Tai va, savaitgali apziurejau gal kokiu 10 Zx'u. Is ju ~8 turguje ir 2 Vilniuje. Is Vilniuje atrastu labiausiai imponavo vienas: 1992 m. Zx 1.4i avantage. Subjektyvus pastebejimai - pravaziavau pats, labai patiko - minkstas, net neturiu su kuo sulyginti

Paspaudus stabdzius tai toks ispudis, lyg ranka kazkas is virsaus uzdetu - auto net pritupia (tiesa, vaziuojant skersam nedideliu greiciu spustelejus stabdzius auto susiubavo, kas man rodos lyg ir neturetu buti? Greitis ~20-30 km/h). Kita diena tuo Zx'u pravaziavo mano busima zmona - jis taip pat jai patiko, vienintelis minusas - nera vairo striprintuvo. Dabar objektyvi technine puse (bent kas matesi vizualiai ir savininkas teige): galiniai ratai deja jau truputi pasvire. Kaip suprantu (kazkur buvau rades cia tema) remontas kainuos nuo 300 iki 700 litu. As teisus? Savininkas teige, kad yra issinesiojusi vairo koloneles desnes puses ivore (kiek tai kainuoja?), na ir keletas kosmetiniu trukumu - bamperyje truputi iskilusi plastmase, galiniam stope ~2 cm ilgio ir 0.5 cm plocio skylute, apibraizytos salono vedinimo rankeneles bei plastmases apie jas. Salonas tvarkingas, grazus, nors ir ne veliuras.
Ai, dar tiesa, buvau pamirses. Kai draivino mano brangioji, pora kartu gale kazkas suuze, subildejo - viena kart tiesiai vaziuojant, kita kart posukyje. Tas uztelejimas, na lyg didesniu greiciu ivaziuojant i posuki plikomis padangomis (ant masinos padangos beveik naujos) Auto tiesa ~2 savaites stovejo su uztrauktu rankiniu, gal dar neatsoko stabdziu kaladeles?
Reziume: nepaisant siu trukumu automobiliukas patiko, bet noretusi dar isgirsti jusu samprotavimu is mano rasliavos ir rekomendaciju kur pries perkant auto nuvaryti patikrinti technini stovi Gedimino mieste.
Dekui
