SAULENS rašė:
bet ateina laikas siurbliui papildyt sistema. siurblys isijungia ir traukia lhm'a is rezervuaro .
Tamsta kažką ne taip supratote...
Siurblys dirba VISADA veikiant varikliui, ir jo paimamas skysčio kiekis, jei mašina jau pasiekusi darbinį aukštį, daugiau nei 99proc lygus grąžinamo skysčio kiekiui, t.y. bakelyje nesusidaro vakuumas. O 0,01bar vakuumą, jei toks ir susidaro per kokį gūbrį stryktelėjus, siurblys, sukuriantis 200-300bar, nugali be jokių problemų vien jau paties bakelio deformacijų dėka. Gal ir įmanomas kažkokio oro kiekio įtraukimas per alsuoklį, bet tada dulkės būtų pastebimos kamščio vidinėje pusėje ir pačiame alsuoklyje, o to nėra. Galima aišku spėlioti, kad juos nuplauna LHMas, bet kad kamštelis iš vidaus pas mane aplamai sausas

. Taškymasis būdingas tik senesniems skardiniams bakeliams kaip pas BX; XMuose ir Xantijose stovi "sraigės", neleidžiančios LHMui smarkiau įsiteliuskuoti.
Be to, ir bakelio dugne yra juodas, prie magneto limpantis dumblas (t.y. metalo susidėvėjimo produktai), o ne kelio dulkės.