Tokių dalių, kaip variklio pagalvės, EGT nedėčiau.
EGT yra kinietis, eolto labai garbinamas, man atrodo gali būti pačio eolto kažkoks Kinijoj užsakomas gaminti prekinis ženklas, nes jie juo puošia savo autotransportą...
Nedėk, EGT galima naudot tik paprastai keičiamas ir dylančias dalis, pvz kaladukus besibaigiančiam arba labai nesportiškai važiuojančiam bolidui, stabilniko traukes ir t.t.
Variklio pagalvės yra toks dalykas, kuris dedamas kaip minimum Sasic, bet daug geriau Lemfoerder arba Corteco. Aišku, jei dar įmanoma gauti, nes pvz stabdžių žarneles lyg ir pavyko rasti, bet apie tokį gamintoją net negirdėjęs, kokį man pavadinimą pasakė, o pardavėjas irgi tokio pavadinimo negirdėjęs, tik džiaugiuos, kad aplamai lyg ir bus

Dėžės pagalvė dar visai pofig, nes jai apkrova į plotą (įtempiai) gaunasi mažesni dėl formos ir darbo principo, kriaušė tarkim galim būti irgi pigesnė, nes pigios dirba normaliai, tik plyšta, bet keičiama labai lengvai, kaip BXo, bet apatinę pagalvę - presuojamą sailenbloką - dėk tik pačio geriausio gamintojo, kokio gali gauti. Kainuos gal tik dvigubai brangiau už pigieną, bet nereiks kasmet keisti. Nes pigios plyšta, ir nereikia net dyzelio - suplėšiau su 1.4 benzu per pusantrų metų...
beje, tai pagalvei presuoti turiu apravkes. Galiu paskolinti arba perpresuoti, jei atvažiuosi kada.
Su siurbliu atsiprašau, bet truputį dar reiks palaukti, nes tik rytoj baigiu su mokslais, o tuomet dar šioka tokia krūvkė darbelių prisikaupusių per tą laiką iš jau verkiančių žmonių, ir tuomet jau imsiuos kurį vakariuką pasikrapštyt. Kaip supratau, variklis dar nėra darbinėje fazėje, o tai reiškia, kad siurblio reikės tik tuomet, kai bus dedamas diržas?
