Nu ok, buvai servisiuke. Ką ten tau patikrino? Kad klaidų nėra, tai gali ir pats pamatyti prietaisų skydelyje. O ar servisiuke pažiūrėjo kokie forsunkių darbo slėgiai ir laikai, ar pažiūrėjo ką daro siurblys, kokius slėgius duoda kuriant, gazuojant ir ttt. Ar patikrino termostatą (pirmas ir esmininis padidėdusių kuro sąnaudų žiemą kaltininkas), ar tikrai geras starteris yra, kuris skirtas mūsų platumoms o ne Hurgados kurortams. Ar servisiuke patikrino koks suspaudimo laipsnis yra cilindruose? Ar patikrinti temperatūriniai davikliai? Ar kur nors į kuro sistemą nesiurbia oro, o gal yra nuotėkis?
Jei viso šito nepasidarei, tai neverta čia forumiuke nervuotis, kai kiti dalyviai pašiepia. Ir dar pasipasakok, kaip ir kur ir kiek tu žiemą važinėji? Nes pagal seną patirtį galiu [pasakyti, kad dauguma tokių žiemos sąnaudomis besiskundžiančių, važiuoja į darbą 3 kilometrus ir iš darbo tris. Tuo metu variklis net pašilt nespėja, tai ir sąnaudos atitinkamos gaunasi. Taip pat, dar apie tuos nesikūrimus, nuoširdžiai pasakyk, kokį kurą pili. Šiais laikais, labai jau aktualus klausimas.
Beje, pasijungt Lexią ar dar kokį prietaisą nūnai moka net moterys ir vaikai. Ir paleidę paskanuot sugeba perskaityt NO ERROR ar dar kokį ten pvz klaidos kodą 11555. Bet vat pamatyt ir iššifruot parametrus ir pagalvoti, ką jie reiškia ir kas su kuo susiję, sugeba tik vienetai.
Beje, apie tai, kai dirba kai kurie servisai: Užvakar pasiskambina žmogus, taip ir taip, turiu MB Vaneo, dyzelis. Ant laisvų dirba, duodi gazo - gęsta. Dabar stovi pas dyzelistus, bet tie sako kad bėda su elektrom. Nu atitempė, puolam žiūrėt. Nu taip, duodi gazo ir gęsta. Pasijungiam diagnostiką, rodo kad prie 150 barų jau gęsta. Tada atsidarom kapotą, pakrapštom pakaušius ir per 5 minutes atrandame, kad paduodamas į siurblį dyzelis yra šampano putų konsistencijos. Tai kur tau ten važiuos ta mašina. Bėda buvo kad pasiurbinėjo orą per kuro filtrą. Va tau ir dyzelistai. Jų serviso pavadinimas visiems Kaune gerai žinomas.
