WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 00:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 11:10 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Dabar pardavineju savo senuka C5 II 2005 metu. Ateina zmones sako oho didoka rida 350 000 km.

Sakau zmogau galvok: auto jau 15 metu.

Iprates visi prie perekupu ridu 200000 :oops:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 12:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Už tai į skelbimą ridą rašykit.
Aš pardavinėsiu tuoj 206 2004tų metų su 1,4 benzinu, rida irgi jau beveik 340kkm. Pagal liaudį, tai tam varikliui jau turėtų būti batai, bet jis be problemų kasdien pasiekia 5000 apsisukimų per minutę :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 13:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
kobis rašė:
Nieko nepadarysi kad pajamos musu Lietuviu per mazos naujoms auto :bum:

Noreciau kad pasukus burtu lazdele pasidarytu visu Lietuvos masinu tikros ridos skydeliuose. Vat zmones nustebtu :lol:


Nera per mazos, tiesiog parodyk man DAUG zmoniu kas SESTU i GOLF, Renault Megane, KIA ceed, Peugeot 308, Citroen C4... VISI nori 3.0 dideliu masinu. O uz tuos 5000EUR padarius gera pradini inasa, galima neblogogiausios komplektacijos siuos modelius isvardintu nusipirkt, su 5 metu garantija, likutine 4000EUR verte ir liktu issimoket 7000EUR per tuos 5 metus. Moki po 110 EUR i menesi ir vaziuoji su nauja masina. Sakysit TAIP, bet po 5 METU MASINA NE TAVO, JI BANKO. TAIP jus teisus, bet po 5 METU jusu senas kibiras 10 metu dabartinis po 5 metu bus 15 metu ir gausit ji pardave max 1500EUR. Taigi, vel dasidedat sutaupe 4000EUR ir vel perkat 10 metu senumo masina su neaiskia istorija ir pan... Tuo tarpu po 5 lizingavimo metu, galit arba patys toliau lizinguot ta masina kurios likutine 4000EUR, arba pardavus ja rinkoje(jei nevirsyja rida 100 000km) gaunat kokius 7500 EUR, lieka 3500EUR naujai masinai ir vel imat is salono. Taip visas vakaru pasaulis gyvena, ir nereikia "jei daugiau uzdirba". PAS JU MOKESCIAI ZYMIAI DIDESNI ir jie daugiau savo laika vertina kad nesitampyt po servisus ir vazineja jie su Renault CLIO, VW POLO, Peugeot 208, Ford fiesta... CIa mes TURTUOLIAI, limuzinai...

Lietuvio mastytmas - GERIAU VAZIUOSIU SU 15 metu senumo 3.0 varikliu limuzinu, nei su TRIPERIU taburete nauja su 1.2.... MASTYMAS ATBUKES KAIP NUDAUZHYTO PLAKTUKO KOTAS.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 14:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Laimonas rašė:

Nera per mazos, tiesiog parodyk man DAUG zmoniu kas SESTU i GOLF, Renault Megane, KIA ceed, Peugeot 308, Citroen C4... VISI nori 3.0 dideliu masinu. O uz tuos 5000EUR padarius gera pradini inasa, galima neblogogiausios komplektacijos siuos modelius isvardintu nusipirkt, su 5 metu garantija, likutine 4000EUR verte ir liktu issimoket 7000EUR per tuos 5 metus. Moki po 110 EUR i menesi ir vaziuoji su nauja masina. Sakysit TAIP, bet po 5 METU MASINA NE TAVO, JI BANKO. TAIP jus teisus, bet po 5 METU jusu senas kibiras 10 metu dabartinis po 5 metu bus 15 metu ir gausit ji pardave max 1500EUR. Taigi, vel dasidedat sutaupe 4000EUR ir vel perkat 10 metu senumo masina su neaiskia istorija ir pan... Tuo tarpu po 5 lizingavimo metu, galit arba patys toliau lizinguot ta masina kurios likutine 4000EUR, arba pardavus ja rinkoje(jei nevirsyja rida 100 000km) gaunat kokius 7500 EUR, lieka 3500EUR naujai masinai ir vel imat is salono. Taip visas vakaru pasaulis gyvena, ir nereikia "jei daugiau uzdirba". PAS JU MOKESCIAI ZYMIAI DIDESNI ir jie daugiau savo laika vertina kad nesitampyt po servisus ir vazineja jie su Renault CLIO, VW POLO, Peugeot 208, Ford fiesta... CIa mes TURTUOLIAI, limuzinai...

