Negąsdinkit jūs taip žmogaus, nėra jau jo padėtis tokia beviltiška.
Akiraty žinau tikrai nemažai zmoniu, važinėjancių su AL4 pavarų dėžėmis, kurios nuvažiavusios gana nemažai.
Jeigu žmogui tik pajutus kokius negerus simptomus (nesklandus bėgių jungimas, klaidos išmetimas) jis atlieka pilną aptarnavimą (tepalų atšviežinimas, vožtuvų keitimas ir programinės įrangos atnaujinimas (kaip jau minėjo ACS'uose apie 600-800lt)) tuomet važiuoja su tom dėžėm ir vargo nemato.
Tačiau žmogui delsiant ir galvojant, jog nieko čia blogo nenutiks, arba jau nupirkus automobilį iš tokio piliečio, liga progresuoja labai greitai ir galų gale dėžė nesugeba deramai kontroliuoti slėgio ir pradeda slysti. Jeigu darant diagnostiką jau yra slydimo klaida, tuomet dažniausiai vožtuvėlių keitimas padeda tik laikinai ir pati dėžė būna sugadinta, o remontuoti ją yra labai kėblu. Kitą vertus - jeigu sumontuosi kitą dėžę, tuos vuožtuvėlius visvien keisi, ir jie tiks iš senos dėžės. Todėl visiems pradžiai rekomenduojam tik atlikti aptarnavimą. Vieniems su slydimo klaidom padeda ir važiuoja gerai, kitiems ne. Tačiau vairuotojams, kurie pasirūpina šia bėda iškart - jokių problemų vėliau neiškyla.
Jeigu nori išvengti išlaidų, padaryk paprasčiausią diagnostiką ir pamatysi, ar yra užregistruotų slėgio klaidų, ar slydimo, ar išvis ten šiuo metu viskas yra gerai, taip pat diagnostikos metu pažiurėtų ir tepalo nusidevėjimo skaitiklį (AL4 turi tokį dalyką, atšviežinant tepalą servisas privalo pakoreguoti tą skaitiklį)
Dar vienas būdas įvertinti būklę yra tepalo keitimas ir jo uostymas
Jeigu pavarų dėžė yra pasvilusi mechaniškai, tuomet tepalas turi svilėsių kvapą.