Šiandien su motoroleriu malaguti f10 važiavau Chemijos gatvėj, Kaune.
-Pirma, kur dešinys veidrodėlis?
-Kad pagal reikalavimus užtenka vieno kairio lyg? (Šįryt skaičiau)
-Taip, bet gamintojo numatyta (rodo skylutę tvirtinimui), turi būt.
Su lemputėm viskas tvarkoj. Tai, kad galinės faros stiklas kad ir kaip gražiai, bet suklijuotas iš gabaliukų, neužkliuvo. Dėvėtos tokiam modeliui nerasi, o nauja tik originalas - 90Lt, surizikavau klijuot.
Stabdžius motoroleriam ir motociklam pasirodo jau tikrina ant stendo. Su stabdžiais viskas tvarkoj.
O čia smagiausia dalis. Privažiuoja su šviesų stendu, aukštį ir taip ir anaip reguliuoja, kilnoja, leidžia, kraipo galvą, pabando į šoną pastumt, vėl kraipo galvą, ieško, kur čia tas spindulys

- Pagazuok biškį.
Nuspaudus priekinį stabdį gazuoju, kad jau ryškiai bando bėgti į priekį, šviesos aišku paryškėja, nes tiesiai nuo generatoriaus, bet galvą vistiek kraipo. Spindulio taip ir nerado, nes pasirodo jo net nėra.
Galiausiai prie kompo stovėdamas, ataskaitą darydamas:
-Su šviesom tai pas tave ten ne kas.
-Nesureguliuotos?
-Ne tai, kad nesureguliuotos, bet ten jų išvis nelabai yra, nešviečia ten nieko.
-Tai ką daryt? Farą keist?
-Nieko tu čia nepadarysi. Keisk nekeitęs. Dabar taloną išrašau, bet kitąkart turėsi tokią problemą.
Likau nesupratęs, negi tas stendas reikalauja iš pyrdų tokių pat šviesų, kaip automobilių ar motociklų? Ten stovi suporuota fara, lemputės po 15W. Įdomu būtų pažiūrėt, kaip naujuose, nes mano 93m, o tą modelį gamina ir dabar. Tikriausiai pataisyta, nors išorė tokia pat.
Prieš tris metus, kai pirkau ir daug vasaros naktim važinėjau, tikrai neapšviestam užmiesty būdavo jau nelabai jauku 60-70 lėkt, iki 50 pusė velnio.