WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 30 2014, 16:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Kiek kainuotų Xantia 2.1TD galinis duslintuvo bakelis. Auto 1995.11.20 hečbekas

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2014, 17:04 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 29 2014, 18:58
Pranešimai: 27
Miestas: Panevėžys
ovida rašė:
Kiek kainuotų Xantia 2.1TD galinis duslintuvo bakelis. Auto 1995.11.20 hečbekas

Tokios detalės reikėtų ieškoti autoservisuose, kurie specializuojasi duslintuvų remonto srityje. Ten tikrai rasite pigiau. Mes galėtume pasiūlyti nebent apie 250 - 300 lt kainą už BOSAL firmos gaminį. Manau lenkiškas kainuotų tris kartus pigiau.

_________________
arvistar - Panevėžys - Citroen C4 Picasso 2007 m.
www.fxprekyba.eu - prekyba naujomis auto dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2014, 17:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Bet ar apsimoką dėt tą lenką vien dėl jo garso?

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2014, 19:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
arvistar rašė:
ovida rašė:
Kiek kainuotų Xantia 2.1TD galinis duslintuvo bakelis. Auto 1995.11.20 hečbekas

Tokios detalės reikėtų ieškoti autoservisuose, kurie specializuojasi duslintuvų remonto srityje. Ten tikrai rasite pigiau. Mes galėtume pasiūlyti nebent apie 250 - 300 lt kainą už BOSAL firmos gaminį. Manau lenkiškas kainuotų tris kartus pigiau.

Dėkui už atsakymą :)

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 03:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
arvistar rašė:
tadas1991 rašė:
Citroen BX TRD Turbo, arba kitaip sakant 1.7/1.8 TD 66kw varikliukui:

Purkštukų antgaliai DN0 SD289 arba jų analogai kitų gamintojų (tinka ir dtp, ir pan.)
Siurblio (Bosch variantas) rem. komplektas (sandarinimo)

Purkštukai arba Bosch (kaina apie 130/vnt), arba tipo Italų "SuperDiesel" kaina apie 28/vnt. Bet ir vieni ir kiti būtų tik keletos dienų laikotarpyje (pristatymas iš Lenkijos sandėlio).
Kas liečia Bosch k.s. remkomplektą, galiu pasiūlyti labai gerą variantą - mes patys komplektuojame iš atskirų gamintojų - pilno komplekto - su gazo įvore (Cargo), viršutinio dangtelio tarpine (Cargo arba Bosch) ir visais sandarinimo žiedais (tik vokiečių gamintojai) - kaina būtų 40 LT. Tai būtų tikrai kokybiški komplektai - mūsų servise juos naudojame jau daugiau nei 7 metus ir nebuvo nei vieno broko atvejo.
Komplektus galime tiekti ir labai dideliais kiekiais. Kainą tokiu atveju reikėtų derinti asmeniškai : 8 655 08171.

Rašau viešai, kad gal po to išliktų ateičiai.
Klausimas toks gan grubus, nes nežinau tikslių siurblių komponentų pavadinimų, nei oficialių, nei meistrų slengo.
Nupirkau jūsų rem. komplektą, viskas su juo yra normaliai, pradėjau ardyti ir rinkti siurblį ir iškilo klausimas. Ten, kur reikia spec. galvučių, viskas aišku - arba gaunu galvutes, arba nelendu. Pagrinde kur reikia spec. galvučių, nelabai guminių sandarinimo elementų ir yra, o metalas nejudinamas dirba savo be problemų ir senas.
Bet yra vieta, kur truputį neaišku, kaip patekti. Gal patarsite? O gal jūsų komplekte ir nėra numatyta gumelė būtent tai vietai sandarinti? Pas mane ten dar sausa, bet mačiau, kad su problema, kai ten bėga, susiduriama dažnai. Kalbu apie situaciją, kai pradeda bėgti per turbo slėgio reguliuojamo riebintojo membranos alsuoklį. Per alsuoklį pradeda bėgti tada, kai visa ta kamera užsipildo dyzeliu. Sudūrimas su siurblio karteriu ten yra, pro kur ir gali patekti kuras vidun, tik per vieną vietą - būtent riebinimo ašelė, plonas trumpas aštrus pypukas, kuris nuspaudžia kuro kiekio didinimo svirtelę siurblio viduje, o gal tiksliau - ją paleidžia į ten, kur ji ir nori būti. Prie tos ašelės prieiti nėra paprasta. Dangtelio šone yra aliumine šaibele sandarintas atsukamas kamštelis H5 galvute, po kuriuo yra ir ta ašelė. Išėmus membraną kartu su tuo strypeliu, kuris turi konusinį galą tai mažajai ašelei maigyti, tą ašelę, galima įkišti gilyn ir tuomet atsukti jos sandarinimo žiedelį (tikriausiai, jei jis ten yra, o turėtų būti) laikančią veržlę, kuri atsukama taip pat vidiniu šešiakampiu, tik nematavau, bet kažkas H3-H5 galvute. Problema - trukdo tos ašelės spaudžiama svirtelė, kurią ir atlenkus iki galo, įrankis vistiek niekaip netilps. Ta svirtelė sukinėjasi ant ašies, kuri yra įpresuota į dangtelį ir dar papildomai užkernota. Ta vieta remontuojama? Jei taip, kokiu būdu tą ašelę patartumėt išimti, kad nieko nesugadint? Ir ar jūsų komplekte yra elementas tos vietos sandarinimui?
P.s. originaliam komplekte degimo kampo reguliatoriaus dangteliai (kurie yra beveik vienodi siurblio prieky ir gale) sandarinami berods žaliomis panašaus į kvadratą skerspjūvio gumelėmis (šiandien rinkau vienam žmogui siurblio tik dangtelį, nenuėmęs siurblio, bet jis atsivežė visą originalų Bosch komplektuką, tai spėjau apžiūrėti). Ar jūsų komplekte esami paprasti O-žiedeliai tikrai pritaikyti ir tinkami? Nes priekis kaip priekis, bet galinis dangtukas visai ne toks mielas perdarinėjimui iš naujo :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 04:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Turiu omeny ašelė Nr. 4 šioje schemoje. Jos sandarinimo elemento keitimui trukdo svirtis 3, kuri sukinėjasi ar ašies M1.

