Pristatysiu savo naują Citriniuką - C5 X7 Tourer Exclusivą. Kaip, pažįstamas pasakė - turėjai mašiną su Citroen ženkliuku (Xsara), dabar nusipirkai tikrą Citroeną.
Po gaubtu slepiasi sąlyginai naujasis 3.0 v6 HDi -177kw. (240 FAP). Tokią sunkią karvę veda į priekį tikrai šauniai
Šiaip aplamai gan įdomiai čia man gavosi, nes virš pusės metų žiūrinėjau Alfa Romeo Brera ir 159. Nors labai seniai svajojau apie Brerą, tačiau su keliomis pavažinėjus ji atkrito, nes realiai į ją telpa tik du žmonės. Paskui ieškojausi AR 159 su 2.4 JTDm agregatu. Tačiau po kiekvieno test raido išlįsdavo kažkas, kas neleisdavo rimčiau pagalvoti apie pirkimą ( tarškantys smagražiai, mušantys stabžiai, dūminantis variklis). Tad niekaip idealaus varianto rasti ir nepavyko...
Tada atėjo vasara, ir su savo senąją Xsara leidomės į Eurotripą. Važiavom keturiese, plius visiškai pilna bagažinė daiktų (turėjom dvi merginas ekipaže

) Galutinis tikslas buvo Venecija, bet aplamai po Europą malėmės lygiai dvi savaites. Kas dieną vis kita vieta, kita nakvynė. Iš viso nuvažiavom 5500km. (iš jų labai daug Alpėse) Kalnuose teko drožti savo 16 metų HDi taip žiauriai, kaip dar niekad per 10 metų mūsų šeimos rankose jo nieks nebuvo drožęs. Galvojau mašina vieną ar kitą dieną ims ir neatlaikys. (buvom pasirinkę automobilių fanų mėgstamas kalnų perėjas), beto skridom autobanais ir pan. Tačiau Xsara ėmė ir viską atlaikė... Žinau kad žmonės tokius tripus padaro su daug senesnėmis auto, bet maniškė kelias žiemas buvo nenaudojama, stovėjo pakampėje lauke, po to karts nuo karto išlįsdavo kažkokie čiudai, ir šiaip, mašina buvo taip pakrauta, kad galiniai ratai beveik liesdavo arkų kraštus per ratų išvirtimą... Jeigu važinėdavau vilniuje ir atrodė kad mašina tikrai neblogai traukia, tai su tokiu balastu ypač kalnuose, važiavo kaip zapukas. Anyway, kadangi Citroenas atlaikė, simpatija šiai markei tik pastiprėjo. Todėl pamiršau tas Alfas ir griebiau C5'tuką. Norėjau pilno ir būtent su šituo trilitriu varikliu. Tokį radus ir paėmus test raidą, nebuvo prie ko prikibt, paskui patikrinom servise, pažiūrėjom ar serviso knygutė tikra, nu ir ką, paėmiau aš ją. Mašinų labai dažnai nekeičiu, tad manau ji pas mane bent penkis metus tikrai pabus. Šiai akimirkai beliko tik abiejų diržų keitimas (derinam su Tadu

) Apie automobilio komfortą ir visą kitą turbūt pasakoti nereikia..

Beje, nuotraukoje iš galo, prie duslintuvo ne dūmai, o augalas visiškai išbluręs, nes buvo prieš objektyvą

