ukw rašė:
Tadai, išlipk iš 20 amžiaus. Karas ne grybų. Grybai nebent kitam laido gale, mato duomenis bet nesugeba jų dekoduot.
Tai kam ta rodyklė išvis tada? Vien tam, kad būtų kietai (kirtis dešininis ant -ie-) ir patiktų džigitams?
Mano senas suvokimas, nors jaunesnis? Nei čia amžius, nei lipimas.
Studijuoju tikslius mokslus, pasauly aplamai mėgstu tikslumą, t.y. ir nuo jo nukrypti į lankas, bet tas nukrypimas nepaneigiantis jo buvimo.
O čia matuoklis, kuris nerodo... Mano nuomone, tai gamintojo visiškai humanitarams į tarpuakį įstumtas lo.chatronas.
Dar iš mokyklos ar pirmų kursų univero pamenu: Matavimo prietaisas turi turėti skalę, kuri sugraduota pagal tam tikrą mastelį įvertintais matavimo vienetais. Koks tolkas iš tokios rodyklės, kuri visišai nieko nerodo - šilta, šalta ir kažkas tarp jų.
Daugumoj paprastesnių 20 amžiaus galo citroen boliduose išvis tos rodyklės nėra - viena arba dvi lemputės (tik raudona, arba geltona ir raudona) - ir viskas. Dvi lemputės dar funkcionaliau už tokią rodyklę. Šitas aišku kompiuteriniam ekrane įspėjimus parodytų...
Skydelio vietą galima daug naudingiau išnaudot, nei laipsnių nerodančiu termometru.
Dar čia kalibruot, lygint kažką reikia, niekur aš nelaipiosiu iš jokių amžių. Šūdas ne prietaisas. Pasižiūri per kompą, ar normali ta darbinė temperatūra, ir važinėji. Jei bus blogai arba jis sumąstys, kad blogai - pradės pypsėti, mirksėti, gal net variklį užgesins.