WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 13:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 184 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 06 2016, 21:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2015, 08:49
Pranešimai: 88
Miestas: Mažeikiai
Sveiki. Priekinis buferis reikalingas nuo 2005m. Yra dar ?

_________________
Paveikslėlis C5 X7 2009m. Tourer Exclusive 2.2 HDi 125kw.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2016, 07:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
PauliusJankus rašė:
Sveiki. Priekinis buferis reikalingas nuo 2005m. Yra dar ?


ne

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2016, 06:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-c ... kelbimas=1

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2016, 18:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
atsirado dar vienas c5 universalas 02m 1,8 benzas su tiesioginemes dujomis , turi ir kabli priekabai, taciau dar nepradetas ardyti ir gal zadu atideti, nes zadu eiti ATOSTOGU :roll: bet cia bus RUGPJUTI !

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2016, 02:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Taigi, nupirktas pakabos hidrosiurblys paveikia su dumais ir specialiaisiais efektais visas 10s ir sustoja amziams. Pardavejas reklamacijos nepriima, nes pries ardant viskas veike ir buvo ledas, o pas mane tas 10s tai juk irgi veike, vadinasi tikrai buvo veikiantis ir sugadinau as arba pati masina.
Beje, Aidai, su pravodke tos masinos, kaip ir sakiau, viskas gerai. O beda, kodel susvilo jusu siurblys (kadangi atgal nepriimamas, beliko isardyti ir apziureti vidurius) - variklio puse buvo pilna LDSo, del ko kolektoriaus tarpeliai uzsivele laidziu jo ir sepeteliu dulkiu misiniu ir "truputi" uzsvilo. Idomu, kaip ten pateko tas skystis. Ar eksploatuojant, pamazu, per kiaura bakeli ar jo zarnas, ar visgi tiesiog ardant buvo nuleistas bakelio turinys ant variklio...
Bet kuriuo atveju - sekmes prekyboje.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2016, 20:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
Su manimi is su ponu srotininku susijes panasus atvejis. Sutarem jog pirksiu dali, beliko issiusti pastu. Skambinu pasitikslinimui, ir pasirodo ne be reikalo. Dalies nebesiuncia rysium su tuo jog kazkam ale prireike skubiau, nors kaip ir buvom sutare del jos mes. Taigi, lieku ant ledo... Va taip va!

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2016, 16:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
grige rašė:
Su manimi is su ponu srotininku susijes panasus atvejis. Sutarem jog pirksiu dali, beliko issiusti pastu. Skambinu pasitikslinimui, ir pasirodo ne be reikalo. Dalies nebesiuncia rysium su tuo jog kazkam ale prireike skubiau, nors kaip ir buvom sutare del jos mes. Taigi, lieku ant ledo... Va taip va!


atsakysiu i pretenzija ! siaip PASIBANDYMUI as daliu nesiuntineju ! tam yra tiesiog toks daiktas kaip LEXSIA3 va tuo ir reikia naudotis ! o man zaisti tiks tau ar netiks ir begioti po pastus tikrai as nepasiryzes !

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2016, 16:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
tadas1991 rašė:
Taigi, nupirktas pakabos hidrosiurblys paveikia su dumais ir specialiaisiais efektais visas 10s ir sustoja amziams. Pardavejas reklamacijos nepriima, nes pries ardant viskas veike ir buvo ledas, o pas mane tas 10s tai juk irgi veike, vadinasi tikrai buvo veikiantis ir sugadinau as arba pati masina.
Beje, Aidai, su pravodke tos masinos, kaip ir sakiau, viskas gerai. O beda, kodel susvilo jusu siurblys (kadangi atgal nepriimamas, beliko isardyti ir apziureti vidurius) - variklio puse buvo pilna LDSo, del ko kolektoriaus tarpeliai uzsivele laidziu jo ir sepeteliu dulkiu misiniu ir "truputi" uzsvilo. Idomu, kaip ten pateko tas skystis. Ar eksploatuojant, pamazu, per kiaura bakeli ar jo zarnas, ar visgi tiesiog ardant buvo nuleistas bakelio turinys ant variklio...
Bet kuriuo atveju - sekmes prekyboje.