Lietuvio mastytmas - GERIAU VAZIUOSIU SU 15 metu senumo 3.0 varikliu limuzinu, nei su TRIPERIU taburete nauja su 1.2.... MASTYMAS ATBUKES KAIP NUDAUZHYTO PLAKTUKO KOTAS.

Su visa pagarba, kolega, bet kalbat vėjus.
Jei gyventum Vakaruose, suprastum, kad ten už mažiuką 1.2 kibiriuką per metus reikia mokėti smarkiai mažiau, nei už kokį trilitrį limuziną, plius problemos su parkavimu ir t.t. Anie perka ne tą mašiną, kurią gali įpirkti, o tą, kurią gali išlaikyti...Iš šalies žiūrint, lyg ir gerai gyvena, betgi sulindę į bankų subines iki ausų...O kad nauja mašina nekels problemų ir nereiks su ja tampytis po servisus, tai patylėsiu...Ar tamsta manot, kad nedidelės mašinos šiaip sau tokios pigios? Gamintojai nedurni, per servisą ir atsargines dalis savo maržą atsiima. Po penkių metų tą vienkartinį kibirėlį gali tekti paleist nuo kokio Medvėgalio, skirtingai negu bent jau vidutinės klasės auto. Sutinku, kad po miestą kasdien maltis su pusšešto metro ilgio gelda nėra didelės prasmės, bet jei reikia kokį 1000 km vienu prisėdimu susukt, tai jau yra skirtumas. Didesnė mašina yra patogesnė, talpesnė, saugesnė, o tolimoj kelionėj ir pakankamai ekonomiška.
Apibendrinant -jei pirkčiau naują mašiną, tai nebent darbinę, kuri UŽDIRBA pinigus, visais kitais atvejais tai yra viena iš blogesnių investicijų, na nebent nelygis sėstis į kažkieno priperstas sėdynes... Betgi, nuėję į kokią knaipę, tikriausiai nereikalaujat, kad jus aptarnautų su naujom lėkštėm ir stalo įrankiais? Tai va, ir aš apie tą patį.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 15:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
"Jei gyventum Vakaruose, suprastum, kad ten už mažiuką 1.2 kibiriuką per metus reikia mokėti smarkiai mažiau, nei už kokį trilitrį limuziną,..."

Kas kalba apie tai, jog nediferencijuojami pagal masinu kubatura? As apie tai NIEKO NESAKAU. TAIP IR REIKIA, nori vaziuot PRABANGIAI, MOKEK kaip PONAS Ka cia norit tuom pasakyt, "jei gyventum vakaruose"? Dar klausimas, kas kur daugiau buves "vakaruose". Puse mano gimines lengvesnio kelio iesko uzsienyje, nei ardami cia KAIP AS LIETUVOJE ir tokie kaip as tavo TEVAM ir SENELIAM pancijas rinkdami, jus PAKUUUDYYYYY pakeliam sparnus ir dw kronu kitur gaudyt. VAt cia yra situ emigrantu absurdas, o uz juos turim moket MES, tikri LIETUVIAI.

O bet jei i tema, tai apie aptarnavimus KALBATE VEJUS VISISKUS. iki 100 000km galiu vardinti ne tik SAVO asmenine patirtim 4 masina is salono, beit ir kruva bendradarbiu, pazystamu, giminiu.

Kaip taisykle

1. Pirmas aptarnavimas (imkim atliekami aptarnavimai vidutiniskai kas 20 000km) - 120EUR;
2. Antras aptarnavimas ~200EUR;
3. Trecias aptarnavimas ~180EUR;
4. Ketvirtas aptarnavimas ~250EUR;
5. Penktas aptarnavimas ~200EUR.

