Pažadinom vakar žvėriuką 1988 Golf GT Syncro

Po metų stovėjimo, kad nežaisti su starteriu, tampymais ar kitais kvailais būdais, kai turim kiaurą ir net lašantį greitinantį siurblį, kuris pedalą maigant nebekelia kuro, o karbas seniai išgaravęs, panaudota dyzelinė kuro kriaušė tarp filtro ir karbo, ir viskas ledovai. Kuras laša. Stabdžių nėra, nes trūko vamzdelis ir atjungiau ABS siurblį, kad ant sauso nedrožtų, o rankinis beveik nieko nestabdo netgi lupant rankeną abiem rankom viršun. Šiaip taip išvengėm trijų kazokų ekipažų, netgi buvo kolega pasiruošęs, jei ką, švelniai atsargiai blokuoti kelią, bet neprireikė

Per kokią savaitę ar kelias atlaisvinsim vieną seną garažą ir stos darbų pradžiai. Čias tas, kur kaip saulynas pasirašęs - dūšiai.
Kol važiavom visus 25km iki Kauno, spėjau pasižaist su MFA, borto kompu. Jau išsiaiškinau jo parodymų reikšmes neblogai, tai buvo įdomu. 88 metų wagenas rodo lauko temperatūrą, ir tai daro teisingai - daviklis veikia

Tepalo temperatūrą rodo, irgi iš akies turėtų būt teisingai. Laiką, kurį automobilis judėjo ar tai buvo užvestas, nuvažiuotą kilometražą, vidutines kuro sąnaudas, vidutinį greitį. Žodžiu neblogas ekonomaizeris, bet reikia dar apsitvarkyt daviklį dėžėje, nes jis čia turėtų matyti tikslią pavarą ar kažką panašaus, o dabar nelabai išvis ką mato, nes netgi atbulinio šviesų nejungia

Žodžiu laukia ilgas galvos skausmas. Ir pirma bus išrenkamas gabalais, ir ieškomi ne patys brangiausi, bet vistiek labai geri kėbulistai, jiems vežamos užrinktos naujos kėbulo dalys ir plikas monokokas (galbūt su tiltas, kad būtų ramiau dėl geometrijos lavonėlio)

DUOKIT KAS NORS KETURDURIO ANTRO GOLFO VISAS KETURIAS DURIS. Gali būti visiškai tuščios, visiškai pilnos, parūdiję ir t.t. Svarbu dar būtų tvarkomos. Bo čia jei kėbulas dar kaip kėbulas, tai durų grynai nėra ant lipdyt jau. Faktas, kad jos atsirakina ir užsirakina bei atsidaro ir užsidaro (ne visos), atsidaro ir užsidaro (ne visose) langai, bei tvirtai laikosi ant vyrių (ne visos

) neparodo, kad jos yra vis dar durys

Reikia ir daug daugiau kėbulo dalių, tai iš esmės priimu visus siūlymus, net ir pačių baisiausių. Durys gaila, bet jau be fortkių. Bamperiai dar siauri. Viskas taip ir liks, mišrainės nedarysim.
Taip pat, manau, dalims paimčiau Pierburg 2E2 karbiuratorių.