Saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.
Fignia čia, pirkau C5 priekinius diskus Brembo , tai spėkit iš trijų kartų, ar nemuša...Ir nepasakyčiau, kad lakstau po pusantro šimto. Tvarkingai važinėju. Visi dabar kepa praktiškai vienodą šlamštą, tik brendinis šlamštas kainuoja brangiau, vat ir viskas.

tamsta visiškai teisus ,boschą nupirko kitaicai ,tai dabar pagrindinio diržo komplekte guoliukai ARG

Čia kur nupirko starterių ir generatorių grupę 2018tais metais? Ar dabar jau viską nupirko? Kad pastaruoju metu daug kur kainos Bosch pakrito, tai tiesa, bet ne visur, pakrito ir kokybė, bet irgi ne visur. Dažniausiai ką pastebim, kad krenta kokybė ne tų komponentų, kurių kokybė labiausiai jaudintų gamintoją. Elementariai, pvz Citroen C5 II naujausias automobilis buvo pagamintas 2007tais metais, t.y. prieš dvyliką metų. Jis jau pakankamai senas, kad neapsimokėtų laikyti didelės gamybos linijos kažkur vietoje, tarkime Vokietijoje ar Prancūzijoje. Tada atsiranda Made in China, Tunisia, Israel, Romania, Bulgaria, Malaysia, Korea, Brasil, Argentina, Russia, Poland, Bosnia and Herzegovina ir t.t. Kas nebūtinai reikštų, kad tai yra blogai, bet kai prieš tai būni laikęs anksčiau tuo pačiu kodu dalį, kuri buvo Made in France, matosi skirtumas akivaizdžiai. Aš manau, kad tada į France gamyklas atkeliauja linijos naujiems automobiliams ir jų komponentams, o senos linijos iškeliauja pas kitą pasaulį, kur kepa antrinei rinkai. Arba, jei brangu pervežti, tai netgi ne iškeliauja, o perduodama technologija, ir jie patys sukuria kažkokį panašų daiktą. Daug Bosch filtrų pradėjo prieš maždaug pusmetį atrodyti kitaip, negu atrodydavo prieš tai. Bet pvz tepalo filtras, kuris einamas kaip kasetė beveik visiems PSA dyzeliams ir kai kuriems benzinams nuo kokių 2004tų metų, išliko nepakitęs, nes Made in Germany. O Made in Germany dėl to, kad jis turbūt dar naudojamas naujuose automobiliuose. Tik ilgainiui jų jau mažės, nes naujasis 2,0HDi 133kw vėl turi metalinį tepalo filtrą. Beje, kurio kodas nesiskiria nuo seno HDI, t.y. 66/80kw filtro kodo, vadinasi ir jo kokybė kurį laiką dar tikrai neprastės

O Navanui dar neturiu nei gerų, nei blogų žinių. Nes šakės dar nepakeistos. Keisiu kartu su važiuoklės remontu prieš TA, kartu su padangomis į žiemines.