taigi, i kiekviena klausima yra ir atsakymas ! siurblys, apie kuri tu kalbi yra veikiantis (tiksliau buvo kol i tamstos rankas nepakliuvo !) siaip as visas dalis stengiuosi patikrinti ir zinoti ar jos veikiancios ! jeigu to nezinau, ar nesu tuo ysitikines visada tai kliantui pasakau nes as nenoriu tureti bet kokiu nesusipratimu nei is savo puses nei is klianto ! jeigu jis veike pas mane masinoje, vadinasi jis veiks ir kitoje !
dabar del kito pasisakymo, seip jeigu jau prieina iki tokio pokalbio, galiu pasakyti tik tiek jog esi irgi nemazai pridares " KLIURKIU" su savais kliantais, nes jie juk taip pogi atvaziuoja pirkti daliu, ir esu girdejas apie tavus REMONTUS ! as suprantu ir toki dalyka, kas nedirba tas neklysta, bet kaip jau ir minejau is tavo klianto isgirdes buvau, jog ikemsi nagucius ir ten kur NEREIKETU ! :roll:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2016, 11:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Aidas1 rašė:
taigi, i kiekviena klausima yra ir atsakymas ! siurblys, apie kuri tu kalbi yra veikiantis (tiksliau buvo kol i tamstos rankas nepakliuvo !) siaip as visas dalis stengiuosi patikrinti ir zinoti ar jos veikiancios ! jeigu to nezinau, ar nesu tuo ysitikines visada tai kliantui pasakau nes as nenoriu tureti bet kokiu nesusipratimu nei is savo puses nei is klianto ! jeigu jis veike pas mane masinoje, vadinasi jis veiks ir kitoje !
dabar del kito pasisakymo, seip jeigu jau prieina iki tokio pokalbio, galiu pasakyti tik tiek jog esi irgi nemazai pridares " KLIURKIU" su savais kliantais, nes jie juk taip pogi atvaziuoja pirkti daliu, ir esu girdejas apie tavus REMONTUS ! as suprantu ir toki dalyka, kas nedirba tas neklysta, bet kaip jau ir minejau is tavo klianto isgirdes buvau, jog ikemsi nagucius ir ten kur NEREIKETU ! :roll:

Na, dėl siurblio veikimo, kad jis buvo veikiantis, tai juk nesiginčiju. Taip, jis tikrai veikė.
O kodėl tik tiek trumpai, tai juk parašiau ir paaiškinau, ką radau atsukęs siurblio variklio dangtelį.

Šiaip, įdomumo dėlei, tai po to teko panaktinėti dėl šito nepavykusio reikalo ir pabandyti surinkti iš dviejų neveikiančių siurblių vieną veikiantį, kad žmogus galėtų išvažiuoti sutartu laiku. Senojo siurblio problema buvo neveikiantis elektroninis siurblio įjungėjas (veikia panašiai, kaip relė, pvz starterio, tik be kontaktų, o žadinamas tuo plonuoju laideliu), bet šepetėlių ir inkaro būklė buvo gana geros. Iš Jūsų pirktam siurbliui, dėl trumpinančio kolektoriaus patrumpinus rotoriaus apvijoms, matomai viduje nudegė lakai, nes sumažėjo apvijų varžos. Todėl paėmiau tik rotorių tiesiog iš senojo siurblio, išvaliau viską ir sudėjau - variklis pradėjo birbti, ir birbė ilgai ir laimingai, bet mašinos taip ir nepakėlė, nei samatioku, nei padavus į bakelį slėgį. Todėl teko gesinti ir eiti užsiimti savais reikalais. Buvau išvykęs porai savaičių atostogų, mašina per tą laiką pastovėjo (žmogus lyg be didelių pretenzijų dėl to) ir, manau, kibsim žiūrėt, kame ta bėda iš tikro. Galbūt pasvilo ir tas įjungėjas, ir nebesuvaldo padoriai galios, nes sukasi lyg vangokai ir per lėtai, o gal dėl kokių nors kitų priežasčių, pvz pačios elektrohidraulinės dalies problemų, arba tiesiog kažinkodėl LDS pakankamas kiekis nepasiekia siurblio, bet pats variklis tai sukasi be problemų, ir hidraulinę dalį suka taip pat. Aiškinsimės šitai, bet būtent dėl to esu 100proc įsitikinęs, kad siurblio nesugadinau nei aš, montuodamas, nes jo neapliejau, nei mašinos elektrinė dalis, kadangi siurblys-frankenšteinas, surinktas iš dviejų lavonų dalių, prisikėlė ir sukasi.

