WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 11:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 14 15 16 17 18 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 22:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
proffanas rašė:
[...] 30ltr benzo dabar kainuoja ~115lt, [...] analogiškomis sąlygomis tas variklis naudotų ~32 dujų, kas šiandien tekainuotų ~55lt. [...] per 10kkm mieste kurui susitaupytų ~6000lt. Ar su vandeniline sistema skaičiai bus panašūs į šiuos? Nė velnio. [...] .


Na, kadangi reklama žada minimum 50 proc. ekonomiją, tai sąnaudas mieste pjauname per pusę... ir tada vis tiek gaunasi, kad važiuoti vandeniliu yra bene tas pat kas važiuoti dujomis...* (nes 15 l. benzo kaina beveik = 32 l. dujų...) :!:

p.s.: Respektas Evil už nuorodą! Rimtas argumentas. Kol kas, deja, tik trumpai permečiau akimis, savo nuomonę parašysiu vėliau.

* - žinoma reikia turėti omenyje, kad: - jei tik ta štuka veikia... :wink:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 01 2009, 07:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
* - žinoma reikia turėti omenyje, kad: - jei tik ta štuka veikia... :wink:

Kad kažkiek veikia- neabejoju. Kad 50 proc ekonomijos iš to neišlauši- irgi neabejoju :) . Reiktų pasidomėti LPG ir vandenilio degimo metu išskiriamais šilumos kiekiais bei poveikiu varikliui, kad susidaryti objektyvesnį vaizdą, ale baisiai tingiu :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 01 2009, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
lt079if rašė:
* - žinoma reikia turėti omenyje, kad: - jei tik ta štuka veikia... :wink:

Kad kažkiek veikia- neabejoju. Kad 50 proc ekonomijos iš to neišlauši- irgi neabejoju :) . Reiktų pasidomėti LPG ir vandenilio degimo metu išskiriamais šilumos kiekiais bei poveikiu varikliui, kad susidaryti objektyvesnį vaizdą, ale baisiai tingiu :) .


Veikti tai veikia, bet į kurią pusę? kad sumažintų kuro sanaudas, jis turėtų pagerinti kuro sudeginamumą arba pakeisti dalį sudegančio kuro, kuris ir taip normaliuose varikliuose yra pakankamai geras (jei CO ir HC ismetamose dujose zemiau normos).
Jei pažiūrėti iš energijos tvermės dėsnių, tai pagaminti vandeniliui iš vandens reikia elektros energijos (matuojant J) lygiai tiek pat kiek jos išsiskirtų jam sudegant. Tačiau elektrolizės (procesas kurio matu gaunamas "water-gas") naudingumas bus 0,5-0,95, elektra mašinoje paimama nuo generatoriaus kurio naudingumas 0,6-0,8, kuris energiją gauna iš variklio per pavarą nuo variklio, kuris degina benziną ir jo naudingumo koficientas yra 0,2-0,4. Pats kuras sudega 90-99%. Sudauginame ir gauname 0,05 blogiausiu atveju, 0,3 geriausiu atveju. Tai reiškia jog kiekvienas sudegintas benzino gramas sukuria tokį vandenilio kiekį, kuris pajėgus išskirti tik iki 5-30% energijos, nuo tos kuri buvo reikalinga jam išgauti. Čia jau su nuostatom, kad variklis naudojamas tik vandeniliui gaminti ir jo energija nepanaudojama kitur, pvz ratam sukti. Tai apie kokį taupymą galima kalbėti? Ypač varikliuose nepritaikytuose deginti vandenilį.
Čia greičiau galima kalbėti apie papildomas kuro sanaudas keliais procentais.
Prietaisas kartu komplektuojamas su žymiaisiais magnetukais, kurie irgi neturi jokio realaus poveikio.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: vandenilis automobiliams...
StandartinėParašytas: Lie 01 2009, 18:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
na, visa tai sunkiai suvokiama... :)

Štai, Vytautas rašo : "Kompiuteris (vandenilinis) veikia gana sunkiai suvokiamai [...] ką bent jau akivaizdžiai pamatėme, tai labai pagerėjo HC (degalų įsisavinimas), ir regimai padaugėjo O2 (deguonies). kvapo atžvilgiu [...] kvapas benzino tikrai labai silpnas...*