Kalba eina kad aptarnavimus atlikti iki 100 000km pas dileri kol garantija, paskui arba nauja ima arba jau toliau kad nekeist dirzu ir pan pas dileri varai i garaziuka. Virs 100 000 km turi buti nutraukti visi rysiai su dyleriu, nes tada tikrai prasideda NEADEKVATIZMAS kainu atzvilgiu.... Jei vaziuojat daugiau nei garantinis, pvz 100000km 5 metai, tada ieskom kitu keliu arba automobiliu kurie suteikia 150 000km garantija ir 5 metus. Bet viskas kas virs 100k, jau kabalas. Del to ir reikia stumt ir imt kita.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 15:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Normaliai cia propagandos pavare Laimonas :-) Zmogus pragmatiskas padaras- jis paskaiciuoja kas ir kaip ir priima sprendimus. Galima iki uzkimimo sakyti kad naujas auto geriau- nuo to nieks nepasikeis. Siai dienai geriausias sprendimas –naudotas automobilis. Toks sprendimas geriausias buvo vakar ,ir greiciusiai geriausias bus rytoj. ir dar ateinancias dienas. daug dienu. isimtis galbut iki 12-15KEur kainuojantys kibiriukai merginai. Kuria taisant naudota masina isgrezia iki paskutiniu Raimondas,Laimonas ir kiti meistrai.

Normalesne masina(kur nesijauti lyg butu sugedes langu mechanizmai o gamintojas pamirso arkas sudeti I komplektacija) prasideda nuo 22 385eur, pvz pazystama pirko kia sportage pilna oda navi ir tt (tai jau netoli 30KEUR)

o garaintiniai smagus kastai bmw 3 klases 2017m, tapalu keitimas ir apziura 550eur su PVM. Cia kaune tokiso kainos, kiek kainuoja KLP nesisivaizduoju.


ir isvis sudas dauguma dabartiniu masinu- nepatikimas gyvenimo pakeleivis. Gyvenimo pakeleivis turi buti patikimas. Laimonas siulo zmona kuri viena diena is niekur nieko negrys namo.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 15:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Vien tas jusu NUSISTATYMAS "KIBIRIUKAI" daug ka pasako. Patycios NE KITAIP :) O apie FOKISKA premium as net nekalbu, ten aptarnavimai tiek, kiek puse metu lizingo mokejimai kitom masinom...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 15:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Vien tas jusu NUSISTATYMAS "KIBIRIUKAI" daug ka pasako. Patycios NE KITAIP :) O apie FOKISKA premium as net nekalbu, ten aptarnavimai tiek, kiek puse metu lizingo mokejimai kitom masinom...


Yra zmoniu klausanciu Mahlerio ir Sostakoviciaus. Nors nera nusitate pries Justina Bieberi. zmones turi skirtingus skonius ir reikalavimus. muzikai, masinoms, moterims. Gali nusipirkti Bieberio kompakta bet klausydamas nesijausi gerai. Nusitatymas cia ne prie ko.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 16:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Na arba kam per 50 :) okey, vieniem patinka RETRO masinos, kitiem naujos :) nesakau kad masinos dabartines geresnes nei pries 30 metu, anaiptol, bet tos pries 15 metu jaugamintos yra tokia KRUVELE kaiko...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 16:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tegul kiekvienas gyvena kaip pats nori.
Aš pvz žiauriai vertinu finansinę laisvę ir noriu turėti galimybę bet kada nelabai sunkiai atsitraukti kur nors, todėl nenoriu nei naujo automobilio, nei būsto paskolos, nei kokios nors kitos paskolos. Važinėju nuo pat savo vairavimo karjeros pradžios su visokiais grabais ir šiukšlėm iki 500eur. Brangiausiai mašiną esu pirkęs už 1050eur, bet jos ilgai neišlaikiau ir daug nenuvažiavau, perleidau mamai. Namą turbūt irgi 10 metų statysiu, nes nenoriu streso ir visų tų problemų su atsiskaitymais už paskolą. Matau, kiek žmonės vargsta, kad gautų dar vieną porciją pinigų namo statybai, kiek popierių reikia sutvarkyti ir gauti, kiek viską turi legaliai pirkti ir už paslaugas tik švariai atsiskaitinėti, kai dažnai geresni arba labiau prieinami meistrai švariai net neturi galimybės paimti, nes dirba tik po darbo.
Man labai patinka nusipirkti automobilį už tiek pat, už kiek draugei nuperku dviratį, ir su juo be didesnių problemų važinėti. Bet kol tas automobilis pasiekė nuo naujo automobilio kainos iki 500eur likutinės rinkos vertės, tai kažkas juk turėjo jį nusipirkti naują ir sunaudoti. Todėl labai gerbiu žmones, kurie perka naujus automobilius.
Mašinas aš ne myliu ir prižiūriu, o gadinu, laužau, braižau ir teplioju. Todėl išleisti daug pinigų ir tą daiktą iškart sudralinti negaliu sau leisti nei morališkai, nei finansiškai. O turėt reprezentacinį automobilį, į kurį sėsčiau tik švariais rūbais, nevežiočiau visokių purvinų dalykų arba dviračių salone, nevežiočiau visokių neaiškios kilmės skysčių ir tirštimų, kurie gali išsipilti, ir dar kurią norėčiau plauti kartą į savaitę arba bent mėnesį, esu bandęs. Gavosi taip, kad stovėjo ir buvo nenaudojamas išvis. Jei turėčiau tiek pinigų, kad galėčiau naują automobilį įsigyti iš mėnesio algos, tuomet tikrai pirkčiau ir naudočiau.
Apie tai ir spaudoje labai daug kur kalbama, kad lietuviai nėra labai kvaili ar nemokantys skaičiuoti. Tiesiog pas mus kapitalizmas teoriškai atėjo prieš 30 metų, o praktiškai nuo laukinio kapitalizmo pabaigos dar tik kokia 15metų, iš kurių 5 metai buvo krizė, per kurią kapitalizmas visiškai neveikia. Taigi, tiesiog nėra susiformavęs įprotis pasitikėti bankais ir žmonės nėra suformavę savo gyvenimo būdų taip, kad jiems tai būtų gyvenimo dalis ir įprotis. Tiesiog lietuviai nemėgsta būti skolingi bankui. Amerikoje tuo tarpu 80proc. nekilnojamo turto tikriausiai yra įkeista, iš jų 50proc. du arba tris kartus. Bet ten tai vyksta jau ne vieną šimtą metų.


