijungus priekabą atjungia galinius parktronikus, puiku.
Problemos:
1. organizacinė:
Regitroje nebuvo mano draugės, atostogavo, tai teko eiti prie atsitiktinio langelio. Vyriokui užsienietiška TA buvo naujiena, kažką padarė kreivai, bet garbingai patarė vežotis TA originalų lapą :) Po kelių savaičių atsitiktinai pastebėjau, kad turimų transporto priemonių sąraše mano C5 raudonuoja... sustabdytas leidimas dalyvauti eisme, nes nėra TA. Gerai, kad nenusifotkinau niekur. Važiuoju į Regitrą, draugė jau yra, po tam tikrų diskusijų viską sutvarko. Jiems tai naujiena, bandė siuntinėti į TA, kad jie įkeltų į sistemą prancūzišką TA lapą, bet paskui viską sutvarkė patys.
2. techninės:
a) priekinius amortizatorius pirkau allegro, apie 370 ar 380 € už porą su pristatymu. Važiuoju pas Tadą. Dar pasiskundžiu, kad kartais salone jaučiasi išmetimo dujų kvapas. Rezultatas: pakeisti amortizatoriai, išvalyti 2 purkštukų lizdai, nes prapūstos tarpinės. Pakeistos tarpinės ir prispaudimo šakutės.
b)po kelių mėnesių lyg vėl atsirado kvapas, bet pūtimo per purkštuką nesimato. Važiuojant prie pat namų pradeda keistai kaitaliotis trauka, o sukant į kiemą iš po kapoto šauna baltas debesis, skydelyje užsidega įvairiaspalvės iliuminacijos. Kieme tvyro gaivus dyzelio kvapas. Nuimu purkštukų dangtelį - vienas 2-3 cm. pakilęs, lūžusi šakutė. Sprendimas: skambutis Tadui, paskolina frezą, iš rezervų duoda šakutę ir šaibutę, susitvarkau. jau 3 šakutės ir šaibutės pakeistos.
c) dar po kelių mėnesių - vėl kvapai. Atsidarau dangtelį, netikėtumas - 2 šakutės lūžusios. Penktadienio vakaras, sekmadienį reikia kažkur važiuoti. Šeštadienį dirba Ivuana, neturi, pasiūlo užsakyti už kosminę kainą, atveš gal po savaitės. Greta atidaryta Intercars: prašau 5 min palaukti ir neštis :) ir tik dvigubai pigiau :) vienas purkštukas išsitraukia lengvai, nes buvo tvarkytas Tado, kitas - sunkiau, bet įveikiu naudodamasis įrankiais iš šiukšlyno. Frezą turiu, izopropanolis labai gerai valo apnašas, po pietų viskas važiuoja. Šalutinė problema - Tadas jaučia atsakomybę, nes kažkada judino tą purkštuką ir reikalauja priimti kompensaciją :) Vos atsimušiau, nes aš jo klaidų nematau.
d) vasaros pabaigoje nustojo kilnotis bagažinės dangtis, sustoja pusiaukelėje, sankabos nepaleidžia. Išjungiau sankabą rankiniu būdu ir atjungiau visas fiškes. Kai atsirado laiko, radau lūžusį storą maitinimo laidą. Kažkas jau buvo ten remontuota - kitas storas laidas irgi lituotas, kažko primazgyta. Nelabai vykusiai ir aš sujungiau, reikės dar tvarkyti, bet jau žinau kas ir kaip, reikės pasiruošti tinkamų laidų ir pakeisti tvarkingai. + nebeveikia stiklo šildymas, kol kas nelabai svarbu, tai ir atidėlioju, yra svarbesnių darbų :)
e) pradėjo strigti vairuotojo lango pakėlėjas. Sutrūkusios kelios troso gijos įsivėlė į būgną, iškarpiau, išvaliau, sutepiau ir stengiuosi kiek imanoma rečiau naudoti, nes trosas suplonėjo. Rem. komplektą nusipirkau iš allegro už kelis eurus, bet kol kas jis irgi laukia savo eilės.
f) pastebėjau, kad užlinkusi tepalo matuoklė. Kai prisiruošiau nusipirkti ir pakeisti - nebeišsitraukė... pusė liko vamzdyje... blin...
g) vairuotojo nugaros masažas. Labai reikalinga funkcija, kau tau ne 18 ir net ne 40, ir reikia kelias valandas pasėdėti už vairo. Nustojo veikti, lemputė pašviečia ir užgęsta. Lexia klaidų nerodo, bet pabandžius pajudinti - juda pirmyn/atgal, į viršų - nuvažiuoja ir sustoja. pabandžius kelis kartus viskas pradėjo veikti, gal kokia šiukšlė kliudė. Kas nesugedę - neremontuojam.
h) yra eismo juostų palaikymo sistema, bet neveikia. lexia rodo klaidą. Infraredininiai blyksniai yra, neveikia kameros. planavau vasarą pagulėti ir pasižiūrėti, bet neprisiruošiau, nelabai ir reikia, tik mėgstu, kad tai kas yra - veiktų.

