WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 22:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 00:13 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Dave man pirma kart pavaziuot su masina,kur yra ABS,masina griovy,sniego varpelis iki stogo.Koks debilas toki shooda sugalvojo.Parodykit man sportine masina su ABS,o i sportines deda viska geriausia,brangiausia ir patikimiausia.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 08:03 
su abs kaip ir su paprastais stabdziais reikia ismokt vaziuot (iprast). Beje teko vazinet biski su umpreza wrx tai ten irgi buvo abs ir visikios kitokios sistemos, tik jas galima isjungt jei yra poreikis....o gal tau su vairavimu problemos, truksta igudziu irpanasiai?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 08:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
paaiskinsiu liaudiskai kuo skiriasi stabdziai su abs ir be abs.

Stabdziai be abs, dabar naudojamos tik lenktyninese masinose, nes be abs stabdziai geriau ir greiciau stabdo, bet ratai gali uzsiblokuoti, todel reikia specialauudziai, s pasiruosimo, tai yra reikia ismokti juos naudoti, kad neuzsiblokuotu ratai.
Stabdziai su abs stabdo leciau, tai yra stabdymo kelias ilgesnis, nei be abs ir jie skirti placiai liaudziai, kai avarine situacija visi kerta per stabdzius ir jiems dzin, jei su abs tai gali issukti, jei be ir ratai uzsiblokave tai ir ciuozi linksmai, isbandyta.
dar ziema bandziau su abs ant leduko stabdyti masina sauniai rieda, bet gali ja valdyti, kai dingo abs isbandziau irgi, tai ka ratai uzsiblokavo ir ciuoci kur jai patinka, o ne kur tau reikia, tada reikia atleisti ir vel svelniai spausti.
Va toks skirtumas yra

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 09:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
NUgi nugi, su abs ilgesnis stabdymo kelias? paimk siuolaikine su abs ir stabdziu jegos kontroles sistema bei be abs, isibegek iki 100 ir kirsk per stabdzius, idomu kuris greiciau sustos? Ar manai kad be abs padangos ciuoz trumpiau? As jau turejau ne viena pamoka, aisku su laimingom pabaigom...

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 09:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Būna kelio sąlygos, kurioms esant stabdymas su ABS būna trumpesnis, būna kad ir ilgesnis.
Jei gerai atsimenu, tai ABS buvo kuriama tam, kad stabdant automobilis išliktų valdomas, o ne čiuožtų skersas.
Šią funkciją ABS puikiai atlieka.
ABS su stabdžių jėgos kontrole-ne visai tas ABS, apie kurį šnekama :) Senukai XM apie tai net nesvajojo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 09:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Na jei ziuret tik i xm tai jie ten daug ko dar neturi, bet stabdziai daug tobulesni nei audi 100 :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 09:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
na, drįstu nesutikti kad su ABS greičiau sustabdo... Vakar tarnybinį PARTNER bandėme ant ledo. Tai aš su Jetta dozuodamas stabdžius greičiau stustodavau ant ledo, nei su ABS... Ir mieste, kai reikia staigiau kirsti per stabdžius ir kai atstumas tarp automobilių nedidelis- ABS nelabai tegelbėja (bendradarbio patirtis)

Aišku, smagiau, kai ratai nečiuožia, tačiau ir su paprastais stabdžiais galima daryti stebuklus, gal net didesnius... :roll:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 10:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
na cia del to ABS bus daug ivairiu ir skirtingu nuomoniu, taciau asmeniskai man ABS yra tikrai ne privalumas, ir nenoreciau kad jis pas mane butu.............. :wink:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 10:26 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Paveikslėlis
piešinys ne salygoms ant ledo ar sniego. Manau daugiau kvailų klausimų nebus.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 11:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Flyner rašė:
na, drįstu nesutikti kad su ABS greičiau sustabdo... Vakar tarnybinį PARTNER bandėme ant ledo. Tai aš su Jetta dozuodamas stabdžius greičiau stustodavau ant ledo, nei su ABS... Ir mieste, kai reikia staigiau kirsti per stabdžius ir kai atstumas tarp automobilių nedidelis- ABS nelabai tegelbėja (bendradarbio patirtis)