Paveikslėlis


Beje, gal yra galimybė gauti senojo Bosch siurblio šalto paankstinimo termostatą, kuris tampo ankstinimo svirtelės trosą ir prie kurio jungiasi dvi antifrizo žarnelės? Tokį teko matyti tik ant senesnių prancūzų, Peugeot ir Citroen apie 87-95 metus. Daugumoj mirę būna, o naujo nelabai matyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 21:02 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 29 2014, 18:58
Pranešimai: 27
Miestas: Panevėžys
tadas1991 rašė:
Turiu omeny ašelė Nr. 4 šioje schemoje. Jos sandarinimo elemento keitimui trukdo svirtis 3, kuri sukinėjasi ar ašies M1.
Beje, gal yra galimybė gauti senojo Bosch siurblio šalto paankstinimo termostatą, kuris tampo ankstinimo svirtelės trosą ir prie kurio jungiasi dvi antifrizo žarnelės? Tokį teko matyti tik ant senesnių prancūzų, Peugeot ir Citroen apie 87-95 metus. Daugumoj mirę būna, o naujo nelabai matyt.


Pirmiausia apie ašelės (4) sandarinimą. Čia reikia šiek tiek kantrybės. Pirmiausia reikia iškalti ašį M1. Ta ašis, kaip Jūs ir minėjote, yra užpresuota. To nereikėtų bijoti. Plonu tvirtu metaliniu strypeliu ji išsikala. Tik noriu perspėti - iš abiejų ašies M1 galų stovi po vieną šatriuką. Todėl reikia kalti atsargiai, kad šatriukai nepasimestų. Paskui, surenkant atgal, tuos šatriukus patepkite truputėliu hermetiko. Kada ašis M1 bus išimta, ištraukite ašelę (4) ir atsukus jos lizde veržeklytę, rasite sandarinimo žiedelį. Komplekte, kurį Jūs įsigijote šis žiedelis yra. Tai pats mažiausias iš visų esančių komplekte žiedų (D2,0x1,5 - jeigu gerai atsimenu išmatavimus).
Dėl ankstinimo mechanizmo dangtelių sandarinimo. Tie žali žiedai, kurie yra "originaliuose" komplektuose, dėl savo įmantrios formos (o gal ir dėl kokybės stokos) laiko tik kokius 2 - 3 metus. Jūsų įsigytame komplekte esantys O-formos sandarinimo žiedai laiko virš 5 metų. Tai yra išbandytas reikalas. Garantuoju. Žinoma, nekalbu apie tuos atvejus, kai į kuro baką yra pilama viskas kas dega (tame tarpe ir hemiškai agresyvūs skysčiai).
Termostatų paankstinimo mechanizmui galima būtų surasti, bet nemanau, kad finansiškai apsimokėtų. Jų kaina būtų apie 250 - 350 lt.

