Navanas rašė:
tadas1991 rašė:
Man dreba tik stabdant. Kertam, kad pakeitus klibancius sarnyrus, t.y. idejus naujas sakes (P206 atskirai nesikeicia) nustos drebeti?
Kertam drąsiai.
Truputį užtrukau, nes keičiau Sausio gale, kai baigėsi TA ir reikėjo praeiti.
Drebėti praktiškai nustojo. Mažais greičiaus truputį jaučiasi, kokie 5proc. to, kas buvo. Bet nuo 60kmh nebesijaučia visai nieko. Diskai tiesūs. Seniau būdavo baisiau pastabdyt, nes ir sudrebėdavo, ir visa mašina suvaikščiodavo. Dar jaučiu suvedimą padarius ir tas dingtų, bet padangos "driftinės", tai nepersistengsiu jų saugot kol kas. Gal vasarai...
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.
Tiesos yra, bet jau esu ir pats atvejų matęs, kad ATE ar TRW, Brembo, ar pan. nekažką. Tai iš esmės, jei nori būti 100proc. garantuotas, reikia pirkti turbūt arba sportinius, katrie turi savo niuansų, arba originalą. Čia aišku kalba apie tą, kai važiuoji ne kaip tipinis šoferis, o mėgsti pastabdyt nuo 140 iki 20kmh vienu staigiu paspaudimu, tada spaust gazo ir už 50m vėl staigiai stabdyt, ir prieš posūkį į balą, ir tie diskai tokie pirmos laidos ZX tipo, kur monolitas ir dydžio kaip sriubos bliūdelis
Savo 206tam keičiausi rudenį kaladėles, tai aišku atidaręs radau, kad jau reiktų ir diskus pakeisti. Nenudilę dar, bet kai palikau pastovėt 1,5mėnesio ant lauko tiesiai po lietvamzdžiu, kol su dviračiu važinėjau, tai pripuvo kaladės prie diskų taip, kad tie rūdžių šašai per 500km nenusivalė, vadinas ir nenusivalys jau patys. Protingas žmogus sako imk naujus diskus, nes ten 247mm neaušinami, papigei, komplektas nuo 20eur už šūdų malūną iki 60eur už kažką rimto. Tik kad tas kažkas rimto būna veikia super, o būna iki pirmos balos pastabdžius, kaip pataikysi, nes senam grabui ATE fabrikas ATE diskų kad gamintų, labai abejoju, pagamina fabrikas Tailande pagal užsakymą su reikiamais užrašais ir supakuoja pagal ATE reikalavimus. Realaus dydžio stabdžių disko muliažas.
Nes kalbam apie mažus mažus diskus, kurie neaušinami, o stabdyt mėgstu. Tai užsidėjau 3M respiratorių, akinius, bulgarkę su pintų vielų šepečiu į rankas ir tuos originalius nesudilusius, bet papuvusius diskus atšveičiau normaliai iki metalo visur. Naujos Bosch kaladėlės ir stabdo liuksiškai. Dabar kiekvieną naktį važiuoju namo tokiu maršrutu, kur atvažiuoju 90-100kmh, staigiai stabdau iki 40kmh, grūdu antrą ir imu staigų posūkį. Visas posūkis ir 10m prieš jį tokią žiemą kaip dabar, yra baloje. Nu ir viskas gerai su tais diskais, negenda.