WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 14 2025, 07:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Sunkiai jungiasi bėgiai
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 02:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 24 2004, 18:51
Pranešimai: 2
Miestas: Vilnius
Sveiki.
Pasidare pas mane XMe, kad 4 pavarą įjungiu tik labai švelniai be trakštelėjimo esant ne mažesnėms nei 3000 apsukoms, o be apsukų, tai praktiškai išvis be šansų. Ar čia sinchronizatorius ar gali būti kita bėda? Beje, gal kam teko keist, tai įdomu kiek kainuoja?
Ačiū.

_________________
XM 2,0i 95' turbo C.T. automatas.


Paskutinį kartą redagavo 1 Fke. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 06:11 
99% kad parejo sinchronizator.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Sinchronai ar ne?
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 22:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 09 2004, 22:22
Pranešimai: 119
Miestas: Vilnius
Fke rašė:
Sveiki.
Pasidare pas mane XMe, kad 4 pavarą įjungiu tik labai švelniai be trakštelėjimo esant ne mažesnėms nei 3000 apsukoms, o be apsukų, tai praktiškai išvis be šansų. Ar čia sinchronizatorius ar gali būti kita bėda? Beje, gal kam teko keist, tai įdomu kiek kainuoja?
Ačiū.

Parašei, sunku suprasi kada tau švelniai, o kada nešvelniai jungiasi. Duok 3000 apsukų stovint vietoje ir jeigu jungiant pavarą džiržgia tai 100 % sinchronizatoriai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2005, 21:07 
tai jei sankaba normaliai isminta tai turetu juk nieks nesikeist ar su apsukom ar be? gal sinchronizatoriai biski prastesni ir dar sankaba patemt reikia? ar cia turi omeny kad pergazuoji ant laisvo tada spaudi sankaba ir jungi begi?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2005, 21:32 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Problemos remontas apie 600 Lt ACSuose. Reikia ardyti deze ir keisti sinchronizatorius.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2005, 21:36 
o kiek tik sinchronizatoriai? :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2005, 21:39 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
smulkmiu nzn, bet ivertinus ju darbu kainas, turbut apie 200 - 250 Lt

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2005, 21:44 
tai pakeitimas 400lt? :D hmz tikrai pigiau pakeisciau :D ir manau jei paieskociau rusi gal dar ir sinchronizatorius kelis gerus rasciau :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2005, 08:22 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 24 2004, 18:51
Pranešimai: 2
Miestas: Vilnius
Dėkui uz info. O gali buti, kad atbulinio ir 4 bėgio sinchronai kažkaip susiję? Nes buvo toks bajeris, kad daviau broliui parvest mane, jis velnias vietoj 4 bėgio taip gerai brūkštelėjo pora sykių atbulinį, kad vos į galvą nedaviau. Nu čiuvas opeliu keturbėgiu važinėja ir jam atrodo, kad visur 4, tai iki galo į dešinir atgal. Tai nuo to laiko atbulinis labai sunkiai įsijungdavo, o po to ir 4, galima sakyti parėjo. O šiaip sinchronizatorius būtina keist, ar eina kaip nors restauruot ar panašiai. Greičių dėžė man tamsus miškas.

_________________
XM 2,0i 95' turbo C.T. automatas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2005, 09:36 
Fke rašė:
O gali buti, kad atbulinio ir 4 bėgio sinchronai kažkaip susiję?
Atbulinis begis sinchrono neturi, jis paprasciausiai nereikalingas, nes atbulinis jungiamas tik sustojus.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2005, 09:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
Šiaip sinchronus nemanau,jog įmanoma restauruoti,jie variniai ir jei padilo,tai tik keist :? O tu žvilgtelėk į traukelę perjungimo,gal lenkta :?: Jei neklystu,atbulinė pavara sinchrono neturi.

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2005, 11:22 
bet jei traukele butu lenkta tai visi begiai nesijungtu... bet siaip tai dar pas citronus juk buna kad tokia svirtele prie kurios jungiasi traukele ir ta svirtele prie kebulo prisisuka tai ta svirtele kai atsileidzia tai tada prastai begiai jungiasi... gal dar ta pabandyk paziuret...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 12 2005, 11:44 
Gali but sulankstes perjungimo traukes


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 18 2005, 07:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
Gal tepalai greiciu dezeje nepatiko, bet greiciausiai bus sulankstytas 4 pavaros sinchronizatorius. Tevo Peugeot-ui buvo kazkas panasaus tik su trecia pavara, buvo sulankstytas sinchronizatorius. Tai sunkiai(girgzdedama) jungdavosi 3 pavara. Faktiskai visa laika jungdavosi su garsu, o pakeitus sinchronizatoriu 3 pavara galima ijungti be sankabos kaip ir visas kitas, isskyrus pajudejima is vietos.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007