Sveiki kolegos. Sugrįžtu čia pasidalyti džiaugsmu vėl smagiai riedančia "raketa"
Supažindinu su situacija ir šios problemos sprendimo būdu.
Situacija:
http://uploading.com/files/m989c4cc/20100215315.jpg/Sprendimas:
http://uploading.com/files/83a9ab4b/20100215316.jpg/Rezultatas:
http://uploading.com/files/e2ea1e1d/20100215319.jpg/Veiksmų aprašymas:
1. Buvo didelis noras apžiūrėti sankabos mechanizmą, bet atsisakyta pavykus išjudinti sankabos svirties ašį, suspaudus ir pasukus buvo patikrinta kad sankaba veikia.
2. Bandymas išimti (išpresuoti) svirties kaištį (špilką) baigėsi nesėkme - manau kad per 18 eksploatacijos metų nebuvo judinama, nepadėjo jokie laisvintojai ir t.t. Išpresuoti, manau, galima tik iškėlus dėžę ir dėjus kaištį po presu.
3. Nepavykus išpresuoti kaiščio, buvo nutarta svirtį ne keisti, o privilinti nulūžusią dalį "kempu". Iš kraštų buvo pridėtos metalo juostelės (žr. nuotr.). Virinimo procedūra buvo atliekama pilant vandenį ant greičių dėžės korpuso, kad nepatirptų plastmasinės sankabos ašies įvorės.
4. Rezultatas - sankaba spaudosi taip pat sklandžiai ir lengvai, kaip ir iki svirties nulūžimo.
Labiausiai tikėtina svirties lūžimo priežastis - pirminis įtrūkimas palenkus svirtį, toliau vibracija padarė savo juodą darbą

.
Kaip supratau iš specų komentarų, su šiuo gedimu niekas anksčiau susidūręs nebuvo. Reiškia, tai ne konstrukcinis gedimas.
Ačiū visiems už patarimus ir rekomendacijas, linkiu nenuilstančiai įdomios

"hidrostebuklų" eksploatacijos
