Sveiki, ieškau patarimo iš žinovų dėl 2.7 C6 variklio. Esminis klausimas - finansinis, ar yra prasmės remontuoti?
Išmetus problemą "Oil Pressure Low", Juliaus autodirbtuvės pamatavo mechaniškai dirbančio variklio alyvos slėgį. Prie laisvos eigos rodė nulį, pagazavus neženkliai sukilo. Automechaniko išvada tokia: privalu nuimti variklio karterį, keisti tepalo siurblį; prieš atliekant šią procedūrą reikia patikrinti alkūninio veleno indėklų stovį. Pasakė preliminarią kainą, tai apšalau išgirdęs keturženklę sumą

Arba tiesiog nenorėjo prasidėti, mat servisas nedidelis, o ten ir taip eilės savaitėms į priekį...
Prisipažinsiu, nesu susidūręs su variklio remontu, todėl nežinau, ką daryti. Automobilis iš esmės važiuoja, bet su tokia bėda už padorią kainą neparduosiu, tuo tarpu remontas, atrodo, jog kainuoja tiek pat, už kiek pavyktų parduoti visą auto. Kaip manote, ar verta remontuoti, o galbūt geriau ieškoti kito variklio?
Kai pirkau šį C6, vežiau tikrinti į autorizuotą servisą (JMA) Panevėžy. Metė tą pačią klaidą, bet tuomet slėgio netikrino ir pasakė, kad čia tikriausiai nieko baisaus ir kad gal bus neoriginalus filtras. Daugiau kritinių bėdų nerado, o viską, ką sužymėjo, nuvežiau tvarkyti jau kitą dieną. Na, teko pasikliauti, nes labai norėjau šio automobilio, o dar ir sakė, kad "varikliai pas juos geri". Visgi panašu, kad apsišoviau.
Yra ir daugiau niuansų, kurie, tikėtina, yra šios pasekmė - prie vienos turbino tepalų nuotekis, kitos užtrigusi geometrija, reikia išprogramuoti EGR, nes pradėjo mesti klaidą. Žodžiu, dabar mašina stovi, o aš išgyvenu egzistencinę krizę.
Bet kokie pasvarstymai iš šalies man bus naudingi, iš anksto - dėkui
