proffanas rašė:
Vienintelis argumentas už šviesas-tai, kad mašinas prietemoje lengviau pastebi pėstieji. Bet dabar gaunasi, kad dėl kelių tūkstančių pusaklių pėsčiųjų kelios dešimtys milijonų vairuotojų priversti spiginti tas liustras, ir tuo pačiu kelti papildomą grėsmę keliolikai tūkstančių motociklistų (čia skaičiuoju besimaudančios šviesoje Europos, o ne Lietuvos mastu).
Na kiek galima apie viena ir ta paty kaskart savaip ishkraipant argumentus

"Uzh" shviesas kruva argumentu kaip ir "priesh" - ish savo puses ash pasakychiau, "uzh" daugiau nei "priesh" arba "uzh" yra svaresni, bent jau taip kazkam atrodo ir del to tiek pas mumis tiek ir daugumoj centrines/shiaures europos shaliu vazhineja su shviesomis.
Ash tiesog norechiau atremti tavo teigini - kaip jau minejau tai tikrai ne vienintelis argumentas - nes mashinas su shviesomis lygiai taip pat geriau pastebi vairuotojai ir ne vien prietemoje(Tas ypach aktualu esant dabartinei situacijai gatvelese apie daugiabuchius, o taip pat ir kitose vietose kur kelkraschiuose masishkai pristatyta mashinu). Tas pats ir su peschiaisiais - mashinos su shviesom geriau pastebimos ir sviesoje, netgi plieskiant saulei ir be to tai padeda staigiau suvokti jog tranporto priemone su shviesom yra judanti ir tai yra potencialus pavojus. Be to peschiuju yra zhymiai daugiau nei motociklistu(ir ydomu ish kur tokie skaichiai? keli tukstanchiai peschjiuju VS keliolika tukstanchiu motociklistu - net juokas ima, dar pasakyk, kad vairuotoju daugiau nei peschiuju...

), normaliems motociklistams beje - tas jokios problemos nesukelia, o vadinami "britvininkai" man nei kiek nerupi. Dviratininkams pavojus gal kazkiek ir padidejes, bet sheip dviratininkams buvo beda ir priesh "lemputes" - tiesog dauguma musu vairuotoju ju nepastebi specialiai - kadangi nelaiko ju lygiaverchiais eismo dalyviais. Ash asmeniskai, kai vazhiuoju dvirachiu, kur tik ymanoma geriau vazhiuoju shaligatviu - savas kailis brangesnis nei smagesnis vazhiavimas lygiu asfaltu.
Aplamai shi ir panashios diskusijos kvepia arogancija ish vairuotoju puses - t.y. jei jau tu esi vairuotojas - tai tu esi virsh visu likusiu, visi kiti tik maishosi, ir trugdo - vieni netinkamiausiu momentu eidami per pereja, kiti 2 ratais vazhiuodami pagrindiniu, treti stabdydami ir bausdami "nevietoje ir nelaiku ir ne uzh nieka", o ketvirti leisdami kvailus istatymus - del kuriu dideja sanaudos, luzhenu eksploatacija brangsta, o dar penkti kurie kelia naftos bei kuro kainas ir t.t.
Dar noriu prideti, kodel argumentas apie peschiuosius man atrodo niekinis - nematomu peschiuju nebuna, o priesh perejas pagal nauja KET redakcija privalu suletinti greity arba sustoti, kad praleisti peschiuosius - ta paty galima daryti jei visgi kazkam ir "nematomu" peschiuju pasitaiko.
Ir beje, ydomu niekas nesidomejo del ko "tipo" nukenchia daugiau peschiuju(sakau tipo, kadangi tokiu skaichiu nezhinau) - ar tik negali buti, kad del tu pachiu vargshu motociklininku???