Dabar su mergaite planuojam keliauti motociklais. Aš jau nusipirkau sau motociklą už 1600eur, 1996tų metų, pakankamai neblogos būklės, bet aišku su savo pričiūdais ir reikalingais tam tikrais darbais. Mergaitė truputį kitaip mąsto. Ji nėra nei už mane turtingesnė, nei vargingesnė, bendrai mūsų pajamos šiuo metu yra labai panašios. Bet dairosi labai rimtai ir į naujus. Naujas motociklas, toks, koks jai patinka, Honda markės, kainuoja 5300eur.
Keturis kartus brangiau, nei mano, taip. Bet skirtumai tokie
1. 23 metais naujesnis
2. 40kkm mažiau nuvažiavęs
3. Kuro įpurškimas. Tam tikra prasme ir problematiškiau, jei sugenda tundroje taigoje, bet naujas gal labai greit nesuges. O kita, kai kalbam apie mergaites, tai vien privalumai: nėra pacoso, neužsipila, visada lengvai ir greitai vedasi, mažesnės kuro sąnaudos ir mažiau pastangų dirbant su gazo rankena (kas važinėję su karbiuratoriais arba mechaniniais dyzeliniais siurbliais, supras, čia kalbu apie tai, kad būna pusė gazo geriau traukia negu pilnas gazas). Aš jai kai pradėjau pasakoti, kas yra "pacosas" ir kaip su juo reikia elgtis, tai nuo antro sakinio mane jau sustabdė ir sako: "O nebūna be to pacoso?" :D
4. ABS. Vėlgi motociklui žaislas, bet kalbam apie mergaitę. O ir pasikausčiusiam toj srity bičui kartais būna, kad truputį prasileidi ir poasūkyje per stipriai paspaudi galinį stabdį.... Kai bekelėj važiuodamas nori, kad slystų specialiai, tam yra ant vairo mygtukas "ABS REAR WHEEL OFF"
5. Gražus ir nenutrintas
6. Garantija
7. Nebūtina visų pinigų turėti iš karto

(TOP SECRET) 8. Man nereiktų prie jo dirbti ir taisyti, nes naujas ir su garantija.

Tai labai gali būti, kad jai naują ir pirksim. Bet sau naujo, nu nė už ką DABAR nepirkčiau tikrai.
Ir įsivaizduokit, su tokiom skirtingom nuomonėm ir prioritetais kažkaip sugyvenam vienuose namuose ir dauguma temų gerai pasistengus netgi pavyksta susikalbėti. O čia vienoje valstybėje arba viename žemyne žmonės sunkiai susikalba.

Tiesa, slides pirkau naujas už brangiau, negu mano mašina. O slidžių lazdos kainavo brangiau (20eur), negu mano telefonas (15eur).

