WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 10 2010, 12:39 
Sveiki,
problema tokia, kad cypauna tas nelemtas dirzelis. Itepimo guolis SKF ir dirzas neseniai keisti naujais.
Skaiciau siame forume, kad gali dirzas prasisukinet, pasiulysiu pazymet ir stebet ar prasisuka. Taciau noriu Jusu paklaust:
1. Kaip teisingai itempti- pakankamai, kad nebutu pertemptas ir neitemptas- ta dirzeli?
2. Ar Xantios 66kW dyzeliukas irgi turi ta alkuninio skriemuli su uzpildu, kuris gali buti pagrindinis kaltininkas?
Aciu patarusiems!


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 10 2010, 15:46 
Sorry- kalba eina apie Xsara, man vis maisosi tie X'sai : :oops:
Nebegaliu redaguot temos pavadinimo, gal modetatoriai pataisys...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 10 2010, 21:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Žmogau, jei tau cypia paskirstymo diržas, tai jau labai labai blogai. Tiesą sakant, net neįsivaizduoju, kaip jis galėtų cypt, nes juk cypia prasisukinėdamas.
Beje, dėl guminio intarpo. Ant alkūninio galo realiai du škyvai, vienas pagrindiniam diržui, kitas ten jau papildomiem, kad ir kiek jų būtų. Guminis intarpas pagrindinio diržo škyve nelabi gali būti.
O dėl tempimo, nežinau kaip čia pasakyt, visad tempiu paprastus diržus iš rankos, visad viskas gerai. Profesionalų žodis šiuo klausimu praverstų. Pagal mane, svarbu, kad nebūtų laisvas ir kad nebūtų kaip akmuo (pertemptas).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2010, 23:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
kai paskirstymo dirzas prasisuks baigsis visi cypimai.
Gal genero dirzus su guoliais ziurek.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2010, 19:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Kaip supratau pas tave Xsara su 1,9TD. Taip? Ir diržas vienas platus(vadinamas "daugiašakis"). Kondicionierius yra? Jei taip, tada bėda tame, kad yra parėjęs dar vienas tarpinis dirželio įtempėjas(kitaip dar vadinamas kompensatoriumi). Jis yra tarp siurblio skriemulio ir alk.veleno skriemulio. Pirmas požymis, kad jis parėjęs - būtent dirželio cypimas. Kad tuom įsitikinti - patempk dirželį su įtempėju, kuris yra apačioje. Jei paveržus prasidės kalimas - žinok, kad reikia to įtempėjo/kompensatoriaus. jis neikaip neremontuojamas, kadangi jame yra sailentbloko tipo įvorė, kuri ir sudaro tamprumą. Pabandyk ir bus aišku. Jį pakeisti gana nemažai darbo - aš asmeniškai keičiau taip: nuėmiau hidrosiurblį, generatorių - tada priėjimas gana geras. Na geresnio nelabai ir begausi.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007