 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
Priekinių stabdžių kaladėlių keitimas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš fiksavimo vietos atsuktuvo pagalba atkabiname LHM'o padavimo žarnelę,kad vėliau galėtume laisvai vartyti stabdžių suportą.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atleidžiame stovėjimo stabdžio trosą . Tam reikia 19 mm rakto ,su juo truputi pasukame stabdžio svirtelės ašį ir kai trosas atsilaisvina , atkabiname jį.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stabdžių suportas fiksuojasi gan paprastai. Tai kaištis ,kurį prilaiko vielinis fiksatorius
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ištraukiame vielinį fiksatorių.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tada atverčiame stabdžių suportą aukštyn ir išimame kaladėles.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po to ištraukiame kaištį.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na ir beliko ,pakankamai daug laiko užimantis stumoklio susukimas(suspaudimas).Profesionaliose dirbtuvėse tam naudojamas spec.įrankis,kadangi jo manau daugelis neturi siūlau pasinaudoti atsuktuvu,o kad greičiau darbas eitųsi ,retkarčiais patraukite svirtelę ir po to vėl sukite .Kai baigsite įdėkite kaladėles ir grąžinkite viską atgaline tvarka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na ir pabaigai ,norėčiau pasiūlyti vieną smulkų patobulinimą. Kadangi pastebėjau ,kad paprastai XM'o stabdžių trosai nudyla šiose vielinėse kilpose, siūlau ant jų užmauti paprasčiausią laistymo žarnelę.Ji gali būti ir ištisinė ,o ne taip kaip pavaizduota šioje nuotraukoje iš dviejų dalių(esant dviem dalim jos gali nuslinkti ir jokio efekto nebus.)
|
|
|
|
|
|
|