WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: rudys
StandartinėParašytas: Geg 21 2010, 15:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 29 2006, 17:08
Pranešimai: 11
Sveiki ! Pradejo mano Xantia rudyt ir lenda jos kur galines durys virs slenkscio is kaires puses, kebulas hecbekas. Laukiu patarymu ar galyma kazka padaryt ar beprasmiska, nes pasake jei toi vetoi pradejo rudyt tai ir rudys.

_________________
ex CITROEN C5 3.0 V6 2001
ex CITROEN C5 HPI
ex CITROEN XANTIJA 2.0 8v
ex CITROEN XANTIJA 2.0 16v


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 21 2010, 16:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Hečbekai neturi rūdyt,tad keisk kėbulą...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 21 2010, 20:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 29 2006, 17:08
Pranešimai: 11
Bet rudija ir stipriai toi vietoi ir jei ne klystu tai is vidaus, auto 95m.

_________________
ex CITROEN C5 3.0 V6 2001
ex CITROEN C5 HPI
ex CITROEN XANTIJA 2.0 8v
ex CITROEN XANTIJA 2.0 16v


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 21 2010, 22:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Nebent dar variantas visus slenksčius pasikeisti,bet kainuos kaip mašina,tad neapsimoka...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 21 2010, 22:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 29 2006, 17:08
Pranešimai: 11
tai kad rudija toi vietoi kur galynis sparnas ant slekscio uzeina o kebulas po apacia toi vietoi tvyrtas galyma domkrata statyt

_________________
ex CITROEN C5 3.0 V6 2001
ex CITROEN C5 HPI
ex CITROEN XANTIJA 2.0 8v
ex CITROEN XANTIJA 2.0 16v


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 22 2010, 07:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Su tokiom Xantiju kainom neapsimoka nieko taisyt - supuvo - priduodi i metalo lauza ir is sroto pasiimi kita Xantia, normaliai rudis naikinti kainuos brangiau...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 17:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 15 2004, 09:52
Pranešimai: 141
Miestas: Vilnius-Klaipeda
as turiu pora neagresyviu ant galiniu arku. galvoju gal patars kaip namudinem priemonem (be meistru) reik su tuo pakariaut?

Evil rašė:
Su tokiom Xantiju kainom neapsimoka nieko taisyt - supuvo - priduodi i metalo lauza ir is sroto pasiimi kita Xantia, normaliai rudis naikinti kainuos brangiau...

_________________
XANTIA TD12 BREAK!!! nuosavas laivelis
ex ZX, 1,9d.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 18:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mondas rašė:
kaip namudinem priemonem (be meistru) reik su tuo pakariaut?
Be meistrų?... :roll: Teoriškai- žinoma, gali; praktiškai- max. metams visas reikalas...
Nušveisk nafig visas atpleišėjusias rūdis, kartu su dažais kur virš jų (ligi pliko metalo), ir dar kelis mm aplink surūdijusio ploto, ir paprasčiausiai užmesk kokią antikorozinę iš abiejų skardos pusių. Nuo paprasčiausio "Movilio", ligi Noxudolo tarp 750 ir 950- kas arčiau dūšios. Bet, vienas dalykas, toje vietoje liks rusva/juoda dėmė, antras dalykas tas, kad tokioje vietoje tai tėra laikinas konservavimas (korozijos pristabdymas), o ne problemos sprendimas. Laikys max. metus; paskui rūdys po žiemos visvien prasimuš. Bet užtat tetruksi pusvalandį, ir tekainuos max. 30lt.

Neprasidėk pats savarankiškai su visokiais gramdymais, špakliavimais bei dažymais; tas telaikys porą mėnesių.
O laiko atims ir kainuos daug daugiau už pirmą variantą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 19:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
proffanas rašė:
Mondas rašė:
kaip namudinem priemonem (be meistru) reik su tuo pakariaut?
Be meistrų?... :roll: Teoriškai- žinoma, gali; praktiškai- max. metams visas reikalas...
Nušveisk nafig visas atpleišėjusias rūdis, kartu su dažais kur virš jų (ligi pliko metalo), ir dar kelis mm aplink surūdijusio ploto, ir paprasčiausiai užmesk kokią antikorozinę iš abiejų skardos pusių. Nuo paprasčiausio "Movilio", ligi Noxudolo tarp 750 ir 950- kas arčiau dūšios. Bet, vienas dalykas, toje vietoje liks rusva/juoda dėmė, antras dalykas tas, kad tokioje vietoje tai tėra laikinas konservavimas (korozijos pristabdymas), o ne problemos sprendimas. Laikys max. metus; paskui rūdys po žiemos visvien prasimuš. Bet užtat tetruksi pusvalandį, ir tekainuos max. 30lt.

