WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2006, 08:50 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Lincis rašė:
as savo nutekejimus susitvarkiau
bet sliekai vistiek kazkur uzkasti
na bent jau nesmirdi labai
o del kratymosi uzvedus visi kaip vienas porina:
- pakaitinimas, kampas, purkstukai -

+netolygi kompresija

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 01:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 30 2004, 19:33
Pranešimai: 143
Miestas: Vilnius
Kodel niekur neminima apie kuro filtro patikrinima?
Mano uzvedimo problemos: su starteriu reikedavo sukti labai ilgai kol po truputi, po truputi variklis uzsivesdavo.Buvo itartos zvakes ir oro gaudymas.
pirma- buvo pajungta permatoma zarna nuo filtro iki siurblio- ryte geras sprindis oro,
antra- permatoma zarna pajungta apeinant filtra- uzvedimas liko tas pats: ilgai sukti starteriu.
Nuvariau keisti zvakiu, tai kaip didziausia viso sito reikalo problema buvo uzsikimses filtras na ir zvakes. Kaip supratau esme yra tame, kad siurblys siurbia, o uzsikimses filtras nesugeba praleisti reikiama kieki kuro, tai ir pradeda siurbti ora.
Moralas: nepamirskit ir kuro filtro :wink:
P.S. sianakt zada salcius-tiesa isaiskes ryte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2006, 11:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Tom rašė:
Na visos jusu aprasytos bedos kankina ir mano Xantia.
Salta reikia burzginti, kad atrodo akumas pasibaigs greiciau nei uzkursiu.
Tiesa tas saltumas keistas: nuo -10 ir zemiau, tris kartus pasildzius is kart kuriasi, temparaturoje nuo +8 iki -10 - ilgai ir nubodziai.

Daug man patarinejo: kuro filtras, zvakes, kompresija - patikrinau viskas gerai.

Supykau - ketvirtadieni atiduodu i dyzel servisa, tegu daro ka nors.

Kaina ir rezultata pranesiu.

O tai gal orą gaudo? Ir dar, ar kada nors keitei oro filtrą?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2006, 11:58 
Tukas rašė:
O tai gal orą gaudo? Ir dar, ar kada nors keitei oro filtrą?


D4kui uz rupesti taciau jau bandziau viska kaip ir rasiau, kuro filtras, oro filtras, pasildymo zvakes, kompresija. Jokiu rezultatu. Duosiu pareikst nuomone specialistams


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2006, 13:26 
Sena tema, bet jei kam idomu.

Nuvariau as savo masina i Dyzel servisa.
Tase jie ja 4 dienas. Tikrino pasildymo zvakes, keite filtrus, state permatomas zarneles, gaude ora - oro siek tiek sugaude dabar nebera.

Deja uzvedimo bedos liko - diagnoze: kuro siurblys.

Del kuro siurblio eile didziule.
Kainos: Nuemimas/pastatymas tagal 270 Lt, diagnostika ant stendo 160 Lt ir tada dar ruoskis, kai pasakys kas ten blogai.

Baisu darosi, bet manau, kad viena dien nebeuzvesiu...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2006, 13:31 
Paulius rašė:
o kiek paeme uz tas 4 dienas kai nieko nepadare?

Na paeme uz realius darbus, sugaude ora is sistemos pakeite, kuro filtra - 120 Lt


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2006, 13:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
realiai 100lt nulupo.
neverta pas juos vaziuot tvarkyti siurbli. Rask kas nuims ir pastatys, tada tik pas juos nuvezi,eini ne per kontora o tiesiai pas meistrus su siurbliu ir tegu tvarko, bus pigiau ir geriau.
Lieki skolingas :alus:

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2006, 12:14 
Arte. rašė:
Ne maziau svarbu, ar pakaitinimo žvakių rele gerai dirba :!:



Šiaip ji turi nenustot kaitint, nors ir lempute kontroline užgesta. Su mechaniniais siurbliais kaitina pagal temperatura isores - po kapotu - žvakes atjungia atmesta starterio rele (start. isjugimas), o su elektroniniu - valdo kompas (vidutiniskai po užvedimo - dar pora minučiu kaista)

Pas 2.1TD (mechaninis kuro siurblys) labai gerai matosi kada atsijungia pakaitinimo rele - uzgesus kontrolinei lemputei ziuri i deganti STOP zenkla paneleje, po kokiu 10-15sek. jis uzsidega ryskiau - atsijunge rele. Kai turejau 2.1TD visada vesdavau tik atsijungus relei, tai uzsivesdavom prie -25C "spol abarota", o jei tik uzgesus kontr. lemputei - tai reikedavo gerokai pasukt starteri. Pas 2.5TD nesimato kada atsijungia pakaitinimo rele, galbut tikrai tik po kokiu 2 min., nors kazkaip labai tuo abejoju. 2.5TD irgi vedu visalaik uzgesus kontr. lemputei po kokiu 5-10 sek. Praeita ziema prastovejus masinai 3 paroms nevestai prie -29C uzsivedziau. Bet vedesi kaip benzinas, taip nenorom.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007