Tepalo yra vidineje granatoje. Isorines net neziurejau (jei jau turi vidine, tures ir isorine)

Nenugincyjama logika. Zodziu arba kentesiu kazkuri laika, arba ja parduosiu arba keisiu viska, kas kelia itarima (maziausiai tiketina). Man tik idomiausia, kad tas garsas isryskeja kai pakeli rata ir suveikia diferencialas (kaire puse sukasi, desine ant zemes). Ir garsas ypac girdisi salone. Jei tai granata, man idomu, kiek ji mane kankins? Ir kaip ja greiciau nubaigti, kad mano dalia palengvetu?

) Zinoma, laikom spygas, kad tai ne greiciu deze.
Beje, Proffanai, tas pusasio guolio keitimas siek tiek pakeite masinos elgesi. Variklis tikrai zymiai maziau vibruoja ir bildukas ramesnis

Is po kapoto jauciasi toks standumas. Nemoku nusakyti to jausmo.
P.S. Bet vistiek as myliu savo citroena