Neprasidėk pats savarankiškai su visokiais gramdymais, špakliavimais bei dažymais; tas telaikys porą mėnesių.
O laiko atims ir kainuos daug daugiau už pirmą variantą.


Na man laiko visi tie špakliavimai dažymai daryti namūdinėm sąlygom tikrai ne porą mėnesių. wv kai super primityviai dariau (Rūdžių nugrandymas, šveitimas, rūdžių surišėjo tepimas špakliavimas, dažymas) atlaikė pusantrų metų. Renukui kai jau dariau šiek tiek sudėtingiau (netgi grunto užpurkšdamas) jau praėjo pusantrų metų ir dar niekas neišlindo. šią vasarą tvarkysiu ir xantios kėbulą ir manau laikys ilgai, tik dėl dažymo su kažkuo reiks pasitart, ar pasieškot kas nudažytų, nes pats nenoriu prikleckuot

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 21:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
nes pats nenoriu prikleckuot
Apie ką ir šneku; kad padaryti normaliai. Jei daryti taip, kad nesimatytų to darymo, be meistrų neapsieisi. O jei jau "tegu matosi, bile nebrangiai", idealiausia ir pigiausia bus antikorozinė danga. Ji bent metams sustabdys bet kokį rūdyjimą, net normaliai nenušveitus; o po metų, jei atsirastų babkių ir noro, detalė gal bus netgi atiduota meistrams. Arba, jei nebus nei noro, nei babkių, priduota šrotan :) .
Anyway, kėbulo koroziją stabdyti verta bet kokiu atveju ir bet kokiu būdu; ar tai antikorozine, ar tai gruntais/dažais.
Awriux rašė:
(Rūdžių nugrandymas, šveitimas, rūdžių surišėjo tepimas špakliavimas, dažymas) atlaikė pusantrų metų.
Atlaikė- tai pakol nukrito? :)
Aš šneku apie normalų dangos atrodymą/laikymą, arba bent apie laikymą nuo pat pirmos dienos. Kad niekur jokio iškėlimo, jokio netolygumo, ir ginkdie jokios rudelės perimetru.
Patirties šiuo klausimu turiu, todėl žinau, kad savarankiškas "šveičiau, tepiau, špakliavau, dažiau, lakavau", net ir idealiai suvedus paviršius, laiko ir normaliai atrodo geriausiu atveju porą mėnesių, pakol neišlenda nedadielkos. Galima skaityti ir kad "kas ne visai nukrito- tas dar dažyta", bet čia žmogus ne to klausė.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 23:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
proffanas rašė:
Awriux rašė:
nes pats nenoriu prikleckuot
Apie ką ir šneku; kad padaryti normaliai. Jei daryti taip, kad nesimatytų to darymo, be meistrų neapsieisi. O jei jau "tegu matosi, bile nebrangiai", idealiausia ir pigiausia bus antikorozinė danga. Ji bent metams sustabdys bet kokį rūdyjimą, net normaliai nenušveitus; o po metų, jei atsirastų babkių ir noro, detalė gal bus netgi atiduota meistrams. Arba, jei nebus nei noro, nei babkių, priduota šrotan :) .
Anyway, kėbulo koroziją stabdyti verta bet kokiu atveju ir bet kokiu būdu; ar tai antikorozine, ar tai gruntais/dažais.
Awriux rašė:
(Rūdžių nugrandymas, šveitimas, rūdžių surišėjo tepimas špakliavimas, dažymas) atlaikė pusantrų metų.
Atlaikė- tai pakol nukrito? :)
Aš šneku apie normalų dangos atrodymą/laikymą, arba bent apie laikymą nuo pat pirmos dienos. Kad niekur jokio iškėlimo, jokio netolygumo, ir ginkdie jokios rudelės perimetru.
Patirties šiuo klausimu turiu, todėl žinau, kad savarankiškas "šveičiau, tepiau, špakliavau, dažiau, lakavau", net ir idealiai suvedus paviršius, laiko ir normaliai atrodo geriausiu atveju porą mėnesių, pakol neišlenda nedadielkos. Galima skaityti ir kad "kas ne visai nukrito- tas dar dažyta", bet čia žmogus ne to klausė.


Atlaikė, tai kol rūdys išlindo :) O krist niekas nekrito ir nesiruošė.

