WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2007, 17:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Xantijus rašė:
o kaip jai sintetini tepala piltum?tada tepimas geresnis?
Geresnis.Tik,jei tu variklio nesuki daugiau 3000rpm,tau tas turės reikšmės tik esant žemesnėms nei -20C temperatūroms-daug lengviau kursis.Normaliai užtenka paprastos pusiausintetikos,triskart pigesnės už fullsintetiką.Pilna sintetika,jei variklis nedrožiamas,neatsiperka.

Cituoti:
nes cia visi bijo del tepalo spsudimo :lol:
Ne visi,bet užvedimo momentu ir ketvirta-penkta pavara bėgėjantis nuo laisvų apsukų tepalo slėgis iš tikrųjų yra per mažas,todėl žymiai labiau dyla variklio detalės. Tai ką dabar-iš tos baimės nebekurt variklio,nes labiau dyla? :D

Cituoti:
nuvaziavau su xantia1 2000km tokiu rezimu,tepalo nereika ne laso :roll: :!:

Dyzelis be turbinos,jei jis nesudrožtas ir nevaikomas virš 3000rpm ir yra sandariomis tarpinėmis,per 10kkm teišdegina 50-200g tepalo.Normaliai tiek ir nepastebėsi.Dapylinėti netenka niekada;pilama tik keičiant alyvą.
Turbina savo kažkiek turėtų pasiimti,bet tikslių dydžių dar nežinau.Berods,irgi ne per daugiausia.

Jei jau pravažiavai 2000km "tokiu režimu",klok kaip per išpažintį:kiek dabar mieste tavo Xantija ryja? :D

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2007, 17:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
proffanas rašė:
Xantijus rašė:
jauciu,kad i 7-7,5ltr/100km tikrai telpu
:roll: Vis dar daugoka netgi neįšilusiam varikliui (už lango dar ne žiema),bet jau gerokai geriau nei 8-8,5... Žiūrėk,dar keli mėnesiai,ir koja gazo pedalo iki dugno niekaip nebeįspaus;net Achilo sausgyslė pailgės :lol:
Išsikelk uždavinį kol nešąla sumažinti dar puslitriu;jei kas dėl sąnaudų neaišku-klausk čia ar AP.Nors ir kaip stengiausi,negaliu visų žinių apie niuansus į vieną postą sukišt.
Jo,cia visiskai teisingai:kuro sanaudos atvirksciai proporcingos Achilo sausgysles ilgiui. :roll:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 06 2007, 00:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
nusipirkau kuros sistemos valykli,uzpyliaiu,ir dabar labai idomu,ar jis ekonomiskumui pades :roll: po savaites parasysiu rezultata,kiek su pilnu baku nuvaziuosiu :D (po 200km,ar taip atrodo ar apsukos,pasidare galingesnes,ir varyklis tikiau pradejo burgzti) :lol: :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 06 2007, 04:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Xantijus rašė:
nusipirkau kuros sistemos valykli,uzpyliaiu,ir dabar labai idomu,ar jis ekonomiskumui pades :roll:

Sąnaudų požiūriu,kiek pastebėjau, padeda trimis atvejais:jei dideli šalčiai,jei lievas kuras ir jei užsikoksavę purkštukai.Tos naudos,jei purkštukai nėra žvėriškai užsinešę, būna tik iki 0,2-0,3ltr/100km (t.y. priedo kaina vos atsiperka),bet pliusas dar ir kad truputį padidėja sukimo momentas (geriau traukia).Nors ir kreivai žiūriu į visokias universalias priemones,bet šmierų atveju man geriausiai suveikia "3in1" tipo (pvz. STP gamybos;parduodamas netgi "Lukoile").Jis skaido bake vandenį,valo purkštukus ir didina kuro cetaninį skaičių.Bet kai išvažinėji su juo baką,po dar kelių šimtų km.tas poveikis tampa nebepastebimas:gal apsiprantu,o gal purkštukai vėl apsineša.Jei priežastis būtų vien cetano padidėjime,tai efektas dingtų iškart,vos užpylus naują porciją dyzelino.
Kadangi tie priedai irgi kainuoja ir visgi yra agresyvi "chemija",kuri išlekia atmosferon,tenaudoju 2-3kart metuose:prieš žiemą-profilaktiškai ir esant šalčiams palei -20C;tada visapusiškas efektas labiausiai ir pasijunta ir nebūna problemų su užvedimu (šitai,aišku,tik greta kitų faktorių).
Galiu priminti šiek tiek pritemptą visokių priedų priešininkų devizą: "dyzelis sukurtas važinėti ant saliarkos,o ne ant šmierų". Tiesos tame yra. ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 15:57 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Ozz rašė:
Xantijus rašė:
nusipirkau kuros sistemos valykli,uzpyliaiu,ir dabar labai idomu,ar jis ekonomiskumui pades :roll: po savaites parasysiu rezultata,kiek su pilnu baku nuvaziuosiu :D (po 200km,ar taip atrodo ar apsukos,pasidare galingesnes,ir varyklis tikiau pradejo burgzti) :lol: :lol:


Geriau melskis kad visiskai neuzkistu kuro sistema siukslemis, smalos snargliais ir kitokia fignia.
Panaudojus valikli, visas purvas atlimpa nuo bako sieneliu, slangu ir pradeda vaiksciot po kuro sistema. Gerai jei filtras sugaudys (siulyciau neuzzilgo pasikeist).