O dėl kliurkų ir nagų kišimo, kur nereikia, tai aš esu linkęs pripažinti savo klaidas ir kaip išeina jas taisyti. Kartais būna netgi tokių situacijų, kur nesi tiesiogiai susijęs su kažkokia kliurka, bet vien tai, kad tuo metu mašina buvo pas tave, įpareigoja.
Vienąkart po mano galvos tarpinės keitimo, varikliui po kelių valandų darbo laisvomis apsukomis, prašoko diržas ir lūžo velenėlis. Paskui paaiškėjo, kad galvistai, darydami galvą (tuo rūpinausi ne aš, o pats klientas - pasiėmė ir parvežė jau sutvarkytą, paruoštą montavimui), sumaišė velenėlio laikiklius (viskas paprasta, nes jie sunumeruoti), dėl ko užgnybo velenėlį, bet tą radome tik su pačiu klientu, ardydami. Taigi už darbą nepaėmiau nei cento ir paskui dar tikrai nebrangiai pakeičiau jam variklį, kartu su juo pačiu, jo garaže, nes pas mane tuomet nelabai buvo vietos, o galbūt ir norėjo.
Buvo kartą, kad keičiau 2.1TD vandens pompą. Diržo žmogus keisti nenorėjo, keičiau tik pompą ir jo pačio paduotą parazitinį guolį, kurio sakė praeitą kartą nekeitė, o keitė tik diržą ir tempėją. Taigi po kelių dienų grįžo su keistu garsu iš variklio. Nurinkau dangtelius ir radau gerokai laisvą diržą. Tempėjo varžtai buvo priveržti, bet diržas tiesiog neįtemptas. Taigi, tuomet išmokau, kad pas tą variklį diržo įtempimas yra truputį su kabliukais ir ne visai pagal knygą, reikia labai gerai žiūrėti tempiant, ar niekas niekur nestringa ir nekliūna ir t.t. Pertemptas iš naujo jau nebegrįžo. Gerai, kad dirželis neperšoko ar nenutrūko, nes būtų tekę už dyką keisti karomyslus.
Buvo, kad po atraminės gumos keitimo, po dviejų dienų grįžo žmogus su keistais garsais iš važiuoklės. Ir radom laisvus rato varžtus. Kadangi akyse stovėjo vaizdas, kaip tikrai tuos varžtus užveržiau ir kartą patikrinau, tai taip tada sužinojau, kad čia ne pasaka, ir aliumininiai ratai kartais sugalvoja taip padaryti. Ir todėl pas montuotojus visur ant sienos didelėmis raidėmis rašoma (lietų ratlankių varžtų užveržimą po 100km privaloma patikrinti), ir nuo tada šiek tiek stipriau veržiu lietus ratus ten, kur naudojami ne konusiniai, o šaibiniai varžtai, nors ir kataloguose rašoma atvirkščiai.
Buvo, kad keičiau 2.0HDi paskirstymo dirželį. Praeitą rudenį. Žmogų įspėjau, kad užstrigusi generatoriaus sankabėlė ir reiktų pakeisti, ir kad kalena skriemulys, todėl irgi gali tekti pakeisti, jei pakeitus sankabėlę nenutils. Taigi, po kelių mėnesių, žiemą, pakeičiau ir sankabėlę, ir jau lavoną skriemulį. Šiandien paskambino kolega šiaip pasikalbėt ir iš kalbos išėjo, kad taip tik ta pati mašina dabar pas jį atsidūrus ir jis jam atstatė prašokusį paskirstymo diržą. Diržas prašoko dėl subyrėjusio skriemulio ir prilindusių po dangteliais gumų. Skriemulį rinkau ir pirkau aš, taigi teoriškai reiktų atsakyti, BET... Toliau pasakoja, kad variklio nėjo prasukti net raktu, kol nenuėmė generatoriaus diržo. Tuomet rado, kad mirtinai strigęs AC kompresoriaus laisvos eigos guolis ir jo škyvo neina prasukti. Keisdamas žiemą generatoriaus sankabėlę ir skriemulį, žmogui paminėjau, kad reiktų pasirūpinti AC kompresoriaus tuo guoliu - pakeisti nauju guolį, pakeisti šrotiniu kompresorių su geru guoliu, arba išoperuoti visai ir kitaip sudėlioti