Taip kad, viskas su ta kobio bagažine gerai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 21:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Laimonas rašė:
"Jei gyventum Vakaruose, suprastum, kad ten už mažiuką 1.2 kibiriuką per metus reikia mokėti smarkiai mažiau, nei už kokį trilitrį limuziną,..."

Kas kalba apie tai, jog nediferencijuojami pagal masinu kubatura? As apie tai NIEKO NESAKAU. TAIP IR REIKIA, nori vaziuot PRABANGIAI, MOKEK kaip PONAS Ka cia norit tuom pasakyt, "jei gyventum vakaruose"? Dar klausimas, kas kur daugiau buves "vakaruose". Puse mano gimines lengvesnio kelio iesko uzsienyje, nei ardami cia KAIP AS LIETUVOJE ir tokie kaip as tavo TEVAM ir SENELIAM pancijas rinkdami, jus PAKUUUDYYYYY pakeliam sparnus ir dw kronu kitur gaudyt. VAt cia yra situ emigrantu absurdas, o uz juos turim moket MES, tikri LIETUVIAI.

O bet jei i tema, tai apie aptarnavimus KALBATE VEJUS VISISKUS. iki 100 000km galiu vardinti ne tik SAVO asmenine patirtim 4 masina is salono, beit ir kruva bendradarbiu, pazystamu, giminiu.

Kaip taisykle

1. Pirmas aptarnavimas (imkim atliekami aptarnavimai vidutiniskai kas 20 000km) - 120EUR;
2. Antras aptarnavimas ~200EUR;
3. Trecias aptarnavimas ~180EUR;
4. Ketvirtas aptarnavimas ~250EUR;
5. Penktas aptarnavimas ~200EUR.

Kalba eina kad aptarnavimus atlikti iki 100 000km pas dileri kol garantija, paskui arba nauja ima arba jau toliau kad nekeist dirzu ir pan pas dileri varai i garaziuka. Virs 100 000 km turi buti nutraukti visi rysiai su dyleriu, nes tada tikrai prasideda NEADEKVATIZMAS kainu atzvilgiu.... Jei vaziuojat daugiau nei garantinis, pvz 100000km 5 metai, tada ieskom kitu keliu arba automobiliu kurie suteikia 150 000km garantija ir 5 metus. Bet viskas kas virs 100k, jau kabalas. Del to ir reikia stumt ir imt kita.

