3zis rašė:
tadas1991 rašė:
3zis rašė:
Gal kas žinote, kokios dyzeliukų kuro sistemos eina pas citrinas? Siemens, delfi ar bosh ar dar gal kokios? Ir kokie jų trūkumai bri privalumai?
Buvo visų trijų gamintojų (arba bent jau tų pačių firmų, tik kitų pavadinimu (Delphi-Lucas, Siemens - VDO-Continental), o toliau jau priklauso nuo variklio ir metų.
Apie privalumus ir trūkumus pakalbėsim, kai žinosim kažką konkretesnio, nes dabar apie visas kuro sistemas pasakoti yra didelis laiko švaistymas.
Ar yra kuri nors iš jų, kurios geriau privengti dėl keblaus ar brangaus remonto? Pažystamas turi fordą busiuką tai jis sakė, kad pas jį delphi. Ilgai ir senai jis su tuo motoru vargsta. Tai va klausimas ar 2.0 100 ir 120kw, 2. 2 150kw ir 3.0 175kw HDi turi tokį "džiaugsmą". Renkuosi c5x7 ir norisi žinoti kabliukus.
2-100 buvo ir Siemens, ir Delphi. Siemens nesiremontuoja, bet veikia labai gražiai tvarkingi ir nėra labai brangūs nauji. Delphi jautresni, bet juos galima pataisyti dauguma atvejų. Mano kolega Paulius tai daro.
2-103 buvo tik Delphi.
2,2-150 kiek pamenu, ten Bosch pjezoelektriniai. Laiko nemažai kilometrų, bet nesiremontuoja. Reikia keisti, o nauji ir naudoti nepigūs.
3,0-177 Bosch pjezoelektriniai taip pat, kaip ir 2,2.
Pas 2,7-150, pvz irgi Siemens. Tai kai visi keikiasi ant Siemenso senesniuose varikliuose, tai pas 2,7HDi Siemens purkštukai yra tiesiog nuostabūs. Labai retai genda, laiko milžiniškas ridas ir dėl to šrotuose geros būklės purkštukai kainuoja tiek, kiek kainuoja gerokai senesnių variklių prastesnės būklės purkštukai.
Dėl to ir sakau, kad nebūtinai jau Delphi ar Siemens yra blogai, ir nebūtinai Bosch yra gerai.
Ford ir Delphi, tai ten ypač su tokiu senu dvilitriu varikliu, yra bėda. Kolega juos taiso, tai jau trečias toks pats atvažiavęs per keturis mėnesius, kuriam keičia siurblį, plauna ir remontuoja visus purkštukus, plauna kuro magistralę ir baką. Pabyra siurblys, užkemša purkštukus ir privaro metalo drožlių į visą kuro sistemą. Dabar naujai atvarytas, vakar jau pradėjo remontuot, kure rado tepalo. Vienintelis būdas - per siurblį, kadangi jį suka grandinė, tai yra tiesioginis susisiekimas, vadinasi prakiuro riebokšlis siurblio. Vėl keičia siurblį, remontuoja purkštukus, bako turbūt neplaus, tik išsiurbs "makalą juodąjį" ir pripils šviežio dyzelio