LHM keitimas

Prieš pradedant visus LHM keitimo darbus reikia sumažinti slėgi sistemoje,tam ,kad skystis grįžtų į bakeli.Tai daroma
sekančiai:
1.Nustatome aukščio rankenėlę į žemiausią padėtį ir susukame vairą iki galo į kairę(variklį laikome įjungtą dar kokias 1-2 min)
2.Atlaisviname(kokius 3 apsisukimus)ant slėgio reguliatoriaus ęsantį 12 mm varžtelį(variklis įjungtas) po kokių 10 s. išjungiame variklį(jei XM'as be hidroaktyvo galima slėgio reguliatoriaus varžtelį atleisti ir išjungtam varikliui)

Atlaisviname visas žarneles ir atjungiame jas .Patartina juos užkimšti  ,kad neišbėgtų skystis

Bakelis su hidrauliniu skysčiu LHM
randasi šalia variklio  dešinėje pusėje 

Atlaisviname spyruoklę, laikančią įdėklą

Išimame  įdėklą iš bakelio

Įdėklą pasidedame ant švaraus audeklo
ar popieriaus lapo.
Po to jį išardysime.

Bakelis nusiima atlaisvinus varžtelį parodytą nuotraukoje dešinėje apatinėje dalyje
ir pažymėtą rodykle.taipat reikia atlaisvinti
fiksatorių pažymėtą rodykle viršutinėje
kaireje noutraukos dalyje

Išardome įdėklą.Svarbiausia išimti abu filtrus ir juos išplauti Vait spiritu .Gerai išdžiovinti ir atgaline tvarka surinkti.

Iš bakelio išpilame visą ęsantį skystį ir  gerai išplaunam Vait spiritu.Išdžioviname.
Įdedame įdėklą atgal ir užfiksuojame spyruokle
Atgal sujungiame visas žarneles.

Pripilame LHM plus skysčio kol plūdė pakils iki viršaus.
Po to užvedame variklį ir paliekame kokias 2 min. kol bakelyje
pasirodys smulkus burbuliukai(pradės"virti").Po to užveržiame
varžtelį ant slėgio reguliatoriaus ir  pakeliame auto į max padėtį. Pripilame skysčio iki tol kol plūdės varinis žiedelis pakils tarp dviejų raudonų linijų.

Nuoriname galinius stabdžius .
Nors tiksliau būtų pasakyti nuleidžiame
užsistovėjusį skystį.Tik atsargiai nepersukit varžto ,nes jis plieninis ,o suportas aliuminis
Plačiau apie tai