laimon rašė:
isledziant sena marmala gali uzsidaryti termostatas ir isbegs maziau, nei galetu.
Per 10-15min (pagal instrukciją) variklio birbinimo,važinėjant/duodant apsukų,variklis pasiekia temperatūrą,prie kurios termostatas atsidaro,todėl jo išiminėti nereikia! Tuo pačiu termostatas prasiplauna.Išleidžiant marmalą,jis gal ir užsidaro,bet praplaunant su distiliuotu variklis vėl pasiekia temperatūrą,kurioje termostatas atsidaro,ir viskas ten daugmaž normaliai prasiplauna.
Servisai,kiek žinau,plauna su vandeniu iš krano,(ir dažniausiai be jokių ploviklių),bet man tas pasirodė nepriimtina,nes užkaitinus variklį nuo vandentiekio vandens tuoj pat nusėstų kalkės,kurias aš ir bandau ištirpdyti.
Galiu atmailint fotkę,kaip atrodo plaunant išleistas "antifrizas"

Nežinodamas nepasakytum,ką iš tikrųjų matai...
ir dar klaustukas kur perki ta plovimo zeruti(ash viena ausimi girdejau kad su zeruciu ushkishineja skilutes sistemoje jei yra nesandarumas. gal cia kitas zerutis?)?