* - Kaip viskas vyksta Lietuvoje / Vandenilio generatorius; http://www.forumas.automobiliams.lt/vie ... f=31&t=598

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 07:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
nepajusi nieko nuo to castrolio :lol: tik lengvesne pinigine :)

Tiek tu ir tezinai :mrgreen:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 07:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
]
Siaip neste nera blogi tepalai, o jie ir nera pigus, kaip gali pasirodyti :) Kurie is duotuju specifikaciju duomenu nurodo jo tepimo savybes?
Densitykg/m3 15oC
Flash Point oC (COC)
Pour Point oC
Viscosity Index
ViscositycSt/ 40 oC
ViscositycSt/ 100 oC
Viscosity cP/ -30 °C

Nei vienas is siu skaiciu nenurodo tepimo savybiu, beje ka tu laikai tepimo savybemis? cia vis siti skaiciai yra tepalo fizines savybes. Pacia tepalo kokybe arba atsparuma ( ilgaamziskuma) gali patikrinti tik analizes budu, t.y kas kazkiek km jamamas tepalo meginys ir siunciamas labaratorijon. Ten protingi dedes ismatuoja suskaiciuoja ir paraso atsakyma. |Beje pasako ir variklio bukle....ant savo kailio toki reikala esame atlike Su nauju Iveco stralis vilkiku. Po 180kkm dar alyva buvo normalios bukles ir beje realia sutaupe 3% kuro. Testuota auto priklause UAB "Vectis".
P.S Profanai sitie 10w-40 yra sintetiniai, bet ne visiskai sintetiniai....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 07:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
Čia greičiau galima kalbėti apie papildomas kuro sanaudas keliais procentais.
Nesigilinau ir neskaičiavau tiksliai, bet man atrodo, kad kažkokia ekonomija visgi turėtų būti (būtent todėl, kad dalį kuro mišinio vietoj benzo sudarys vandenilis). Nu tegu paeksploatuoja tauta, paskui bus matyt.
Akivaizdžiai neraminti turėtų tik išmetimo sistemos ilgaamžiškumas (nes degant vandeniliui, išsiskiria grynas vanduo- dusliarai turbokorozija garantuota, ypač, jei šokinėti trumpais atstumais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 08:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
xamas rašė:
Kosmoz rašė:
nepajusi nieko nuo to castrolio :lol: tik lengvesne pinigine :)

Tiek tu ir tezinai :mrgreen:

nu tai jo, kai lygina pigia pusiau sintetika uz 70 litu ir salia stato sintetika uz 3 kartus tiek, tai skirtumas turi buti, bet lyginant pilnas sintetikas padoriu gamintoju, tas skirtumas mizernas, jei isvis yra ir dar neaisku kieno naudai ;) Daugkartinis lietuvos drifto cempionas i savo bmw 327 chuligana pildavo totali, nes ir pigesnis dvigubai, ir nagaro nera kaip nuo castrolio. Droze droze ta bmw ir laike. Dabar nezinau ka i remeju skirta nissana pila. O siaip tai nera ko isivaizdint vairuojant koki tai super aparata, kuriam reik tik prabangiu tepalu, castroliu visokiu. Kam uz varda moket, imi to pacio valvoline is stoker'io ir pilnos akys, gali nors ir kacergoj ratus sukti, variklis apsaugotas, tepamas puikiai.

O del tu fizikiniu savybiu, tai kaip taisykle, viscosity indexas pas mineralkes ~140, pusiau sintetikas ~160, sintetikas 170 ir daugiau.

o cia siaip zmogaus sena supra 3,0T eksploatuojancio
Cituoti:
O ash visai laimingas su Neste 1 5w-50. Iki tol pyliau RS'a ir daliai sezono (greichiausiai likusia taip pat toki pilsiu) susipyliau Neste, ir galiu pasakyt, kad super, dingo smulkus vozhtuveliu caksejimas uzhvedant, variklis daug grazhiau dirba, tepalo slegis daug didesnis... O ir susitaupe virsh 100lt benzinui