diržą. Paskui jis man berods birželį ar liepą skambino, kad situacija po pusės metų jau visai bloga, ir garsai nekokie, ir ar negaliu kažko padaryti. Kadangi pats tuo metu neturėjau laiko artimomis dienomis, o ir šiaip realiai tegalėjau pasiūlyti pakeisti šrotiniu, kas nėra itin super, nes dauguma jų būna jau su tokiu pačiu puslavoniu guoliu, tai pasiūliau kreiptis pas Sargėnų Romą, kuris turi įrankius, žinias ir patirtį tam reikalui ir ne tik pakeis tą guolį nauju, bet jei neveikia, tai ir AC sutvarkys. Berods ir numerį gal daviau, o gal pasakiau, kur susirasti. Tai švariom rankom šįkart, nes apie viską buvo pasakyta ir pranešta, kas gali atsitikti. O atsitiko ne pats blogiausias, nes variklis išgyveno, bet ne pats geriausias, nes diržas šoko, nes skriemulys dėl perkrovos, bandydamas prasukti tą strigusį AC, neišgyveno.
Šį pavasarį vienai mašinai, garaže pakėlus ant domkrato tiek, kad nusiimtų ratas, ir palikus ant atramos, nusinešiau prie spaustuvų perrinkti suportą naujom gumelėm. Grįžęs su perrinktu suportu, radau skilusį priekinį stiklą. Jame jau buvo kelios akmenukų įdaužos, tiesiog nuo vienos įdaužos, kuri buvo palei kraštą, perkreipus mašiną, atsirado ir itin negražiai nubėgo siūlas. Nesugebėjau pripažinti savo tiesioginės kaltės dėl įvykio, bet atsakomybę tenka vistiek prisiimti, nes mašina pas mane buvo, ir ją kėliau aš. Kadangi mašina buvo drausta Casco, tai žmogus suderino su draudimu ir nuvariau mašiną iki stiklistų, kurie tą stiklą pakeitė. Sutarėme bendrai, kad padengsiu draudimo pabrangimo išlaidas.
Buvo, kad keičiau stabdžių diskus ir kaladėles naujais, ir žmonės paskambino iš užsienio, kad stringa ir kaista kairys ratas. Aišku, skubėjo apkaltinti mane. Kadangi žmogus elementarias žinias turi, nes ratus ir bako siurblį pasikeisti moka, tai pasiūliau patikrinti rankinį ir gal užteks tiesiog atleisti ir nenaudoti, ir pavyks normaliai parvažiuoti. Aišku, netikrino, pargrįžo taip, stodami atsiaušinti. Tai aišku radom strigusį trosą ir keitėm abu naujais. Matomai, kol nepavarčiau suportų, keisdamas stabdžius, trosas dar judėjo, nors ir prieš išleisdamas patikrinau, nestrigo.
Šiuo metu kieme stovi C5 su 2.0HDi 79kw. Žmogui užlinko turbina, lūžo ašelė. Pakeičiau dėvėta dar neblogos būklės. Aišku, kadangi mačiau, kad sena turbina irgi buvo judintais varžteliais, vadinasi kažkas irgi daryta kažkada, o gal irgi keista, tai teko patikrinti tepalo slėgį, ir jis buvo geras. Dabar nebepamenu, bet atjungta turbina turbūt apie 2,5bar ant laisvų ir gazuojant net iki vožtuvo nukirtimo ties 4bar. Tai sudėjau tą turbiną, išvaliau ir išploviau šlangas, daviau prasidirbt ir išvažiavau pavaikyti. Pradžioj dūmino, paskui dūminimas dingo ir liko gražus važiavimas su gražia trauka. Grįžinėjant pradėjo pamažu kalenti variklis, paskui jau visai užkaleno, galiausiai užgeso ir ant laisvų nebedirbo. Partraukėm, tai taip ir stovi jau kelintas mėnesis kieme. Žmogus armijoje, tai sunku susisiekti, o mašinos skubiai ir nereikia, kol tie mėnesiukai dar nesibaigė. Sakė, kad arba keisim variklį, arba priduosim į šrotą.
