WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 20:05

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 13 2020, 13:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Sveiki. Kaip taisyklingai sureguliuoti auksio daviklius.

:labas:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2020, 15:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Su Lexia. Ten pilna procedura yra, parodo paveiksleliuose ir ka kaip pamatuot ir ka kaip suskaiciuot ir irasyt. Finale turi buti prieky ir gale atstumas nuo slenkscio iki zemes labai panasus ir abu galai issikelt iki virsaus ir sustot siurblys. Jei nestoja, negerai kazka ismatavot ir per aukstai. Galima parametruose paziuret kuris galas nepasiekia nustatyto skaiciaus.
Jei gala suspaudziat rankom iki atboiniku, per zemai. As ten, kur dirbu, esu gatvej isbandes kelias gan daug pakeltas perejas ir pagal jas patogu pasimatuoti, ar gerai padaryta. C5 X7 turi pravaziuot komfortabiliai 50kmh, C6 60kmh. Nesmigt iki atboiniku ir pakilt ir nusileist minkstai be suoliu.
Pries tai aisku butina susiziuret, issivalyt ir susitept auksciu davikliu traukutes ir svirteles, kartais tiesiog buna uzpuve kazkas.
Ir sferas pasitikrint, jei yra itarims, kad aukstis geras, bet per kieta

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2020, 17:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
C5 II irgi panašiai reguliuojasi?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2020, 18:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Antrokui truputi skiriasi sistema, nes pagrindas statosi su daviklio apkabelem ant stabilizatoriu, mechaniskai jas pasukant kiek reikia, o galutinis privedimas pabaigiamas jau su Lexia, jeigu norima iki milimetru isgaudyti. Su Lexia jiems tik pakoreguoti galima apie 1cm eigos.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2020, 10:15 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
o kaip su tais C5 III kur aukscio davikliai ant kiekvieno rato statos?

3L benzas

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2020, 14:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Bir 01 2020, 19:27
Pranešimai: 2
Miestas: Klaipėda
Sveiki, prisijungus su universalia diagnostika meta klaidą:
“Triggering (vehicle speed receipt anomaly) not characterised”
Kas čia negerai? Ką reiktų daryti?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2020, 14:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
o kas sugedo?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2020, 14:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Azymis rašė:
Sveiki, prisijungus su universalia diagnostika meta klaidą:
“Triggering (vehicle speed receipt anomaly) not characterised”
Kas čia negerai? Ką reiktų daryti?

Atsiranda ir pas mane ta klaida, įtakos važiavimui nėra.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2020, 19:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
o kaip su tais C5 III kur aukscio davikliai ant kiekvieno rato statos?

3L benzas

Neteko daryt dar. Jei teks, galėsiu papasakot. Laimonas sakė kartais būna geras galvos skausmas, kai davikliai būna pasenę ir rodo jau nesąmones, bet ant bendro keturių daviklių srauto kompas pralygina. Kol nepakeiti skaičiukų. Tai tokiems atvejams yra dar sugalvojęs kažkokį ir kitą būdą, kaip pataisyt, kai dėl nusidėvėjimo pagal gamyklinę procedūrą gaunasi dar blogiau, negu buvo.
Čia kaip ir aš sakiau, kad irgi pagal gamyklinę dažnai būna galas per aukštai ir per kietas. Todėl pabaigt geriausiai pasivažinėjus ir pasibandžius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2020, 19:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Azymis rašė:
Sveiki, prisijungus su universalia diagnostika meta klaidą:
“Triggering (vehicle speed receipt anomaly) not characterised”
Kas čia negerai? Ką reiktų daryti?

Parazitinė klaida. Kartais tokios būna dėl įtampos šuolių krovimo sistemoje arba užvedinėjant su pusgyviu akumu, kartais dėl per greitų užvedimo, užgesinimo ir vėl užvedimo ciklų, kartais tiesiog dėl kokios nors programavimo ar konfiguravimo klaidos gaminant mašiną arba ją komplektuojant, arba dėl pakeistų ne visai tinkamų komponentų.
Jei viskas su automobilio darbu gerai, ir į ekranėlį jokių lempučių ir pypsėjimų nesiunčia, tai palikit ramybėj ir pamirškit, kad radot.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007