WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 17 2025, 00:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 02 2004, 08:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 12 2004, 11:00
Pranešimai: 49
Miestas: Vilnius
Gal kas zino kaip pritvirtintas XM 2.1 td kuro siurblys?
Du varztai is priekio ir vienas gale sone?
Noriu vos vos paanktinti degima,Xmas is pradziu bukas kol neisibegeja,paskui zveris.
Aciu

_________________
radvila 92 XM 2.1 td (jau parduotas)Vilnius Rudamina .
02 C5 2.2 HDI triptronic


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 02 2004, 08:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
trys varztai(isdestyti trikampio kampuose) is priekio(nuo dirzo puses) ir vienas is galo apacioj sone.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 02 2004, 09:00 
tvirtinasi prieki tris varztai gale vienas. Du priekiniai varztai is siurblio sonu o vienas apacioje ir ji galima atlaisvinti tik su lenktu rakteliu ( rakto forma primena "C" raide).
Jei butumete tokie malonus parasytumete siurblio marke prie dizelinio variklio. Tada butu galima kazka tiksliau papasakoti. Bet siurblio nustatinet "is akies" grieztai nerekomenduoju nes tai gali pasibaigti arba trukusiom galvom arba sudegusiom turbinom. Jei pas tave BOSCH tai statant su indikatorium turi but 0,88 mm alkuninio veleno mirties taske. Arba statant su sroboskopais arba pagal holo davikli 15laipsniu prie 700 aps/min arba 14,8 / 750 kuri didi rinktis priklauso nuo preitaiso markes. Tean ant siurblio dar dira varztu su kuriais galima truputi ta bukuma reguliuot bet reikia kad ta darytu specialistai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 02 2004, 09:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Mineti nustatymai galioja jeigu siurblys yra Tupe 531. Jeigu yra Type 532 tai turetu buti 0,84 mm ir atitinkamai 13,5 laipsnio prie 700 aps/min.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 02 2004, 09:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 12 2004, 11:00
Pranešimai: 49
Miestas: Vilnius
Pas mano Xm stovi siurblys Lucas CAV,anksciau turejau toyota 1.8 d ,tai meistrai kai patvarke tai irgi buka tapo,pradejau pats dirzus keisti ir degima is klausos reguliuoti,viskas buvo gerai.
Noriu ir su XM pabandyti,(o kokius ant siurblio varztus galima pareguliuoti?)
RP 5469 (isleidimas gaunasi 91 spalio 30)

_________________
radvila 92 XM 2.1 td (jau parduotas)Vilnius Rudamina .

02 C5 2.2 HDI triptronic


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 02 2004, 12:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 12 2004, 11:00
Pranešimai: 49
Miestas: Vilnius
Caras rašė:
pasitikrink savo maila issiunciu pora pdf failu o apie siurbli gali pasiskaityti cx.podolsk.ru puslapyje biliotekoje



Aciu ,bandysiu kazka pasikrapstyti

_________________
radvila 92 XM 2.1 td (jau parduotas)Vilnius Rudamina .

02 C5 2.2 HDI triptronic


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007