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 08:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
beje, kas ten apie laboratorija minejo kazka? Kiek kainuoja tepalo istyrimas? Vat sena atidirbusi idomumo delei noreciau istirti, jei tik nekainuoja kosmoso, dabar pramyniau jau 13k km su nekeistu tepalu, butu idomu istirti ar jis jau atidirbes ar dar geras. nes tokios dvejopos mintys... Supilta pilnai sintetika total quartz 9000 5w40, vazineju paskutiniu metu daugiau autostrada nei miestu, negreziu, vazineju dujomis, o ne benzu, o dujom vazinejant is patirties galiu pasakyt, kad tepalas maziau uzsitersia, o ir gamintojas nurodo keitimo intervala 1997 metu dvilitriniui 16v XMui (xantiai irgi) 20000km. Siaip galvoju davaryt dar 5000 km ir keist :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 09:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Cituoti:
O ash visai laimingas su Neste 1 5w-50.

Senam varikliui tai normalu; tirštesnis tepalas į naudą. Baru-dviem pakyla kompresija, apstoja rasoti variklio tarpinės salnikai ir pan. Bet kadangi pas žmogelį variklis turbininis, ir turbina tepama tuo pačiu tepalu, bijau, ar tas "sutaupiau 100lt ant alyvos" neišeis jam bokom "palikau štuką ant turbinos remonto". :roll: Nebent tiksliai žino, ką daro, ir tos Supros nevaiko.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 10:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
uz tai i hondas supylus castroliu jos pradedavo dirbti kaip dyzelines, kalbu apie garsa. Afigieni tepalai :lol: sumoki 200 uz 4 litru banke ir variklis pradeda kalt, ir ne vienam taip.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 11:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Jo, but idomu toki tepaliuka, nubegusi 15000km istirti...nenustebciau, jei paaisketu, jog jis dar visiskai tinkamas vaziuoti...
deja, tai neskelbiama, nes naftos produkcijos gamintoju pelnas "ant tepalu" kelis kart tada sumazetu....
pats esu su V6+LPG apie 20 stuku be keitimo nuvares...pakeiciau....nepastebejau jokio variklio darbo pakitimo.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 11:31 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Grįžau pasikeitęs tepalus, kaip burzgė kaip dyzelis taip ir burzgia :), gal kie švelniau - kaip ne kaip tepalai nauji.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 11:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
POWER rašė:
Jo, but idomu toki tepaliuka, nubegusi 15000km istirti...nenustebciau, jei paaisketu, jog jis dar visiskai tinkamas vaziuoti...
deja, tai neskelbiama, nes naftos produkcijos gamintoju pelnas "ant tepalu" kelis kart tada sumazetu....
pats esu su V6+LPG apie 20 stuku be keitimo nuvares...pakeiciau....nepastebejau jokio variklio darbo pakitimo.

svarbiausia, kad visi alei vieno skirtingu tepalu gamintoju advisoriai, o ir user manualas, raso 20k km keitimo intervala, tik kad visi jie kisa beveik topinius savo gaminius, pilna sintetika 5w30 arba 5w40, niekas nesiulo pusiau sintetikos :) Ai varysiu iki rida bus 170k km, dabar 165 su trupuciu, tada keisiu.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 14:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Evil rašė:
Čia greičiau galima kalbėti apie papildomas kuro sanaudas keliais procentais.
Nesigilinau ir neskaičiavau tiksliai, bet man atrodo, kad kažkokia ekonomija visgi turėtų būti (būtent todėl, kad dalį kuro mišinio vietoj benzo sudarys vandenilis). Nu tegu paeksploatuoja tauta, paskui bus matyt.
Akivaizdžiai neraminti turėtų tik išmetimo sistemos ilgaamžiškumas (nes degant vandeniliui, išsiskiria grynas vanduo- dusliarai turbokorozija garantuota, ypač, jei šokinėti trumpais atstumais).


Ekonomija butu, jei tas vandenilis patektu is kur nors: vandenilio kuro bako arba jo gamybai butu panaudojami alternatyvus energijos saltiniai - stabdymo, saules ir pan. Ir siaip vandenilis kaip kuras yra 4 kartus maziau energijos iskiriantis daiktas nei benzinas (turio atzvilgiu).

Kas del rudijimo - per daug galvos nesukciau, nes benzino ar kito angliavandenilinio kuro) deginimo atveju
visvien issiskiria vanduo (na ir +CO2) ir garu pavidalu islekia is dusliaros.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 14 15 16 17 18 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007