Aha. Tai, jei teisingai supratau, penki vizitai garantiniu laikotarpiu pas oficialus atsistojo beveik štuką europinių? Ir keitė greičiausiai tepalus-filtrus, stabdžių kaladėles? Normaliai. Aš 100 kkm nuvažiuoju per gerus du metus, max pustrečių. O jei koks rimtesnis gedimas būtų išlindęs per tą laiką? Esu beveik tikras, kad oficialai stengtųsi bet kokia kaina atsimazint, sakytų, sugedo nuo draiverio rankų :) Ir tai dėl ko po tų 5 metų jau reikia arba stumt skarbonkę ir imt kitą, arba varyt pas dėdę Vasią garažan? Taigi jopštararai, penkių metų mašina, beveik nauja :D Spėju, kad resurso jau ne kažkas būna likę, palyginus su aukštesnės klasės automobiliais...Ir šiaip, labai vartotojiškas požiūris, juk tą naują skarbonkę irgi kainuoja pagamint, naudojami ištekliai, teršiama gamta ir t.t. Kuo žmoneliai dažniau keis skarbonkes, tuo prastesnė bus jų kokybė, šitos tendencijos jau seniai pastebimos.
Dėl emigrantų visiškai sutinku, nes anie, padlos, ne tik kad mokesčių nemoka Lietuvoj, bet dar ir savo tėvų beigi senelių vengia išlaikyt, gyvena po aštuonis vienam kambary, darinėja silkes ukuose ir norguose, savaitgaliais lėbauja, o į Tėvynę grįžta tik savo naudoto bemwo pademonstruot ir dantų susitvarkyt :evil: Ir dar knisa protą Lietuvos lietuviams, moko, kaip gyvent...Žodžiu, sučiaros. Na, aš viso labo aštuoniolikti metai užsieny, bet emigrantu savęs nelaikau. Tai buvo mano pasirinkimas, ir aš neprivalau jaustis kažkam skolingas ar atskaitingas. Apie tai, kad tamsta ardamas ir šviesios dienos nematydamas, išlaikai mano tėvus (gyva tik mama) ir senelius (jų jau senokai nebėra), nuoširdžiai rekomenduoju patylėti. Galima pagalvot, kad esat balti ir pūkuoti, sąžiningai sumokat visus mokesčius valstybei...Plavali, znajem. Ir šiaip, tikram LIETUVIUI galbūt derėtų ir rašyt be klaidų, tvarkingai, LIETUVIŠKAI, o ne kažkokiom kreivom raidėm, o dar tas baisus rėkimas tekste :D Bet kokiu atveju, gero vakaro.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2020, 22:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
Aha. Tai, jei teisingai supratau, penki vizitai garantiniu laikotarpiu pas oficialus atsistojo beveik štuką europinių? Ir keitė greičiausiai tepalus-filtrus, stabdžių kaladėles? Normaliai. Aš 100 kkm nuvažiuoju per gerus du metus, max pustrečių. O jei koks rimtesnis gedimas būtų išlindęs per tą laiką? Esu beveik tikras, kad oficialai stengtųsi bet kokia kaina atsimazint, sakytų, sugedo nuo draiverio rankų :) Ir tai dėl ko po tų 5 metų jau reikia arba stumt skarbonkę ir imt kitą, arba varyt pas dėdę Vasią garažan? Taigi jopštararai, penkių metų mašina, beveik nauja :D Spėju, kad resurso jau ne kažkas būna likę, palyginus su aukštesnės klasės automobiliais...Ir šiaip, labai vartotojiškas požiūris, juk tą naują skarbonkę irgi kainuoja pagamint, naudojami ištekliai, teršiama gamta ir t.t. Kuo žmoneliai dažniau keis skarbonkes, tuo prastesnė bus jų kokybė, šitos tendencijos jau seniai pastebimos.
Dėl emigrantų visiškai sutinku, nes anie, padlos, ne tik kad mokesčių nemoka Lietuvoj, bet dar ir savo tėvų beigi senelių vengia išlaikyt, gyvena po aštuonis vienam kambary, darinėja silkes ukuose ir norguose, savaitgaliais lėbauja, o į Tėvynę grįžta tik savo naudoto bemwo pademonstruot ir dantų susitvarkyt :evil: Ir dar knisa protą Lietuvos lietuviams, moko, kaip gyvent...Žodžiu, sučiaros. Na, aš viso labo aštuoniolikti metai užsieny, bet emigrantu savęs nelaikau. Tai buvo mano pasirinkimas, ir aš neprivalau jaustis kažkam skolingas ar atskaitingas. Apie tai, kad tamsta ardamas ir šviesios dienos nematydamas, išlaikai mano tėvus (gyva tik mama) ir senelius (jų jau senokai nebėra), nuoširdžiai rekomenduoju patylėti. Galima pagalvot, kad esat balti ir pūkuoti, sąžiningai sumokat visus mokesčius valstybei...Plavali, znajem. Ir šiaip, tikram LIETUVIUI galbūt derėtų ir rašyt be klaidų, tvarkingai, LIETUVIŠKAI, o ne kažkokiom kreivom raidėm, o dar tas baisus rėkimas tekste :D Bet kokiu atveju, gero vakaro.

Na jei čia šiaip apie tepalus filtrus, tai tarkim imam tokį kasdienišką C5 X7 2.2HDi 125 arba 150kw automobilį, kuriam aptarnavimas (tepalai filtrai):

5L tepalo Total Quartz INEO ECS 5W30 - 28eur
Alyvos filtras Bosch - 6eur
Oro filtras Bosch - 9eur
Kuro filtras Mann filter - 30eur
Salono filtras Valeo - 13eur
Darbas 20eur.

Viso 106eur. Čia mano kainos, tai darbas be PVM, PVM tik dalims įskaičiuotas, dyleriai turi jį paimti ir už darą. Oro ar salono filtrui galima pataupyti dar, bet skirtumas kelių eurų. Kuro filtrui geriau netaupyti, bet šitiems jis tiesiog brangus. Naujiems dyzeliams su korpusu paprastai brangesnis. Ne toks jau ir didelis skirtumas nuo tų 120eur, kur tikriausiai dar įskaičiuota bendra apžiūra, skysčių patikrinimas ir dar kas nors, kas per pirmą aptarnavimą daroma. Nuo 200eur truputį daugiau skiriasi, bet filtrai tikriausiai naudojami originalūs (tepalai greičiausiai ne, nes PSA neturi OE tepalų, bent jau nesu matęs, o yra daug dylerių, kurie netgi naudoja ne Total), ir kaip ir sakiau, atliekama ir daugiau visokių "apžiūrėjimų". Kai perki naują automobilį, tai tiek stipriai nesiskiria.

