Teko paskutiniu metu nemazai atjungineti akuma. Kartais keistokas elgesys buvo. Prijungi klemas. Ijungi degima. Skydelis uzsidega kas reikia, IMO iskart dega zalias, net nevedus kodo. Jei vedi koda - supypsi kelis kart gale ir toliau zalias dega. Suki rakteli - klakteli kazkokia rele, viskas uzgesta ir jau nebeuzsidega. Nevedant kodo jei kuri tas pats rezultatas, ne cypimas o numirimas. Atjungus prijungus klema kai kada vel viskas gerai, kai kada tamsu, vel reikia atjungineti. Bet jei pulteliu, ne raktu o pulteliu, tuo kur kartu su raktu buna, uzrakinu, atrakinu, dar kart uzrakinu, tada IMO pasikrauna, uzsidega raudona, po kiek laiko jau mirksi. Tada jungi degima, vedi koda, uzsidega zalias, vedi vaziuoji. Nu as zinau kad naujesnese ten tie visi zaidimai per langa ir t.t. kad pazadint. Bet ar gali buti toki dyvai 99m kseme? Esu ne viena vazinejes, bet aisku senesnius. Visuose buvo be jokiu bajeriu, jungi sedi kuri vaziuoji. Ir su IMO ir be. Ir jei taip kokia procedura tikroji? Dabar dusle reikia vezt pavirint, paliksiu, nezinau kokias instrukcijas meistrams palikt. Nes as tai kazka sumastysiu, o jiem tai.... Aisku neatmetu ir kitokiu dyvu su elektra. Nes: veidrodeliu padetis daznai pameta, ir kelias dienas pastovejus daznai randu masina atsirakinusia. Bet aisku klausimas butent ar gali buti sitam auto reikalinga po akumo prijungimo procedura.
|