Pasišnekėjau taip pat su variklistais, kas ten galėjo nutikti, tai pritarė mano nuomonei, kad dėl turbinos niekaip taip negalėjo nutikti, nes variklis turi interkūlerį ir net jei nulūžtų kokia sparnuotė, ji iki cilindrų ir net iki vožtuvų nedaeitų. Iškėlėm mintį tik tokią, kad arba žmogus nesakė, kad buvo pagavęs raznosą, arba dėl tepalo, paduoto cilindran, gavosi hidrosmūgis, ir linko švaistiklis, pagraužė gilzę ir t.t. Arba kita mintis - kad variklis buvo užpildytas medumi, nes po turbinos keitimo aišku supyliau šviežią Total 9000 5w40 tepalą.
Ai, dar buvo, kad atitempė ant šniūro Renault Megane Scenic su 1.9dTi nesikuriančiu. Diržas palaidas. Generatoriaus diržas sudriskęs ir aišku po dangteliais krūvos jo atplaišų. Nuėmiau dangtelius, nuėmiau velenėlio skriemulį ir radau nulūžusia šponkytę. Paskambinau kolegai, kuris šitų motorų daug remontavęs ir jis man pasakė, kad 95proc, kad vožtuvai sulankstyti. Kadangi tarėmės, kad variklio remontu, jei bus sulankstyti, neužsiimsiu, tai paskambinau žmogui ir pranešiau gerąją naujieną. Bet jis užsimanė patikrinti, ar tikrai linkę tie vožtuvai. Tai kadangi velenėlio ardyt ir sandarumo tikrint noro buvo mažai, tai nupirko jis naują skriemulį, kurį pakeičiau, sudėjau viską į vietas su senu diržu ir pasukus variklis užsikūrė ir pradžioj dirbo baisiai, o paskui prasidirbo ir jau buvo viskas gerai. Tai pakeičiau naują diržo komplektą ir išleidau. Po metų trasoj Vilnius - Kaunas įvyko babach ir variklis sustojo. Kas ten atsitiko, neaišku, nes taip ir nepamačiau ir nesužinojau. O apie šitą nelaimę sužinojau tik iš draugo, nes pats žmogus man nepaskambino ir nesikreipė. Draugas pasakė, kad matė po kapotu, kad nulūžęs kuro siurblio kronšteinas ir siurblys visas persikreipęs, todėl matomai ir sugedo. Savininkas prieš išleidžiant buvo įspėtas, kad generatoriaus sankabėlė užstrigus ir reikia pakeisti, ir kad jo diržo tempėjas prastos būklės ir kreivas, todėl irgi reiktų pakeisti, bet sakė palikti, kaip yra, ir kad susitvarkys pats, jei pablogės, nes kolkas viskas gerai, nes sudėjus su nauju generatoriaus dirželiu sukosi tiesiai ir be vibracijų. Paprašiau to draugo, kad sekantį kartą, kai matys, perduotų, kad gali į mane kreiptis ir ardysim/žiūrėsim, kas ten nutiko, o jei kaltė mano - aiškinsimės reikalus. Gavau atsakymą atgal, kad pretenzijų nėra. Tai taip ir liko.
Ai, dar buvo, kad keičiau draugo tėvukui kaladėles C5 priekines. Kadangi tuo metu garaže buvo užsukęs Dominykas, tai kartu tą darbą ir padarėm. Aš keičiau dešinę pusę, o jis kairę. Tai paskui po mėnesio pradėjo strigti dešinio suporto rankinis standartiškai. Tai aišku tėvukas sakė, kad va Dominykas darė ir stringa, o kur Tadas geras meistras, tai nestringa. Tai aš jam priminiau, kad Dominykas tai tikrai geras meistras, nes dešinę pusę tai BŪTENT Tadas keitė :lapux: Tai tądien nuėmiau trosą jam nuo suporto, o paskui kažkada prireikė praeiti TA, tai paėmėm iš Aido šrotinį suportą ir TA praėjom. Po to po pusės metų tas suportas irgi užstrigo, nes natūraliai irgi buvo toks pats senas, kaip ir anas suportas, ir jam jau irgi atėjo laikas. Tuomet jau teko nusipirkti įrankius suporto ardymui ir išmokti jį remontuoti.
Tai va tiek tų įvykių. Galėčiau dar kažko papasakoti, nes visokių smulkmenėlių ir gal stambenėlių yra dar buvę, bet turbūt užteks tiek tuokart.

