Sveiki. Fotkių nebus, bet mini manualas, kaip nuimti C5 (negarantuoju dėl X7, bet tikrai tinka pirmukui, ir manau analogiškai ir antrukui (restailui) turi tikti) sėdynės porankį.
1. Paverčiam porankį į viršų, kad būtų lygiagretus atlošui.
2. Spaudžiam visą porankį ties jo ašimi link sėdynės pusės (turi kelis milimetrus pasistumti vidun) ir laikom
3. Neatleisdami spaudimo, sukam toliau galinės sėdynės link.
4. Pasukę apie 90laipsnių kampu nuo nuspaudimo padėties, klibinam ir traukiam lauk iš sėdynės
5. Vualia, porankis turėtų nusiimti (jei niekas neužvirinta ir nepridirbta)
Tuomet galima atgaline tvarka į tą lizdą dėti sveiką šrotinį porankį, kurio padėtys fiksuojasi ir jis nekrenta, arba galima bandyti tvarkyti esamą. Bet tvarkytis ten jis nelabai nori, t.y. mechanizmas gamykliškai neardomas (reikia nugrežinėti arba atpjauti užlydytas kniedes, taip pat nenusivelka užvalkalas, reiktų ardyti siūles ir t.t.). Aš susukau mechanizmą iki galinės eigos ir pabandžiau įdėti atvirkščią. Tuomet porankis įsistato, bet nenusileidžia žemyn, lieka apie 30 laipsnių pasisukęs nuo statmenos padėties. Tuomet išėmiau ir pragręžiau kitą skylę fiksavimo strypeliui (6mm) ir įkišau jį ten. Gaunam 30+60=90laipsnių ir porankis laikosi daugmaž statmenai atlošui, t.y. atsirėmęs į savo galinę apatinę padėtį.
Jei ką domina toks remontas, galit irgi kreiptis, bet kiek žinau, veikiančių porankių dar tikrai yra ir pasitaiko labai pigiai nupirkti, kartais tiesiog su visomis sėdynėmis, kai pardavėjai nežino, kaip nuimti, tai dažniausiai pakaktų pakeisti. Plius, nėra lengva pataikyti tą skylę tiksliai pragręžti, todėl galimi šiokie tokie nuokrypiai ir žmogui ta padėtis gali nepatikti, nes lankstant atlošą - lankstosi ir porankis kartu, o jo kampas jau tampa nebekintamas...
Manau, temą būtų galima patalpinti į DUK
