Netinka, neišsidirbinėk

Čia ne senas mechaninis dyzelis, nors ir tiem visaip ten būna, jei pridedi per didelio arba per mažo slėgio ar pralaidumo, arba labai skirtingais antgaliais.
Gali būti, kad kompas nesupyks, užsikurs, dirbs ir netgi važiuos, bet bus tikrai visokių anomalijų.
Jau senųjų 2,0HDI 16V RHW/RHM/RHT ir 2,2HDi 16V 4HX/4HW, nors ir atrodo identiškai, ir varikliai beveik identiški, jie iš esmės nesuderinami, jei nori normaliai važiuoti. Tikt tinka, įsideda, kuriasi, važiuoja. Bet dvilitris su 2,2 purkštukais netraukia, o 2,2 su dvilitrio dūmina. Skiriasi variklių apačios, skiriasi stumokliai, skiriasi degimo kameros. Purkštukas skiriasi būtent dėl skirtingos degimo kameros tik išpurškėjų. Gal skiriasi tik pralaidumas, bet greičiausiai ir išpurškimo kampai.
O ką tu bandai sumaišyti - tai visiškai skirtingi varikliai.
Tau tinka purkštukai nuo 1,6HDi 66kw ir 1,6HDi 80kw. Jei pirksi nuo Berlingo ar Partnerio, dar gali būti ir su dar mažesne galia, berods 55kw, bet būtinai senesio tipo variklio 16V, nes nuo naujesnio netiks, labai per trumpi.
Gali būti purkštukai ir nuo Fordo, Mazdos, Volvo ir pan., tik pas juos dažnai būna korekcijos kodai netinkami PSA - nepriima kodo ECU. Tada palieki senus, kokie buvo, ir prisiadaptuoja per kurį laiką. Bet šiaip, šitiems gana gerai turi dirbti iškart sudėjus. Gali švelniai patarškėt ar pacaksėti pirmus keliasdešimt kilometrų, bet paskui turi užtilti. Jei neužtyla - blogas purkštukas arba prikrauta skirtingų klasių ar laidų.
Kolega neseniai vargo su dūminančiu Kangoo. Traukia labai gerai, bet dūmina. Po ilgo laiko galvos sukimo buvo patikrinti purkštukų kodai. Pasirodo meistrai įmeistravo kažkokius beveik identiškus matmenimis Fordinius.