WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 11:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: xantia V6 3,0i 99m.
StandartinėParašytas: Rgs 24 2009, 19:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Raimis rašė:
vistiek taip pat, siek tiek auto priekis susikraipo.. :roll: :?:
Čia kai tikrai įstrižinis korektorius atjungtas?... Nesusidūriau su tokiu atveju tiesiogiai, bet logika šnibžda, jog tokie pokštai teįmanomi tik jeigu yra sutrikę nuotėkiai iš tų activinių hidrocilindrų (t.y. hidrocilindrai, kadangi skystis iš jų išteka sulėtintai, užstabdo normalų mašinos kilimą per įstrižainę).
O šiaip, jei jau įbridai į Activas, pasiskaitinėk http://activaclubfrance.free.fr/doc.html. Ten gausybė teorijos ir daugybė aplinkkelių aprašymų, privedusių ligi Activos, bet turėtum rasti ir daug tiesiogiai mechaniką dominančios medžiagos.
Jei jau jokie patarimai nepadės, visada lieka Mindaugas :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: xantia V6 3,0i 99m.
StandartinėParašytas: Rgs 24 2009, 21:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 23 2006, 11:51
Pranešimai: 92
proffanas rašė:
Čia kai tikrai įstrižinis korektorius atjungtas?

Taip
proffanas rašė:
logika šnibžda, jog tokie pokštai teįmanomi tik jeigu yra sutrikę nuotėkiai iš tų activinių hidrocilindrų (t.y. hidrocilindrai, kadangi skystis iš jų išteka sulėtintai, užstabdo normalų mašinos kilimą per įstrižainę).

Va čia gera mintis, logišai mastant gali taip būti.. bet dėl ko skystis iš jų galėtų ištekėti sulėtintai.. orginalei nedaskaičiuota :roll: kazkaip negaletu būti, o ant tiek uzsikise tikrai negali būti.. :roll:
Dar uzmaciau tokiu keleta sakiniu: Citroën introduced Activa technology for the first time in a production car. It is an extension to the Hydractive II suspension, where two additional spheres and two hydraulic cylinders are used together with computer control to eliminate body roll completely. This gives Xantia Activa exceptional road holding capabilities, comparable to true sports cars.
Kazin cia negaletų būti bėda būtent dėl to kompo valdymo :?:
proffanas rašė:
O šiaip, jei jau įbridai į Activas, pasiskaitinėk http://activaclubfrance.free.fr/doc.html. Ten gausybė teorijos ir daugybė aplinkkelių aprašymų, privedusių ligi Activos, bet turėtum rasti ir daug tiesiogiai mechaniką dominančios medžiagos.
Jei jau jokie patarimai nepadės, visada lieka Mindaugas .

Būtinai reikės pasiskaitinėti, gal isaiskės iskile klausimai.. dėkui už nuoroda :wink: O dėl meistriuku kas liečia mechanine dali tai kaip visada susilaikysiu, nebent jau problemeles su kompais.. :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: xantia V6 3,0i 99m.
StandartinėParašytas: Rgs 24 2009, 21:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Raimis rašė:
Kazin cia negaletų būti bėda būtent dėl to kompo valdymo :?:
Sunkiai įsivaizduoju, kokiu būdu tai įmanoma, jei jau korektorius- tiesiogiai valdantis srautus į hidrocilindrus- visiškai atjungtas, bet galbūt :roll: .
Kas liečia grynai Activinius pokštus, mano patirtis nepakankama, kad vienareikšmiškai inetu išburti, todėl ramia sąžine žmones su panašiomis problemomis visada siunčiu pas Mindaugą :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Activa V6 3,0i 99m.
StandartinėParašytas: Rgs 26 2009, 22:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
kasdien pribegdamas, pastebejau toki divaisa: po siokio tokio "korekto" mano activa, nuleidus i zemiausia padeti, vienos puses iki pat apacios nenuleidzia.
gal jos soniniu posvyriu reguliavima reikia pradet nuo zemiausios padeties?
mano praktika: norint kad, activa normaliai dirbtu, reikia pradet viska nuo pradziu- t.y. aukscio korektoriu plovimas, sferu pildymas, traukuciu ir judanciu mehanizmu valymas ir tikrinimas, galiniu sakiu guoliu tikrinimas, keitimas.
gal rasiu tam laiko :) . siaip man, tai gana idomi ta activa :roll: .
yra kitokiu nuomoniu?

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Activa V6 3,0i 99m.
StandartinėParašytas: Rgs 27 2009, 12:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
nedas rašė:
reikia pradet viska nuo pradziu

...kaip ir su bet kuria pagyvenusia sistema: aušinimu ten, važiuokle, salonu ar kėbulu...
Šiaip siūlyčiau pirma išsiaiškinti su ta mašina, išvis izoliavus Activos sistemą (tam turėtų pakakti kelių zaglūškių). O paskui po ašį pajunginėti activinius pribumbasus, ir tokiu būdu išsiaiškinti tiksliai, kas ten kur prie ko. :roll: Laiko tas gali atimti porą dienų, bet po to visą sistemą pažinosi kaip savo 5-is pirštus.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007