WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 07 2012, 02:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei niekaip nepavyksta pakeisti žvakių pačiam, gal pabandyk kreiptis pas meistrelius? Už paprasto TD žvakių keitimą daug pinigų nenulups, na gal 50Lt. Ir ramiai išvažiuosi žinodams, kad bent su joms viskas gerai. Bet keisti reiktų visas iškart vienodomis naujomis arba iš biednumo bent tikranant ant šynos, kad vienodai ir tolygiai kaistų, o ne pavieniui neveikiančias belekokiomis.
Neturiu minčių dėl to apsukų reguliavimo per vakuumus ar kokius selenoidus, kas ten bebūtų. Bet ar jis turi turėt kažkokios didelės įtakos užvedimo procesui? Manau, kad ne. Jis sukurtas tam, kad nereiktų laikyt nuspaudus pedalo ir kad negestų ir nesipurtytų laisvomis. Kaip ir sakei, tą puikiausiai įmituoji koja. Bet užvedus variklį jis neturėtų gesti spaudžiant gazą daugiau, nei tam tikra riba. Jeigu ne žvakės, reiktų tikrinti, kaip ten paankstinimas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2012, 00:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 31 2012, 17:33
Pranešimai: 7
tadas1991 rašė:
Jei niekaip nepavyksta pakeisti žvakių pačiam, gal pabandyk kreiptis pas meistrelius? Už paprasto TD žvakių keitimą daug pinigų nenulups, na gal 50Lt. Ir ramiai išvažiuosi žinodams, kad bent su joms viskas gerai. Bet keisti reiktų visas iškart vienodomis naujomis arba iš biednumo bent tikranant ant šynos, kad vienodai ir tolygiai kaistų, o ne pavieniui neveikiančias belekokiomis.
Neturiu minčių dėl to apsukų reguliavimo per vakuumus ar kokius selenoidus, kas ten bebūtų. Bet ar jis turi turėt kažkokios didelės įtakos užvedimo procesui? Manau, kad ne. Jis sukurtas tam, kad nereiktų laikyt nuspaudus pedalo ir kad negestų ir nesipurtytų laisvomis. Kaip ir sakei, tą puikiausiai įmituoji koja. Bet užvedus variklį jis neturėtų gesti spaudžiant gazą daugiau, nei tam tikra riba. Jeigu ne žvakės, reiktų tikrinti, kaip ten paankstinimas.



O kaip ta paankstinima patikrinti? kaip suprantu, atjungus dirbanciam varikliui ta fiske kur eina nuo forsunkes su laidu turetu pasikeisti siektiek variklio darbo garsas?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007