Kaip ir sakė Laimonas, kainos aptarnavimo stipriai kyla, kai baigiasi garantija. Nes dabar jau gamintojai ir dyleriai, norėdami savo automobilį parduoti, turi mažinti ne tik savikainą pačio automobilio. Tam ir yra ilginami aptarnavimo intervalai, tam yra mažinamos privalomų aptarnavimų kainos. Konkurencija sunkus dalykas. Kai nebuvo rinkoje geresnio automobilio už Žiguli, tai gamintojams buvo truputį paprasčiau :D

Apie atsimazinimus arba "paremontavimus" laikinai esu girdėjęs, ypač su Princo varikliais, bet tai nėra labai stipriai taikoma praktika. Faktas, kad dyleris, jei mato, kad tas variklis, jį aplopius, datemps iki garantinio pabaigos, truks plyš stengsis jo nekeisti, bet visokias durų spynas ar valytuvų variklius tai be diskusijų naujus deda.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2020, 08:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Na vėlgi, jei serviso intervalai kas 20 kkm, tai ne faktas, kad kiekvieną kartą bus privaloma keisti oro ar salono filtrus, nebent eksploatacijos sąlygos tokios, kad retesnis keitimas jau būtų nelabai gerai. Ir turbūt tepalas pas dilerį turėtų būti didesnėse talpose ir šiek tiek pigesnis :) Rimta konkurencija automobilių rinkoje bus tada, kai Europon ateis kinai su savo Geely, FAW, Great Wall ir kitais tvariniais, kaip jau anksčiau padarė japonai ir korėjiečiai...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2020, 15:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Taip, kinieciu ir as laukiu, nes dabar kainos sukilusios nauju masinu kaikuriais atvejai NEATDEKVACIAI...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2020, 16:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gal geriau nekarksėkit. Su tokiu mąstymu Anglijoje nebeliko automobilių pramonės. Gamina ten dar kažką, bet viskas supirkta indų ir kiniečių, nebeliko nei vieno britiško kapitalo gamintojo. Norvegija savo aplamai visą pramonę tokiu mąstymu beveik jau susinaikino. Stipriai stovi, nes turi naftos, bet prognozės vidinės labai pesimistinės, nes naftos kainą kai arabai numetė, nes jiem "pajebat", tai amerikonam, rusam ar va ir norvegam tiek daug išpumpuot nebespėja, jei turi specialųjį valstybės rezervą naudoti. Apart naftos ir maisto, beveik viską turi įsivežti. O tada, kai ne tik nebeturi žaliavų, bet dar ir jų nebeperdirbinėji, atsiranda politiniai sprendimai, tokie kaip dabar kur pūcka paėmė ir pakeitė batiuškai skaitliuko tarifą iš naktinio į dieninį. Ir dabar jau batiuška žiūri, gal čia naftos per mus atsivežti, gal per Ukrainą... Aišku, tai gali būti irgi susitartas politinis sprendimas, kad valstybės, kurios nedraugauja su Rusija, pradėtų draugauti su Baltarusija, ir taip per sieną galima daug ką perštampavus išvežti. Bet gal ir ne.
Taip ir su Kinija atsargiai. Nepamirškim, kad tai ganėtinai komunistinė valstybė su labai gražiai užslaptinta diktatūra, stipria piliečių kontrole ir sekimu, ir, žinoma, pusiau komandine (nes su pilnai komandine šiais laikais beišeina gyventi tik kaip Š.Korėjai) ekonomika, kuri dabar jau tampa snaudžiančiu liūtu. Draugystė gerai, bet ji baigiasi tada, kai draugas pasidaro nebe naudos davėjas, o naudos gavėjas (trešėjas). O kai ekonomika komandinė, ir dar tokia stipri, kaip Kinijos, tai jie iš esmės labai nesunkiai gali pagal politiką ir rinktis, kam davė, kam nebeliko.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007