Tokio plovimo prasme matau tik pajungus atskira kuro tiekimo sistema: kuras su plovikliu ne is bako o is atskiro indo + papildomas filtras, abratkes galas i ta pati inda ir birbini varikliuka. Tada maziau rizikos.


Nebijok Xantijus nieko tokio neatsitiks ką rašo Ozz.
Kiek suprantu čia Ozz rašo savo pamąstymus, pats ko gero nieko nebandė. O aš ir dabar prieš žiemą visada įpilu ir nieko niekada neatsitiko.
Beje, važinėju su dyzeliais jau 10 metų, o pvz. purkštukų valiklį naudoju kokius 7 metus ir viskas ok.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 16:14 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
dėl purkštukų valiklio-drėgmės surišėjo - ypač rekomenduoju tą dalyką pasidaryti prieš žiemą, kad vandens bake sumažėtų. užsipili ką nors iš Wynnie (ar smtn) ir OK - daryta ne kartą ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 22:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
Ozz rašė:
Xantijus rašė:
nusipirkau kuros sistemos valykli,uzpyliaiu,ir dabar labai idomu,ar jis ekonomiskumui pades :roll: po savaites parasysiu rezultata,kiek su pilnu baku nuvaziuosiu :D (po 200km,ar taip atrodo ar apsukos,pasidare galingesnes,ir varyklis tikiau pradejo burgzti) :lol: :lol:


Geriau melskis kad visiskai neuzkistu kuro sistema siukslemis, smalos snargliais ir kitokia fignia.
Panaudojus valikli, visas purvas atlimpa nuo bako sieneliu, slangu ir pradeda vaiksciot po kuro sistema. Gerai jei filtras sugaudys (siulyciau neuzzilgo pasikeist).

Tokio plovimo prasme matau tik pajungus atskira kuro tiekimo sistema: kuras su plovikliu ne is bako o is atskiro indo + papildomas filtras, abratkes galas i ta pati inda ir birbini varikliuka. Tada maziau rizikos.



jai taip butu,tai nieks jo nepirktu,juo labiau nepiltu i baka,o jo sudetis yra distiliuota alyva,su chemija :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 09:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Hmm, idomu kodel firmos kurios uzsiima purkstuku plovimu kuro magistrale atjungia, ir ploviklis/kuras cirkuliuoja tik per purkstukus. AIsku jei reik visa sistema plaut kitas dalykas, bet tadum geriau lupt baka lauk ir valyt....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 10:04 
jai taip butu,tai nieks jo nepirktu,juo labiau nepiltu i baka,o jo sudetis yra distiliuota alyva,su chemija :wink:[/quote]

Dauguma tu priedu graziuose buteliukuose (ypac visokie daugiafunkcijiniai, 3 in 1 ir pan) - opiumas liaudziai :wink: .

