Nezinau ar naudos gausi is mano patarymo, bet pasidalinsiu panasiomis bedomis.
Pas mane Xantia 93m. 2.0i, 8V + Eko LPG. Pakeisti laidai, zvakes, oro filtras, bet panasi beda ir pas manaja buvo. Ir kagi, meistras nustate, kad
blogas laisvu apsuku varikliukas, kad ji nunulinti, reikia:
1.nuimti akumo klema;
2.atjungti fiske nuo varikliuko;
3.isimti varikliuka;
4.varikliuko asele sustumti iki galo, o poto (apie 1cm) istraukti atgal;
5.varikliuka vel istatyti, prijungti fiske, uzdeti klema;
6.duoti degima, bet neuzvesti;
7.palaukti apie 4-6 sek., isjungti degima, o poto vel ijungus degima-uzvesti varikli.
Taigi, sia operacija darydavau mazdaug 1-2 kartus per savaite, kai atsirasdavo panasus gedimas. Pries 2 savaites nusipirkau "BU" varikliuka, nes uzkniso vargti, ir ka - padejo, dabar viskas ciki-piki. Salta didina apsukas, o karsta, ant laisvu, negesta (tai tik ant benzino, su dujomis to neturetu buti!!!). Paliginau sena ir ta, kuri pirkau, tai seno asele visai nevaiksto, o sito-kaip per sviesta.
Siulau paziureti varikliuka, jei jis lengvai vaiksto, tai tadum nezinau ka ir pasiulyt.
Ir dar... kokia duju iranga,
ar yra lambda zondo "apgavikas"? Mano Xantioje tai paciame duju kompe yra istatyta ir kompas uzsiprogramuoja, o kaip pas tavaja? Gal del duju ir lambda zondo nesuderinamumo kompas prisigaudo klaidu, o poto ir kvailioja?!