3. Pagrindinė problema, atsiradusi po persėdimo į C5: važiuoti su kitomis mašinomis yra kančia, visokeriopai stengiuosi to išvengti...

4. Ką norėčiau patobulinti:
a) žiemą labai trūksta Webasto. Paskutinius 7 ar 8 metus važinėjau su, tai žiemą yra ypatingas gėris...
b) tourer bagažinė lyg turėtų būti pritaikyta vežioti daiktams, o dugnas - vos ne iš popieriaus... šiek tiek sutvirtinau, bet nepakankamai.
c) panašu, kad buvo pakeistas media centras. įjungus pradiniame lange šviečia katinas, o norėtųsi eglutės (NG4). Niežti nagus išsilupti HDD ir pasižiūrėti, ar jame nėra kokio nors 'bootlogo.png' ar panašaus failo. Tik ar nesugrius kokia nors kontrolinė suma ? Neturiu daug praktikos su embedded sistemomis...
d) yra padorios raiškos ekranas, norėtųsi galinės kameros. rinkoje esantys integravimo sprendimai pasižymi neadekvačia kaina, veidrodis užsitamsinantis, tai ant jo kabinti kitą neprotinga, kažkur kabinti kitą ekraną irgi nevykęs sprendimas, tai šitas noras turbūt taip ir liks nerealizuotas. Gal per registratorių, jei kada nuspręsiu įsidėti.

Ar šitas rašinėlis gali būti užskaitomas kaip INDĖLIS ?

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2019, 12:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Ten ne juostu palaikymo sistema, o perspejimo kertant juosta. Bevertis dalykas. Del logo - galima pakeisti su diagnostika :) j

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2019, 13:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
taip, neteisingai pavadinau.
o logo pakeisti - yra pasirinkimas, ar reikia turėti paveiksliuką ?
kažkaip nemačiau tokio punkto... reikės dar pasiknisti, ačiū :labas:

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2019, 14:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
vbitas rašė:
Ar šitas rašinėlis gali būti užskaitomas kaip INDĖLIS ?

Užskaitom. :)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2019, 18:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
5 zays is 5 zasu. Susidurei su standartinemis C5 bedomis. Dar tik prades varveti vairo kolonele ir nudves valytuvu pagrindinis matoriukas.

Vairo kolonele 120 euru,

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2019, 18:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Šiaip , šita tema pati populiariausia Citrinoj :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2019, 22:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Apžvalga- puiki, užskaitom :)
O šiaip, bendram rezultate- genda viskas, kas negedo (arba ko išvis nebuvo) anksčiau...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 25 2020, 08:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Del logo - galima pakeisti su diagnostika :) j

vakar prisiruošiau prisijungti... išknisau visus užkaborius - nieko aiškaus neradau...
radau BSI neaiškių parametrų, nusprendžiau prieš eksperimentuodamas paskaityti internetuose.
prieš atsijungdamas dar pabandžiau pataisyti radijoloje VIN kodą - kažkodėl vietoje VF7RW... rodė ?F7RW... bet viskas veikė.
ir štai - katino nebėra, šviečia eglutė :) ir dar ta, kur ne eglutė, o du bumerangai :)

