proffanas rašė:
antas rašė:
po 4 metu vartojimo as jau ramus esu
Tu vis dar su juo???
Nuostabu; bet gal gali papasakoti ir kiek smulkmenų? Kaip einasi po tojo galvos remonto: ar nedingsta antifrizas; ar leidi sau bent 140 įpūsti; ar mieste vasarą neperkaista?
Apie valytuvus jau net neklausiu; sau pakeičiau visą bloką

.
galvos keisti nereikejo, ji sveika, burbuliuku nera. antifrizas kaip dingsta taip dingsta, man jau dzin. tepalo nedaugeja, o mazeja, kaip turi buti, aisku mazejimas proto ribose kaip ir priklauso. po 4 metu ieskojimo kur dingsta antifrizas, pagaliau paaiskejo, kad radiatorius leidzia

vienu zodziu visas kiauras

jokie sandarikliai nepadeda. o kiek kartu buvo sukeltas slegis, nei vieno laso, net rasojimo nebuvo, sia ziema pakelus pakartotinai pasireiske antifrizas per radiatoriu.
del valytuvu, jau senai buvo mechaniskai pramankstinti, tai yra jie nekeisti, tik buvo rele sudegusi, kuri reguliuoja laika, pakeista.
del greicio vazineju ir 140, cia max riba kuria galima vazineti lietuvoje, kartais vasara autostradoje ir 150. variklis neperkaista, nes buvo pakeisti abu termostatai + abu ventiliatoriai, kazkodel uzrudijo. sis geris atliktas per 2009 vasara. taip ir nesupratau 3 metus normaliai buvo, per 4 viskas uzrudijo.
trys kartus per peti, variklis kol kas sveikas, tik va kuro siurblis buvo uzlinkes nuo lenkisko dyzelino
vienu zodziu didieji remontai padaryti per 4 naudojimo metus: kuro siurblys, salono radiatorius, generatoriaus dirzelis su visais itempejais, aisku kelios varines slangos, kelios sferos ir viskas, sarnyrai ir 2 traukes + elektra, keli laidai uzsilyde.
dar kompensatoriai pradejo reikstis, tai ir nezinau keistis nesikeisti, nes malonumas ne is pigiausiu, kai saltas barska, kai siltas malonu klausyti.