_________________
arvistar - Panevėžys - Citroen C4 Picasso 2007 m.
www.fxprekyba.eu - prekyba naujomis auto dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 16 2014, 14:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dėkingas už informaciją :)
Taip, jei tokia kaina, tikrai finansiškai neapsimoka, nes užsiveda ir dirba ir taip, o netyčia vieną rytą kilus ekstremaliam šalčiui, galima tą svirtelę ir ranka linktelėti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2014, 22:00 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
o gal būtų galima gauti c5 2004 m. priekinių faro apiplovimo purkštukų dangtelius ar nors kairės pusės?

dar iš kėbulo dalių domina c5 karavano galinio lango valytuvo koja

iš ne kėbulo- 2,2 ar 2,0 hdi 2002 m. Bosch sistema interkulerio slėgio daviklis (3 kojos)?

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 21 2014, 20:29 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 29 2014, 18:58
Pranešimai: 27
Miestas: Panevėžys
Darka923 rašė:
o gal būtų galima gauti c5 2004 m. priekinių faro apiplovimo purkštukų dangtelius ar nors kairės pusės?
dar iš kėbulo dalių domina c5 karavano galinio lango valytuvo koja
iš ne kėbulo- 2,2 ar 2,0 hdi 2002 m. Bosch sistema interkulerio slėgio daviklis (3 kojos)?


Slėgio daviklis kainuotų :
- iki 2003m.
135,00 lt (39,10 eur) - gamintojas FACET (Italija).
- po 2003m.:
137,00 lt (39,68 eur) - gamintojas FACET (Italija),
105,00 lt (30,41 eur) - gamintojas FAE (Italija).

Dėl minėtų kėbulo dalių, deja, niekuo negaliu padėti.

_________________
arvistar - Panevėžys - Citroen C4 Picasso 2007 m.
www.fxprekyba.eu - prekyba naujomis auto dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 23 2014, 14:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Beje, komplekte esantis riebokšlis yra didesnis, 20mm ašelei, skirtas naujesniam siurbliui, kurio skriemulys prisisuka 21mm veržle. BX, kuriam pirkau komplektą, veržlė 19mm ir ašelė berods 17mm.
Nusipirksiu tą riebokšlį kitoje gatvės pusėje dyzelinių prekėse atskirai, tuo labiau, kad atsirado žmogus, kuriam reikia būtent 20mm riebokšlio Peugeot 406 siurbliui, tai galima sakyt - iškeisim, bet kitąkart rinkdami, atkreipkit dėmesį, kad 89 metų gali būti senesnis siurblys :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 23 2014, 15:25 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 29 2014, 18:58
Pranešimai: 27
Miestas: Panevėžys
tadas1991 rašė:
Beje, komplekte esantis riebokšlis yra didesnis, 20mm ašelei, skirtas naujesniam siurbliui, kurio skriemulys prisisuka 21mm veržle. BX, kuriam pirkau komplektą, veržlė 19mm ir ašelė berods 17mm.
Nusipirksiu tą riebokšlį kitoje gatvės pusėje dyzelinių prekėse atskirai, tuo labiau, kad atsirado žmogus, kuriam reikia būtent 20mm riebokšlio Peugeot 406 siurbliui, tai galima sakyt - iškeisim, bet kitąkart rinkdami, atkreipkit dėmesį, kad 89 metų gali būti senesnis siurblys :labas:


Labai atsiprašau ir dėkoju už supratingumą.

Puikių švenčių visiems !

_________________
arvistar - Panevėžys - Citroen C4 Picasso 2007 m.
www.fxprekyba.eu - prekyba naujomis auto dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2015, 09:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sveiki, Arvydai. Kaip pasikeitė kainos su euro atėjimu. Reiktų dar vieno rem. komplektuko siurbliui. Šįkart 92trų gamybos Citroen XM 2.1TD 80kw Bosch sistemai. Kokio skersmens ašelė (ir kartu riebokšlis), aš nežinau, bet gal tai pagal katalogą parenkamas dalykas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2015, 14:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 16 2015, 16:35
Pranešimai: 23
Miestas: Marijampolė-Bergen
2005 C4 1.6hdi 80kw smagratis domina, arba visas sankabos komplektas kartu. :)

_________________
Citroen C4 VTR


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 20 2015, 15:47 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 29 2014, 18:58
Pranešimai: 27
Miestas: Panevėžys
t-sport rašė:
2005 C4 1.6hdi 80kw smagratis domina, arba visas sankabos komplektas kartu. :)

Smagratis LUK - 322.00 eur
Smagratis SACHS - 335.00 eur
Sankabos komplektas (su smagračiu) LUK - 477.00 eur
Sankabos komplektas (be smagračio) SACHS - 116.00 eur
Sankabos komplektas (su neplaukiojančiu smagračiu) Valeo - 372.00 eur

_________________
arvistar - Panevėžys - Citroen C4 Picasso 2007 m.
www.fxprekyba.eu - prekyba naujomis auto dalimis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007