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2020, 22:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 28 2020, 23:27
Pranešimai: 30
Miestas: Alytus
Sveiki galbūt būsimi kolegos ir klubiečiai. Labai tikiuosi kad akmenimis neužmėtysite ir neaiškinsite kad "skaityk temą" (nes aš jos perskaičiau 100 paskutinių puslapių ir 99,9% postų yra visiškas šlamštas ir ne į temą). Taigi, kažkaip kilo "durna" mintis pirkti C5 X7 ir kilo klausimų, nes "prancūzo" iki tol neturėjęs, o teigiamų/neigiamų nuomonių girdėjęs daug. 1. Ar tikrai jų problematiška vieta elektra? 2. Kaip jų hidraulinė pakaba? Ar patikima? Kaip ilgai tarnauja? Ar brangus remontas? 3. Ar tikrai 2.0 ir 2.2 litro purkštukai labai lepūs kuro kokybei? (nes ir kaip dažnas lietuvis mėgstu užsipilti kuro "iš šono"). Į ką atkreipti dėmesį apziurinejant auto? Ačiū už atsakymus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 09 2020, 02:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Egis73 rašė:
Sveiki galbūt būsimi kolegos ir klubiečiai. Labai tikiuosi kad akmenimis neužmėtysite ir neaiškinsite kad "skaityk temą" (nes aš jos perskaičiau 100 paskutinių puslapių ir 99,9% postų yra visiškas šlamštas ir ne į temą). Taigi, kažkaip kilo "durna" mintis pirkti C5 X7 ir kilo klausimų, nes "prancūzo" iki tol neturėjęs, o teigiamų/neigiamų nuomonių girdėjęs daug. 1. Ar tikrai jų problematiška vieta elektra? 2. Kaip jų hidraulinė pakaba? Ar patikima? Kaip ilgai tarnauja? Ar brangus remontas? 3. Ar tikrai 2.0 ir 2.2 litro purkštukai labai lepūs kuro kokybei? (nes ir kaip dažnas lietuvis mėgstu užsipilti kuro "iš šono"). Į ką atkreipti dėmesį apziurinejant auto? Ačiū už atsakymus.

Na jei 99,9 procento, tai vadinasi 999 žinutės iš tūkstančio? Puslapyje 15 žinučių, vadinasi iš viso perskaitėt 1,5 naudingos žinutės.
Ar ne per drąsiai sakot? Esu ir aš rašęs, ir kiti žmonęs pastaruosiuose puslapiuose, ne viskas buvo blevyzdos ir parašėm tikrai gerų dalykų.
Elektra nėra problematiška vieta. Bent jau nė kiek ne daugiau, nei tokių pačių metų BMW, Audi, VW, Hyundai, Nissan ir visų kitų markių automobilių. Hidraulinė pakaba labai patikima. Tik kai nupirksit su 400kkm rida, tai bus jau priekiniai amortikai ant ribos arba koks vienas jau bus ir bėgantis. Galiniai kartais irgi prakiūra. Keisti naujais geriausia išeitis, bet brangoka, su darbu gaunas apie 300. Daugiau nieko įspūdingo. Kartais su aukščiais būna problemų, tai išsprendžiama sutvarkius supuvusias traukutes arba kokį sugedusį (labai retai) daviklį ir sureguliavus iš naujo aukštį. Būna ir be hidraulikos su mažesniais varikliais, o nuo 2010tų ir su dvilitriais.

Visi Common rail purkštukai yra lepūs kuro kokybei. Kitaip sakant, kuras turi būti dyzelis, o ne neaiškios kilmės degus (suspaudus ir pakaitinus užsidega) naftos produktas. Jei jūs pylėt šlamštą į seną Bosch common railą ir veikė ilgai, tai ne toks ten ir šlamštas turbūt buvo. Dyzelis yra dyzelis, o jei kalbėsit apie dvilitrio Delphiukus arba 2,2HDi pjezinius Boschus, tai taip, jie už senus solenoidinius Boschus gerokai jautresni kure esančiam vandeniui, smalai, klijams, metalo drožlėms ir kitiems dalykams, kurių ten neturėtų būti, bet pasitaiko traukinių arba krosnių kure. Arba žaliame dyzelyje, kai ūkininkas neprižiūri savo talpyklų ir šliūkšteli nuo bačkos dugno su visais 10 metų kauptais maumais. Dyzeliniame kure, skirtame lengviems ar sunkiesiems automobiliams, tokių dalykų nebūna, nesvarbu, iš kokios jis Europos valstybės. Naudokit gerus kuro filtrus (jokių ten Bugus, SCT ir panašių filtro imitacijų) ir viskas bus gerai. Su Delphi turėkit omeny, kad galimai visvien teks purkštukus susiremontuoti, nes pasiekus kokius 300kkm jie jau pradeda tarškėti barškėti, ypač stipriau paspaudus gazą, trukčioti ir permušinėti. O išėmus patikrinti ir sudėjus atgal - tokie užstringa ir nebeveikia. Kartais taip nutinka ir keičiant kuro filtrą, todėl labai svarbu naudotis kuro pakėlimo kriauše, nes užorink senus neremontuotus Delphius ir gali jau traukt juos remontui, mašina gali nustot kurtis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 205 206 207 208 209 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007