Tai dabar atviromis kortomis prašom į sceną, kas ir ką apie mane ten pasakojo, kur aš ten pas ką įlindau ar kur įkišau nagus.
Nes jei bus teisybė, tai galėsiu paaiškinti savo tiesos pusę, arba prisipažinti klydęs, arba galbūt sužinoti, kas ten ir kodėl mano darbu skundžiasi kitiems, tik ne man pačiam.
Kitaip viso labo ir liks pletkais :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2016, 11:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
grige rašė:
Su manimi is su ponu srotininku susijes panasus atvejis. Sutarem jog pirksiu dali, beliko issiusti pastu. Skambinu pasitikslinimui, ir pasirodo ne be reikalo. Dalies nebesiuncia rysium su tuo jog kazkam ale prireike skubiau, nors kaip ir buvom sutare del jos mes. Taigi, lieku ant ledo... Va taip va!

Na aš eilę metų su Aidu labai maloniai ir draugiškai bendravau. Visada buvo viskas gerai, ir kainos tikrai padorios, ir dalys tikdavo ir veikdavo, esu ir smulkmenų visokių šiaip gavęs už dyką arba simbolinėm kainom. Susisiekimas truputį nepatogus, bet kai dalis yra, ir tinkama, tai surandi kaip nuvažiuoti tuos 25km, nes dalys citriams juk nesimėto. Kažkaip nebuvo net minčių, kad papuolus kažkokiam tokiam atvejui, klausimas pakryps taip.
Čia kaip ir su naujomis dalimis. Paimi iš parduotuvės naują guolį ar sankabos cilindriuką - guolis, sudėjus, iškart kliba, cilindriukas bėga per ašelę, net nespėjus nuspausti pedalo. Tai nuveži į parduotuvę ir aišku būni sąžiningas, pildai reklamacijos aktą su pilnu paaiškinimu, kad ta detalė būtų pašalinta iš apyvartos, kaip brokuota. Tada lauki tris savaites, kol jų ekspertai tikrina, ar tas cilindriukas tikrai kiauras, ar guolis tikrai kliba, ir tuomet jei tikrai TAIP, tai atgauni savo pinigus... dar po savaitės. O jei nuvežtum ir kiaulės akutėmis pasakytum, kad "jūsų (arba pagal jūsų katalogą) parinkta detalė netinka", tai nesugadintą, nesutepaluotą švarioje dėžutėje detalę tikrai priimtų iškart ir pinigus gautum į rankas. Tik paskui kažkas įsigytų tą brokuotą dalį. Ir istorija tęstųsi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2016, 09:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
O ir atmintis pas Tada! O gal kasdieniniu darbu ir viso kito konspektus vedi?

