WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2004, 17:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 23:09
Pranešimai: 203
Miestas: Klaipėda- Liepoja
Nepradėkim vėl pilstyti iš tuščio į kiaurą. Ta tema čia jau tiek pridiskutuota net neverta vėl pradėti. Vieni yra už kiti yra prieš ir viskas. :)

_________________
Klaipėda-Liepoja


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 06:23 
XADO - plonu keramikos sluoksniu padengia detale is vidaus, turbut isivaizduojat. Nesuprantu jusu, kaip gali keramikos "priaugti" per daug, ji niekomet nesusidarys tek, kur yra judejimas, ji guls ant ibrezimu ar panasiai.
Yra kitas klausimas, ar ilgai ta keramika issilaikys ant detales, ar nenutrupes po 3-4 men.?
Manau, kad po Xado ipylimo, pravaziavus kokius 3500-5000 tuks., reiktu pakeisti tepalus ar LHM. Tuomet sistema liks svari, joje "neplaukios" xado likuciai.
P.S. o priemone ispudi daro

MXM
XM D12 Turbo Classic


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 07:45 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Noreciau pasitikslinti ar patikslinti... Ta mikro keramika kuria panaudojau as savo XMo varikliui yra paskaiciuota 50 000 km - po sio kilometrazo procedura reikia vel atnaujinti nes padengimas nusitrina.
Kur ir kaip mikrokeramika "prikimba" - ji pasidengia tik tose vietose kur yra trintis sukelianti auksta temperatura prie kurios mikrokeramika pradeda igauti "lipnumo" savybe, ten kur temperatura nepakankama - priedas neveiksnus, o ir jos paskirtis yra "lipti" ten kur didziausia trintis.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 07:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Noreciau pasitikslinti ar patikslinti... Ta mikro keramika kuria panaudojau as savo XMo varikliui yra paskaiciuota 50 000 km - po sio kilometrazo procedura reikia vel atnaujinti nes padengimas nusitrina.
Kur ir kaip mikrokeramika "prikimba" - ji pasidengia tik tose vietose kur yra trintis sukelianti auksta temperatura prie kurios mikrokeramika pradeda igauti "lipnumo" savybe, ten kur temperatura nepakankama - priedas neveiksnus, o ir jos paskirtis yra "lipti" ten kur didziausia trintis.


Nu vat kolega jus sau priestaraujat, nes priedas netenka savp paskirties. Trintis yra didziausia ten kur lieciasi darbiniai pavirsiai , jei yra isdilimas trintis mazeja, reiskias niekas niekur nekimba. Vat man ta priedo teorija yra nepagrista, nes veikimo principas priestarauja paskirciai. Diskusiju sia tema nereikia, floodo taip pat. Man tik vienas dalykas idomus: ipylus tokio priedo i nauja auto koki galimi atvejai....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 07:58 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Xamai :D.......... - tam ir yra tie priedai, kad isdilimus uzkamsyti :)..., bet jei varikliui jau mishiu natos renkamos - jokie priedai nepades.
Mikrokeramikos paskirtis - padengti besitrinancius pavirsius mikrosluoksniu kurio pagrindine savybe - mazesne trintis nei metalo i metala (kam japoshkes keramikini varikli sugalvojo ???), todel tokio priedo naudojimas ir naujam varikliui zalos neatnes :roll: ?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 08:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tai tu man paaiskink kas tada buna su honingavimi, nes matau kad cia yra priedo fanatiku, kurie nera visiskai susipazine variklio konstrukcijos ypatumais. Kiek as suprantu is jusu , keramikos sluosnis padengia ir cilindro sieneles, ko pasekoje nelieka honingavimo, tada visa trintis persimeta tarp keramikos ir ziedu. Klausimas, kas geriau ( nu cia mane priedu fanatai turetu nudobt): ar tepalo plevele ar metalo trynimasis i keramika. Kitas dalykas kaip keramika pasisalina is variklio, visdelto variklio detaliu yra daug, tai po pirmo naudojimo manu viskas ok, bet toliau kai ji pradeda biret??

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 08:19 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
:D....... - xamai - juk tas sluoksnis yra mikroninis, o Honingavimas (liezuvi nusilauzt) net plika akimi matomas. Sneka juk eina ne apie MOTOR DOKTOR, o apie mikrokeramika. I visai naujus auto galim prieda pilti tik po to kai variklis pilani prisidirbs (po apkatkes) - tai parasyta priedo technineje dokumentacijoje.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 08:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tai va, buriam toliau, jei tas sluoksnis yra tik mikronins, tai esant isdilimui jau "remontiniam" priedai efekto neduos. Velgi klausimas, nafig jis reikalingas, jei mano senam grabui nepades, o naujai tai "dzin", niekas tu prieu neperka, kam mest pinigus i bala ( nu cia tikro lietuvio psichologija), jei uz tepalus sumokejau baisius pinigus. Nu va, berasant kyla kruva klausimu Idomu ka pasakytu priedu gamintojas jei mano auto variklis garantiniu laikotarpiu sugestu???? :roll:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 08:39 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
xe xe ... - juk rasiau - prieda kuri as naudoju jo gamintojas nerekomenduoja pilti garantiniam dar neprisidirbusiam varikliui. nes is to priedo jokios naudos kol variklis nepristryne, jei prieda supilsi tai ir tas variklis nepristrins - juk priedas maizna trinti :D...

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 08:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Va plyn, tai kodel nieks nerekomendavo tokiu priedu pilt i pirmus V6 24v, taigi butu lediniai po siai dienai, o dabar sudroziau per 2metus :( Xminde, radau knyga Oil @Engine, gaila, kad tarptautine kalba ir tad visko nesuprantu. Gal galetum perskaites smulkiau papasakot :D :?:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 09:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Duok :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 09:05 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Jei ziureti i gyvenima is esmes filosofishkai :) - tai visien tiem priedams sakyciau galima pritaikyti vieno musu gero pazystamo issakyta fraze :) - jei meiles nera ir Viagra neapades.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 1 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2004, 09:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
:P :oops: :P

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 03 2004, 14:34 
O geras, man patiko
Bet toks pamastymas, geras bus kai tas marmalas filtrus apaugins keramika. Seniau į Žiguliukų galinį tiltą medžio drožlių ,,užmesdavo,, tiltas nedainuoja, parduodi, iš turgaus išvažiuoja, na o už vartų ....pjuvenos byra.
Šiaip jei rimtai, tai įdomu būtų išgirsti atsiliepimus po ilgesnės eksploatacijos to švento vandens....
Gal į Kernavę jo atvežkite,paragausime....???


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 03 2004, 17:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 23:09
Pranešimai: 203
Miestas: Klaipėda- Liepoja
Reikėjo forume skaityti ten buvo minima, kad keramika auga prie metalinių dylančių paviršių o ne prie plasmasės.
Po aštuonių mėnesių eksplotacijos (10000km) vairo kalonėlė vėl pradėjo varvėti. Taip, kad pagyti nepagijo, bet ligą atitolino :? << ir nusileidinėja kaip ankščiau gal šiek tiek lėčiau. Išvada būtų tokia, kad nieko blogo bet ir nieko gero :)

_________________
Klaipėda-Liepoja


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007