vo vo, palyginimas, masinos skirtingos, padangos skirtingos. As irgi galiu papasakoti, kaip vienoj aiksteleje su 4ta sezona droziamomis michelin padangomis sustojau greiciau negu draugas su naujutelaitemis contivikingcontact3 (pries metus buvo pripazintos geriausiomis nedygliuotomis). Masinos skirtingos, svoriai skirtingi, ABS veikimas isgi kazkiek skiriasi. Bandyta ant suplukto sniego. Ir toks bandymas absoliuciai nieko vertas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 12:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
na ne visiems tai galima issaiskinti, ypac senu paziuru, kuriems bet kuri naujove durniu ishmislas, ir kai kas antras uzkietejes profesionalus sportininkas....Gal kas norit su ESP ir be jos per apledejusi Nemuno zieda pralekt? Ar vel sakysit kad ir cia nesamone? Nematau as prasmes toliau diskutuot....Jau geriau :alus:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 14:08 
as esu labai patenkintas savo varles abs, manau jau kelis kart isgelbejo mano uzpakali ir xantios prieki :)
tikiu kad gyvenant is automobiliu sporto galima aplenkti ABS kompiuteri, taciau tikrai ne kas antram lietuviui...

http://www-nrd.nhtsa.dot.gov/vrtc/ca/ca ... 1-1287.pdf
(nuo 1999 metu abs kompai 'siek tiek' patobulejo)
dar zinau viena tyrima, daug rimtesni uzh sita, bet kazn ar kas nores tiek lapu skaityti, tai jei noresit galesiu duot linka ;)
nes tie pasakymai kad "as va be abs su savo AX daug greiciau sustojau, nei mano draugas su abs vairuodamas fura" atrodo gana kvailai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 14:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
NUgi nugi, su abs ilgesnis stabdymo kelias? paimk siuolaikine su abs ir stabdziu jegos kontroles sistema bei be abs, isibegek iki 100 ir kirsk per stabdzius, idomu kuris greiciau sustos? Ar manai kad be abs padangos ciuoz trumpiau? As jau turejau ne viena pamoka, aisku su laimingom pabaigom...


be abs kirsdamas ant stabdziu ciuosi, va tam ir reikalingas patyrimas, kad stabdydamas ratu neuzblokuotum, todel ir sugalvotas abs, kad neciuostum
Tai ka parasiau anksciau buvo sportiniko komentaras, kuri tik perteikiau.
o tu isbandyk nekirsdammas per stabdi su ta pacia masina ismeginti, jei turi igudimo stabdyti be abs tai pirmyn ir pats isitikinsi, kai as neturiu net nesinori bandyti, nes reikia zaidimo su stabdziu pedalu

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 15:12 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Lygiai taip galima stabdyti ir su ABS, kad jis nesuveiktų. ABS efektyvumas pasireiškia ekstremaliu atveju, kai nėra kada galvoti kaip spaust stabdžio pedalą, kad nenuslystum. Labai abejoju ar čia tarp mūsų yra bent vienas kuris tai sugebėtų. Jei yra, tada jis sportininkas arba labai gerai apie save galvojantis pasipūtelis, kuriam realiai neteko patekti į tokią situaciją. Taip, kad gerbiamieji - nuleiskite gazą ir važiuokite taip, kad nereiktų į ekstremalias situacijas patekti. ABS yra tam, kad ekstremaliai paspaudus stabdį dar galėtum vairuoti, o ne čiuožtum tiesiu taikiniu į kliūtį. Neturėjau aš automobilio su ABS, bet aš turiu XMą, kurio tvarkinga stabdžių sistema kažkiek leidžia manipuliuoti pedalu suimituojant ABS, bet tikrai ne tada kai kliūtis išlenda netikėtai. Tada ABS yra nepakeičiamas, nes apie manipuliavimą stabdžiu jau nėra kada galvoti, tos akimirkos vargu beužtenka vairui į reikiamą pusę pasukti.
Važiuojant ledu tai jau kitas reikalas, tada apskirtai jokia stabdžiai neišgelbės nei su ABS, nei be ABS.
Šiais laikais yra ESP - Xamas jau rašė koks tai gėris. Bet tai jau visas saugos priemonių kompleksas.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2007, 15:22 
xminde rašė:
Tada ABS yra nepakeičiamas, nes apie manipuliavimą stabdžiu jau nėra kada galvoti, tos akimirkos vargu beužtenka vairui į reikiamą pusę pasukti.

ABS skirtingai veikia skirtinguose kelio pavirsiuose, testai rodo kad ratu blokavimas, kolkas laimi sniegu padengtame, arba biriame pavirsiuje.
Kadangi blokuojant ratus sustumiama smelio, zvyro ar sniego kruva pries ratus, o tai padeda stabdymui.
Bet zinoma niekas neliepia tokiu kelio pavirsiumi lekti nesveiku greiciu (va cia ir atsiranda gincas del SuperRalioLenktynininku, ir kodel jie nenaudoja ABS, ir kodel tada as tureciau...)
Belieka laukti kol musu masinytes sugebes atpazinti pavirsiu kuriuo riedame, tuomet visi klausysime bitlu, ir gyvensime taikoje ;)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007