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2016, 12:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nelabai. Nors iš tikro reiktų. Būtų gerai vesti žurnalą primityvų, su ridomis, datomis, numeriais ir kėbulo numeriais, kokį turėdavo Alvydas, berods Excelio formatu, ir kokį turi dauguma rimtų net ir ne dylerinių servisų duombazių formatu. Nes tai naudinga. Gali ne tik užsirašyti, kas padaryta, bet ir ką radai ir dėl ko įspėjai, kad paskui nebūtų pretenzijų, kad va čia tu darei ir čia taip va sugedo. Nes būna, kad pasakai "salnykas dar ne kiauras, bet tuoj prakiurs, nes ant lūpos jau matosi tepalo plėvelė". Po pusmečio prakiūra, atvažiuoja su bėgančiu varikliu ir įmirkusiu diržu, aišku nori ir diržą naują nemokamai gauti.
O čia tiesiog pagal atmintį. Kai kurie atvejai dar iš pačio pradžios, kai daug kas baisu būdavo. Nepasakysi, kad tuo metu klaidų buvo daugiau, nes tiesiog ten, kur žinau, kad rimtas reikalas ir neturiu pakankamai žinių, stengiaus visada nelįst, bet kažkaip nejučia tie sunkūs dalykai paskui tampa lengvais, o tie, kurie atrodė neįmanomi, pasidaro sunkiais, bet įmanomais. Esmė, kad klaidų neišvengsi bet kuriuo atveju. O būna ir tokios klaidos, kurios padaromos dėl nežinojimo, bet kaltė kaip ir ne tavo.
Realiai, tai linksmoji dalis vistiek yra ta, kad priklausomai nuo laikotarpio, bet 30-50proc darbų yra kitų padarytų klaidų taisymas. Aš todėl ir stengiuos apsistot ties vienu gamintoju, nes nežinant kliurkų tikrai gali pridaryt ne dėl neišmanymo, o dėl markės ar mazgo specifikos nepažinimo. Ir kai imuosi kažko remontuoti ne iš PSA ar šiaip prancūzų srities, tai dažniausiai būna pagal prašymą, dažniausiai ir įspėjus, kad su šita marke aš nepratęs dirbti ir nedirbu, todėl 100proc truks ilgiau, gali kažkas nepavykti arba gali būti problemų su dalimis, nes nežinau, kur jų gauti ir kaip ieškoti.

