proffanas rašė:
Čia kai tikrai įstrižinis korektorius atjungtas?
Taip
proffanas rašė:
logika šnibžda, jog tokie pokštai teįmanomi tik jeigu yra sutrikę nuotėkiai iš tų activinių hidrocilindrų (t.y. hidrocilindrai, kadangi skystis iš jų išteka sulėtintai, užstabdo normalų mašinos kilimą per įstrižainę).
Va čia gera mintis, logišai mastant gali taip būti.. bet dėl ko skystis iš jų galėtų ištekėti sulėtintai.. orginalei nedaskaičiuota

kazkaip negaletu būti, o ant tiek uzsikise tikrai negali būti..
Dar uzmaciau tokiu keleta sakiniu: Citroën introduced Activa technology for the first time in a production car. It is an extension to the Hydractive II suspension, where two additional spheres and two hydraulic cylinders are used together
with computer control to eliminate body roll completely. This gives Xantia Activa exceptional road holding capabilities, comparable to true sports cars.
Kazin cia negaletų būti bėda būtent dėl to kompo valdymo
proffanas rašė:
O šiaip, jei jau įbridai į Activas, pasiskaitinėk
http://activaclubfrance.free.fr/doc.html. Ten gausybė teorijos ir daugybė aplinkkelių aprašymų, privedusių ligi Activos, bet turėtum rasti ir daug tiesiogiai mechaniką dominančios medžiagos.
Jei jau jokie patarimai nepadės, visada lieka Mindaugas .
Būtinai reikės pasiskaitinėti, gal isaiskės iskile klausimai.. dėkui už nuoroda

O dėl meistriuku kas liečia mechanine dali tai kaip visada susilaikysiu, nebent jau problemeles su kompais..
