Pala pala, pradžiai išsigrynik ar cilindras nenori dirbti ar tik stuksena kažkas. Jei davus gazo pridusta ir susipurto, panašu į nesudirbantį cilindrą/us, bet pasekoje turi spjauti šviesių dūmų su aitriu salerkos kvapu. Ant traukos irgi turi pasijausti jei nesudirba.
Gali pilnai būti siurblio/forsunkės bėdos. Ar matiai kaip motoras dirba su vėlyvų degimu ir kokius garsus skleidžia - būtent atrodo kad stumokliai cilindruose makaluojasi (o realiai tas ir vyksta) ir davus gazo jaučiasi vibracija kol neįsisuka motoras. A ten chu..va tučia devaisu siurblyje atsakingu už degimo kampo teisingumą (tiek statinį tiek ir dinaminį davus apsukų ir apkrovos).
Kitas dalykas jei yra tik garsiukas ir maža vibracija, bet variklio darbas visiškai normalus. Tada jau tikrai gali būti kažkur atsiradę laisvumai arba stipriai kritusi vieno katiolo kompresija (užsikuriant tokiu atveju turėtum pajaust)
Žodžiu ką noriu pasakyti - esu paranojikas ant meistrų, o jie tave tokį nabagą su blogais garsais iš motoro pačiupę desertui suvartos

nė nepajausi kaip būsi antras Sernas pasidaręs 2.1 motorui kapitalkę, tik jis tai padarė savo noru

Vienas pakeis kompensatorius, kitas galvą perrinks, o trečias žiūrėkm ir stumoklius su indėklais įkalbės pakeisti. Darykis diagnostiką po truputi pradėdamas nuo paprasčiausios ir pigiausios. Čia lietuva ir viską darydamas turi arba patapti tos srities specu arba uždėt ant visko skersą (ypač ant babkių

). Sėkmės lauksim info
