Šnekama,suprantama,apie kuro filtrą,kuriame susikaupęs visoks brudas ir vanduo žiemą gali pridaryti daug nemalonumų.
Tepalo filtrą visada reikia keisti kartu su tepalais,kartojant tai automobilio gamintojo nurodytu periodiškumu.
Kaitinimo žvakes laisvai gali pasitikrinti pats.Tereikia raktų joms išsukti ir laido galo-pajungti prie akumuliatoriaus.Kitas metodas-net neišsukinėti,o tik atjungti bendrą laidą ir į kiekvieną žvakę paduoti pliusą atskirai.Jei priliečiant laidą šoka kibirkštis-žvakė gera.Metodo minusas-nematai,ar žvakė kaista tolygiai.
Jei variklis nečiaudėja,cilindrų darbe nesigirdi disonanso,nelabai tedūmyja-purkštukų gal galima dar ir netikrinti,nes vien tas malonumas 60-80lt stos,o gali būti ir bereikalingos išlaidos.Na,nebent nori būti visiškai tikras savo automobiliu
Variklį patikrins bet kurie normalesni (t.y.turintys matavimų/remonto įrangą) dyzelistai;citroen meistrai tam nebūtini (jei pas tave ne 2,5TD

2.5TD teks tikrinti CP,jei nenori bendrauti su Dyzelservisu).Kur juos galima rasti,paprastai išduoda užrašas "dyz.variklių remontas" jų reklamoje
Kitas reikalas,kad profilaktika jie nelabai norės užsiimti,kai dvisavaitines eiles turi...

Nepabandęs nesužinosi.
Jei netikrinti purkštukų,tai viską,ką išvardijau,išskyrus padangų montavimą,galima pasidaryti pačiam (pvz.nesunku atsidaryti akumuliatoriaus kamščius ir dapilti dist.H2O,jei trūksta-servise to greičiausiai nė nedarys) per porą valandų,turint minimalų įrankių komplektą ir testerį.Bet jei yra koks rimtesnis gedimas-tada be serviso neapsieisi su savo pirmuoju dyzeliuku... Asmeninė patirtis