Ai, va, dar parašysiu vieną atsimintą atvejį iš šios žiemos, o gal jau ankstyvo pavasario. P807 2.2HDi keičiau po nupirkimo visus tepalus ir diržus. Aišku, kaip priklauso, ir alkūninio bei velenėlio riebokšlius, kadangi ne tik dar gamykliniai, bet jau ir padrėkę. Po dviejų savaičių skambina, kad keitėsi ratus ir padangas, ir meistras pamatė kelis lašus tepalo ant traversos. Apžiūrėjom tą pačią dieną - tikrai drėgnas variklio galas. Kadangi žmogus galėjo palikti mašiną savaitgaliui, tai paėmiau ir pakeičiau dar kartą riebokšlį velenėlio. Ir atsiprašiau už sugaišintą laiką ir problemas. Buvo mano klaida, per giliai supresavau riebokšlį ir užlipo darbinė lūpa ant senojo riebokšlio darbinės vietos, kur jau yra griovelis, todėl šiek tiek sunkėsi. Diržas buvo kruopščiai apžiūrėtas, ir kadangi neradau nei žymės tepalo, tai uždėtas atgal tas pats. Viskas, kas prasisunkė, gražiai nutekėjo žemyn pačiu varikliu.

Buvo analogiškas atvejis prieš tris metus, su Citroen Xantia 1.9TD. Po dangtelio tarpinės keitimo pradėjo bėgti tepalas. Prieš tai tik rasojo. Pakeičiau tą tarpinę darkart - vistiek bėga. Pakeičiau kito gamintojo - vistiek bėga. Tam varikliui dažnai tenka kelis kartus pakeisti, nes ten ydingas mazgas ir ne visi moka gerai tą tarpinę pagamint. Bet trys negeros iš eilės - jau per daug.
Įkišau su veidrodėliais giliai akį ir pamačiau, kad net ne per tarpinę bėga. Nepriveržtas velenėlio laikiklis, kuris ne tik laiko velenėlį, bet dar ir laiko jo riebokšlį ir į jame esančią skylę prisisuka ir dangtelis. Negana to, tas laikiklis turi susisiekimą ir su išore, todėl jį prisukinėjant - kontaktinę plokštumą būtina patepti hermetiku. Kaip susinervinau, nes teko leistis diržą. Nuėmęs dangtelį, radau po dangteliais seno diržo gabalų, pilna šiukšlių ir visokio kito chlamo. Tai paskambinau savininkei ir sužinojau, kad prieš pusę metų buvo trūkęs diržas ir tvarkė pas kažkokius meistrus garažuose Raudondvario pl. prie Regitros. Tai va toks ir darbas. Velenėlio laikiklį turbūt pamiršo prisukti arba galbūt priveržus strigo velenėlis, tai paliko laisvus varžtus, užuot prišlifavę laikiklį. Na žodžiu buvo nuimti abiejų pusių laikikliai ir po jais hermetiko nerasta. Tuomet viskas surinkta kaip priklauso ir net su dinamometriniu raktu prisukti tie laikikliai. Sudėjau abu naujus riebokšlius, surinkau, ir vistiek bėga. Vėl nusiimu dangtelius ir kišu galvą - bėga naujas velenėlio riebokšlis. Kitądien atsinešiau kitą velenėlio riebokšlį ir sudėjus jau buvo viskas gerai. Po to karto nebenaudoju toje vietoje Corteco riebokšlių. Nors šiaip to gamintojo produkcija mane tenkina, bet toje vietoje nenaudoju... Bet šitu atveju jau neatsiprašiau savininkės, nes nebuvo kodėl. Apie tai, kad kažkas ten kišo nagus, sužinojau tik paklausęs.
Žodžiu, stengiamės, kad patenkintų būtų kuo daugiau.

O aš vis dar laukiu tų mano kliurkų aprašymo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2016, 19:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
na cia forume apie nieka as " NEPLETKAVOSIU" ir be to kas ir ka man sake nera esme, bet jeigu tu pats tai pripazinai, vadinasi taip juk buvo :!: ir net jeigu tiek atsimeni kiek aprases esi, vadinasi gali ir atgaminti savo klaideles ! o kodel man tai pasakojo, tai tik kiekvieno zmogaus asmeninis dalykas, TURBUT, ir uz kita zmogu as tikrai nesu atsakingas ka jis daro o tuolabiau ka kalba......!

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2016, 21:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgs 18 2016, 00:16
Pranešimai: 1
Miestas: Kaunas
Gal yra C5 pirmuko universalo sviesus salonas ir Clarion radija?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2016, 22:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
tadas1991 rašė:
Nes būna, kad pasakai "salnykas dar ne kiauras, bet tuoj prakiurs, nes ant lūpos jau matosi tepalo plėvelė". Po pusmečio prakiūra, atvažiuoja su bėgančiu varikliu...

Idomus pas tave atvaziuoja automobiliu savininkai. Jei jau matai kad detale arti pabaigos, manau ir reikia keisti, o ne atideti kitam kartui, kuris dazniausiai buna nelaiku ir ne vietoj! Nuvariau kazkokiam savo tankui dirzo keisti. Uzteko kad viena karta paskambintu ir pasiklaustu ka darom... Pakeite daug papildomu daliu, dar prasiau netaupyti, kainavo, kainavo... Jug ir paciam maloniau vazineti kai zinai jog tie mazgai tikrai suremontuoti!

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 184 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007