Prieš pradedant visus LHM keitimo darbus reikia sumažinti slėgi sistemoje,tam ,kad skystis grįžtų į bakeli.Tai daroma sekančiai: 1.Nustatome aukščio rankenėlę į žemiausią padėtį ir susukame vairą iki galo į kairę(variklį laikome įjungtą dar kokias 1-2 min) 2.Atlaisviname(kokius 3 apsisukimus)ant slėgio reguliatoriaus ęsantį 12 mm varžtelį(variklis įjungtas) po kokių 10 s. išjungiame variklį(jei XM'as be hidroaktyvo galima slėgio reguliatoriaus varžtelį atleisti ir išjungtam varikliui)
Atlaisviname visas žarneles ir atjungiame jas .Patartina juos užkimšti ,kad neišbėgtų skystis
Bakelis su hidrauliniu skysčiu LHM randasi šalia variklio dešinėje pusėje
Atlaisviname spyruoklę, laikančią įdėklą
Išimame įdėklą iš bakelio
Įdėklą pasidedame ant švaraus audeklo ar popieriaus lapo. Po to jį išardysime.
Bakelis nusiima atlaisvinus varžtelį parodytą nuotraukoje dešinėje apatinėje dalyje ir pažymėtą rodykle.taipat reikia atlaisvinti fiksatorių pažymėtą rodykle viršutinėje kaireje noutraukos dalyje
Išardome įdėklą.Svarbiausia išimti abu filtrus ir juos išplauti Vait spiritu .Gerai išdžiovinti ir atgaline tvarka surinkti.
Iš bakelio išpilame visą ęsantį skystį ir gerai išplaunam Vait spiritu.Išdžioviname. Įdedame įdėklą atgal ir užfiksuojame spyruokle Atgal sujungiame visas žarneles.
Pripilame LHM plus skysčio kol plūdė pakils iki viršaus. Po to užvedame variklį ir paliekame kokias 2 min. kol bakelyje pasirodys smulkus burbuliukai(pradės"virti").Po to užveržiame varžtelį ant slėgio reguliatoriaus ir pakeliame auto į max padėtį. Pripilame skysčio iki tol kol plūdės varinis žiedelis pakils tarp dviejų raudonų linijų.
Nuoriname galinius stabdžius . Nors tiksliau būtų pasakyti nuleidžiame užsistovėjusį skystį.Tik atsargiai nepersukit varžto ,nes jis plieninis ,o suportas aliuminis Plačiau apie tai