valdas 76 rašė:
Tai kad kažin, ar uždėsi bet kokiam antrukui 15" ratlankius, prieky stabdžių diskai didesni, bent jau maniškio.
Pas 2.2HDI pirmoka tokie pat 288mm diskai ir tokie pat didesni suportai, kaip pas 2.0hdi antroka. Mama vazineja su r15 lietais tais be skyliu. Tokie buvo perkant, tokia ir zapaske, turbut originaliai tokie ir buvo. Gali buti, kad kitokie r15 ir netilpt gali. Diskas tik 2.5mm didesnio spindulio, visa esme suporte.
Bivainis rašė:
tadas1991 rašė:
Kokios išeina tinkamos pigiausio dydžio. Šiaip antroko važiuoklė praktiškai nesiskiria nuo pirmoko (nežymūs skirtumai ir beveik visos dalys tos pačios), tai jei norit taupiau ir kokybiškai, imat iš Saulyno (arba kur nors kitur) originalius R15 ratus ir perkat 195/65R15 padangas. Čia pats populiariausias "pasatinis" dydis ir todėl vienas pigiausių dydžių. Ir pirmokui su paprastais varikliais tokios ir būdavo rekomenduojamos. O 2,2HDi ir 3,0iV6 buvo didesnės, 205 pločio ir nepamenu aukščio. Bet puikiai veikia su 195.
Buvau uždėjęs ant antruko R15 aliuminines skardas (turbūt nuo Xsantia), priekyje viskas gerai, gale kažkas liečiasi, ne tragiškai, bet kiekvieną apsisukimą abu galiniai ratai. Nebuvo noro ir reikalo gilintis kas ten kliūna.
Greiciausiai i skardas apsaugines. Ne visiems ratams taip buna. Kartais jos buna tiesiog sulankstytos, arba svareliai ne vietoj. Pries dedant aisku butina pasimatuot.
Faktas r16 geriau, nes originaliai. Bet turit galimybe sutaupyt. Citroen vairuotojams tai daznai svarbu.
Kaip ir su valytuvais. Nusipirkit pirmoko svirteles ir galesit det paprastus valytuvus.