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 23:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
proffanas rašė:
Awriux rašė:
nes pats nenoriu prikleckuot
Apie ką ir šneku; kad padaryti normaliai. Jei daryti taip, kad nesimatytų to darymo, be meistrų neapsieisi. O jei jau "tegu matosi, bile nebrangiai", idealiausia ir pigiausia bus antikorozinė danga. Ji bent metams sustabdys bet kokį rūdyjimą, net normaliai nenušveitus; o po metų, jei atsirastų babkių ir noro, detalė gal bus netgi atiduota meistrams. Arba, jei nebus nei noro, nei babkių, priduota šrotan :) .
Anyway, kėbulo koroziją stabdyti verta bet kokiu atveju ir bet kokiu būdu; ar tai antikorozine, ar tai gruntais/dažais.
Awriux rašė:
(Rūdžių nugrandymas, šveitimas, rūdžių surišėjo tepimas špakliavimas, dažymas) atlaikė pusantrų metų.
Atlaikė- tai pakol nukrito? :)
Aš šneku apie normalų dangos atrodymą/laikymą, arba bent apie laikymą nuo pat pirmos dienos. Kad niekur jokio iškėlimo, jokio netolygumo, ir ginkdie jokios rudelės perimetru.
Patirties šiuo klausimu turiu, todėl žinau, kad savarankiškas "šveičiau, tepiau, špakliavau, dažiau, lakavau", net ir idealiai suvedus paviršius, laiko ir normaliai atrodo geriausiu atveju porą mėnesių, pakol neišlenda nedadielkos. Galima skaityti ir kad "kas ne visai nukrito- tas dar dažyta", bet čia žmogus ne to klausė.


Meistram atiduoti tvarkyti aišku patikimiausias ir mažiausiai pastangų reikalaujantis variantas, ale viena problema, visa tai daroma ne už ačiū, o pinigų taip nesinori trauk iš piniginės.

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 23:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
o pinigų taip nesinori trauk iš piniginės.
Tai tam aš ir siūlau paprasčiausią antikorozinę dangą. Darbo 20-30min, pinigų 20-30lt (ir balionėlyje purškalo liks dar bent vienai mašinai). Taip; matysis tamsus plėmas. Bet visvien tai N kartų geriau, nei rūdys, ir N kartų ekonomiškiau, nei gramdyti zulinti tas skardas (glaspopieris kainuoja), geriau nei špakliuoti (špaklius irgi kainuoja), bei po to sušveitus (glaspopieris kainuoja) dar dažyti (dažai irgi kainuoja) ir nulakuoti (lakas irgi kainuoja), ir po poros žiemos mėnesių pamatyti, kad viskas šuniui ant uodegos, nes rūdys visvien išlindo.
Tokias problemas reiktų duoti arba spręsti specams, arba "dėti į gilų stalčių ligi geresnių laikų", t.y. konservuoti metams- dviems su antikorozine danga. Nes jei visiškai netvarkyti, bet koks skardų (ypač slenksčių) pažeidimas po trejeto-ketverto metų patampa kiaurymine korozija. Eksploatuoti galimą kad ir kiaurą mašiną, bet TA tokių jau nebepraleidžia; o ir pačiam nesmagu.

Todėl ir rašau: ant plikų skardų arba meti antikorozinę pats, arba normalią dažų dangą su normaliu paruošimu- meistrai. Jei daryti dar kažkaip trečiaip, tai gaunasi pernelyg prabangiai.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Bir 09 2010, 16:04 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 11 2006, 15:04
Pranešimai: 38
Miestas: Utena
Mano 96m. break'o kairės pusės, po durelėmis, slenksčio viršuje (per sujungimą skardų), rūdžių židinys (tiksliau visas jau laužas :D ) buvo kai nusipirkau. Tai pjoviau visą tą kampą.Ten dviguba skarda, tai teko virint ir kurt analogišką konstrukciją. Rezultatu nesiskundžiu - išėjo perfect. Vidinę dalį išpuškiau antikorozine alyva (flakonėlis ~30 lt). Nusigruntavo, šiek tiek pasišpakliavo, nusidažė ir tikiuosi toje vietoje bent kelis metus rūdies tikrai nepamatysiu :)

_________________
<< 98' Xantia 1.9 TD Break Silver <<


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: rudys
StandartinėParašytas: Bir 13 2010, 17:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 29 2006, 17:08
Pranešimai: 11
Arex rašė:
Mano 96m. break'o kairės pusės, po durelėmis, slenksčio viršuje (per sujungimą skardų), rūdžių židinys (tiksliau visas jau laužas :D ) buvo kai nusipirkau. Tai pjoviau visą tą kampą.Ten dviguba skarda, tai teko virint ir kurt analogišką konstrukciją. Rezultatu nesiskundžiu - išėjo perfect. Vidinę dalį išpuškiau antikorozine alyva (flakonėlis ~30 lt). Nusigruntavo, šiek tiek pasišpakliavo, nusidažė ir tikiuosi toje vietoje bent kelis metus rūdies tikrai nepamatysiu :)

jei ne paslaptys kiek kainavo tas malonumas nes pas mane tas pat tik kad kebulas hechbekas

_________________
ex CITROEN C5 3.0 V6 2001
ex CITROEN C5 HPI
ex CITROEN XANTIJA 2.0 8v
ex CITROEN XANTIJA 2.0 16v


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007