Sakykim Wyns, atrodo zinoma firma, bet kai pasiziuri i ju produkcija, kokiu tik nesamoniu neprigalvota: radiatoriu, trukusiu variklio bloku, galvu hermetikai, super duper priedai kurie daro stebuklus viskam :shock: Kaip galima pasitiketi net elementariausiu ju vandens skaidytoju :roll: ?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 20:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
xamas rašė:
Hmm, idomu kodel firmos kurios uzsiima purkstuku plovimu kuro magistrale atjungia, ir ploviklis/kuras cirkuliuoja tik per purkstukus. AIsku jei reik visa sistema plaut kitas dalykas, bet tadum geriau lupt baka lauk ir valyt....
Prie ko cia bakas,kodel kai kurie mano kad bakas tai kazkas baisaus.Ne syki maciau kuro baka is vidaus.Kuras cirkuliuoja ratu per kuro filtra,per gryztama eina atgal bakan-gryzta svarutelis kuras.O paemimas- bako zemiausioe vietoje... :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 08:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kas dėl bako,tai nekart esu išleidęs visą kurą pro bako išleidimo varžtą,ir nors saliara ir neišbėga iki paskutinio lašo,bet visokių šiukšlių ar drumzlių ten ne ką daugiau nei kanistro dugne,kurą kolonėlėj pylus... Ir iš kur visokios smalos ant bako sienelių?Čia ne purkštukai-nėra temperatūrų,dėl kurių koksuotis pradėtų,ir kuras pastoviai ratu cirkuliuoja... Todėl bijoti,kad "sukils visokios šiukšlės" tikrai nėra ko;nebent jau tas bakas iš vidaus klaikiai surūdijęs.
Tas siurblio-purkštukų plovimas servisuose atjungus baką atliekamas todėl,kad išdeginti/perpumpuoti bake esantį kurą užima daug daugiau laiko,nei kokį litrinį indą,kuriame ir ploviklio koncentracija gerokai didesnė,todėl taip yra paprasčiausiai greičiau ir efektyviau,o ne dėl šiukšlių baimės.
Tad visus tuos šmierus galima piltis,jie visada kažkiek padeda,bet kuro ekonomijos požiūriu jų poveikis mizernas,ką jau rašiau.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 13:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ozz rašė:
Bake (tiksliau kuro paemimo antgalyje - nezinau kaip pavadint ta mazga) yra metalinis sietelis- filtriukas. Jeigu niekad jo nevaliai, labai nustebtum ka ten pamatytum :shock: .
:oops: o,geras,niekad nebuvau iki jo prisikasęs :oops:
Beje,papildomas metalinis sietelis būna ir kuro siurblyje,nors dar ir nežinau,ar jis stovi XM ar Xantijų siurbliuose.Kai prieisiu iki kapitalinio savo variklio ir kuro tiekimo sistemos tvarkymo,gal dar ne to sužinosiu :D

O šmierai-kaip šmierai.Ne aš vienas juos ne pirmus metus vartoju,ir nieko panašaus į kuro tiekimo sutrikimus (filtrų užsikišimą) nepastebiu,nors šiuos dalykus stebiu įdėmiai.Iš tų priedų kurui tegu ir nedideli,bet vien pliusai.Ypač iš vandens surišėjo (skaidytojo) esant dideliems šalčiams.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 13:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dolfrin rašė:
:roll: Gal galima daugiau apie skaidytoja vandens info? :roll:
Trumpai nepapasakosi... :roll:
Žodžiu,dyzeline visada yra šioks toks kiekis vandens.Dyzelinas laikomas taroje/cisternose,pervežamas keliais autocisternose,veikiamas įvairių temperatūrų ir todėl ant vidinių cisternų sienelių iš oro kondensuojasi vandens garai,kurie patenka dyzelinan.Gali būti ir paprasčiausiai vandens šliūkštelta vietoj nukniaukto dyzelino,bet paskutiniais metais tai jau egzotika :) Žodžiu,vandens saliarkoj visada yra.Kažkiek jo lieka automobilio bako dugne (nesiekia kuro paėmimo žarna),kažkiek sulaiko ir pašalina kuro filtras,o kažkiek jo tame filtre lieka.Žiemą iš to vandens susidaro ledas=filtras užsikiša,ir negaunančiu kuro varikliu netoli tenuvažiuosi :) Turėjau atvejį,kai automobilyje kuro tiekimo vamzdeliai buvo pakeisti dvigubai plonesniais (gal buvo sulankstyti ant dugno-todėl),ir vanduo užšalo grynai vamzdelyje (žemiausiame taške).O to vandens surišėjo/skaidytojo pagrindinė funkcija ir yra neleisti iš vandens susidaryti ledui.Chem.formulių nežinau ir abejoju ar kas iš eilinių juzerių ją žino,bet chemija-"atominė"... Buvau gavęs danų gamybos,skirto NATO technikai,tai 50-70g pilnai užtekdavo visam bakui :) litro užteko dviem žiemom.Va tiek pirminės info apie tą vandens skaidytoją;jei kas žinot dar kažką,juolab tiksliai-prirašykit...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 14:00 
Siek tiek papildysiu, Profana.

Ziema, ypac jei vazineji daznai su apytusciu baku, vandens pavojus isauga. Bake atsiranda kondensatas del temperaturu skirtumu (juk saliara per abratke atiteka jau silta).

Patartina dazniau nuleidinet is filtro.

Siaip tas surisijas, degus skystis naftos pagrindu, susimaiso su vandeniu ir sekmingai sudegdamas islekia pro kamina

Naudingas daiktas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 14:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
Dabar noriu sutikrintu apie ka kalba eina :roll: . As turiu kazkokio mandro daikto metaliniame bakelyje 1ltr. Man kai visokiu priedu masinai pafundina tai sake apie 40lt jo kaina ir jis skirtas tam, kad saliarka neuzssaltu. As Senukuose, Maximoje maciau toki nedideli gal 100 gramu buteliuka, kuris vandeni isskaido. Tai ju veikimo principas panasus turetu but?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007