naujajam nuo 2015m picaso BSI 2010. toliau jau neibeidomu. nes neimanoma vazinet benzinu ir geru varikliu. Svarstau pasiimt antra darbine masina peu 5008 is estu. . variklis 1.6 prince. aisku sugedes. bsi ten 2004, yra 307 facelift peu su 103kw varikliu, tai sumeti varikli su deze ir ismetimo kolektorius kitaip pravedi ir leki.
ateina liudinos dienos. kai naujesne masina turi pirkti pagal tai ar i ja galima ideti normalu benzinini variklis ir abs esp bei bsi draugaus su juo.
beje Tadai, po 9 men pertruakos uzkuriau ta peu 307 prefacelift kur keitei dirzus, uzsikure nenoriai,sukaleno kompensatoriai ir nelebai nustojo visa kelia. kaip kokiu dyzeliu vaziavau 12km. atvaziavus gime geniali mintis patikrint tepalo lygi.istraukiu matuokle-pilna. pasiziuriu idemiau visigi visai tuscia. ir tikimybe kad tuscia zymaii didene kad pilna ivertinus masinos vadeliotoja ir prasisunkaincia alyva per visus galus. matuokle originali rodo gerai. supilu litra- vistiek tuscia. supilo dar 0.7 ir jau lyg ant dugno matuokles kazkas noretu pasirodyt. tada supilu likusius 0.3 ir dar litra ir pagaliau rodo netoli normos.
varikliuks dirba. indeklai neprasukti. masina net nesivargino ismesti tepalo spaudimo klaida. matyt pratinta prie dietos. todel myliu senus gerus varikliukus. jie kaip gera zmona- neikad neisterikuoja, negrasina skyrybom ir niekad nemirsta.
P.S. Vaidotui Zalai dakaras baigtas. mini su 1.6 THP300 varikliuku. laukiam skelbimuose . "variklio defektas. masina buvo myleta,priziureta tiesiog viena diena atsirado pasalinis garsas kainoa tokia kol plaukia. i lietuva plius mokesciai"
o su 2005m 2.0i 179AG benziniuku uzdejes turba butu atvaziaves. gal poraa minuciu veliau.
P.S. sorry of pusiau off topic bet forumas mirsta, nenoriu Tado vieno palikt monologams
