WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 00:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 25 2014, 18:34 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
aišku visi išdėsite, kad apie tai kalbėta ne kartą, bet kas glaustai gali nupasakoti, kur fiksuojasi smagratis 2,0 hdi 2002 m mechaninė dėžė - ar po starteriu, ar reikia nuimti starteri?

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 25 2014, 18:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Po starteriu. Starterio nuimti nereikia, jei pasidarysi tinkamą įrankį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 25 2014, 21:05 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
jeigu a lia spintos duru rankenos arba isplatintos u formos, tai jau pasiskolinau, tai smailu gala kist po starteriu i smagracio skyle? kaip tuo metu i mietkes ziureti ar veliau nusukus skyvo varzta?

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 26 2014, 00:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Ten nieko specialaus nėra, 8mm strypas.
Škyvo varžto nenusukęs diržo nepakeisi, o tos mietkės pagalba gali sugadint mietkę ar ką išlaužt. Ji neskirta smagračio fiksavimui. Na, aš kartais naudoju tam, bet su protu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 26 2014, 02:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Realiai užsitrauki rankinį stipriai ir įjungi 5 pavarą. 22 galvute (gali reikti kokių 2m rankenos) atsuki ir išsisuki iki galo škyvo varžtą (iki galo, nes būna sodintas ant klijų ir piktas). Nusiardai diržo dangtelius ir dedi atgal škyvą. Tuomet išjungi pavarą ir susitepęs sriegį, suki varžtą atgal. Kai susisuks iki galo, pradės kartu su varžtu suktis ir variklis. Lengvai pasisuksi iki tol, kol įkris kaištis į smagračio skylę, ir bus mietkė užmietkinta, arba ne - gali tekti prasukti dar ratą, kad velenėlis atsistotų savo vieton.
Siurblio škyve skylė yra, bet ji niekam neįdomi ir kaiščiuotis nereikia. Gal ten palengvinimui škyvo atsukimo ar pan. Velenėlis kaiščiuojamas taip pat 8mm kaiščiu, sriegio nėra (kaip būdavo pas senuosius XUD dyzelius).
Po tokio kaiščio įkišimo į smagratį, nuo alkūninio veleno sukimo varžtas bus kažkiek užsiveržęs dėl kompresijos ir trinties varikly, bet su tokiais užveržimais jau nieko nesugadinsi.
Jei norėsi tinkamai pareguliuoti veleno ir velenėlio padėčių santykį pagal naują diržą, reikia labai tinkamai parinkti kaiščius, gal būtų kuo standžiai skylėse, gausi tikslesnį ir švaresnį variklio darbą po keitimo. Tas daroma reguliuojant velenėlio škyvuką.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 26 2014, 21:48 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
ok, tas maždaug aišku, alkūninio škyvą nusiėmiau, 2 m rankenos nereikėjo, bet alkūninio varžtas buvo piktas iki galo. žiuriu į paskirstymo velenėlio škyvelį ir alkuninio dantratuką ir jokių mietkių nematau-anie jokio taškelio ant škyvelio ar pan-vadinasi viskas pagal kasičiavimą? beje kiek tempiat uždėtą diržą? kiek pažistamas aiškino, kad tiesiojoj tarp paskirstymo velenėlio ir siurblio škyvelių eitų dirža maždaug 90 lapsnių pasukti, bo smarkiai įtempus rėkia diržas ir įtempėjai nelaiko.

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 27 2014, 04:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Taip, žymelių jokių nei ant škyvukų, nei ant variklio, nei ant diržo nerasi ir nebus. Viskas pagal kaiščius ir paprastai problemų nesudaro, taip dar lengviau, kai nereikia gaudyti laisvo variklio, maunant diržą.
Tempti reikalingas specialus prietaisas ir įtempimas matuojasi SEEM vienetais (kažkur dar turiu konvertavimo į standartinius vienetus lentelę), bet iš esmės, jei darai iš rankos - tas 90 laipsnių kampas tinka seniems benzams, kur tarpai tarp škyvų belekokie. Čia tokio kampo neišlauši, bet tarkim 45-60 laipsnių yra gerai. Vėlgi, priklauso kokia jėga ta dirželį pasukt bandysi. Čia reikia turėt truputį praktikos. Pirmais kartais problemų ir man būdavo, ir teko vieno žmogaus netgi labai atsiprašyti, bet dabar padarau taip, kad naujas diržas dar truputį šneka, bet prasidirbęs nutyla, kaip ir maždaug turi būti. Kad taip turi būti, sprendžiu iš to, kad kituose varikliuose, kur sudėti automatiniai įtempėjai, dirželius tempi pagal tempėjo žymę arba įtempia pati įtempėjo spyruoklė ir naujas diržas visuomet truputį šneka.
Beje, pats jau du metus važinėju su pertemptu diržu, nes vis tingiu prikišt rankas atsileist.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 28 2014, 19:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
pasikeičiau, važiuoja, lyg necypia, bet keista, kad netiko alkuninio mietkes, toks įspūdis, kad smagratis keistas ir ne taip uždėtas. velenėlį užkaisčiavau, o alkuninio užspaudžiau su rankiniu įjungęs 5 bėgį, aišku prieš tai su markeriu susižymėjau smagratį.

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 28 2014, 23:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Darka923 rašė:
o alkuninio užspaudžiau su rankiniu įjungęs 5 bėgį, aišku prieš tai su markeriu susižymėjau smagratį.

Ir naujoj dėžėj per dantračius laisvumo būna. O čia senoj ir dar per penktą pavarą.

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 28 2014, 23:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Darka923 rašė:
pasikeičiau, važiuoja, lyg necypia, bet keista, kad netiko alkuninio mietkes, toks įspūdis, kad smagratis keistas ir ne taip uždėtas. velenėlį užkaisčiavau, o alkuninio užspaudžiau su rankiniu įjungęs 5 bėgį, aišku prieš tai su markeriu susižymėjau smagratį.

Kaip suprast netiko? Įsikišot kaištį į smagratį ir netiko velenėlis? Reikėjo persukt smagratį dar 180laipsnių ir būtų tikęs.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 28 2014, 23:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
pofke rašė:
Darka923 rašė:
o alkuninio užspaudžiau su rankiniu įjungęs 5 bėgį, aišku prieš tai su markeriu susižymėjau smagratį.

Ir naujoj dėžėj per dantračius laisvumo būna. O čia senoj ir dar per penktą pavarą.

O čia prie ko tas laisvumas, jei viskas pažymėta ir galima pasukt kiek reiki į priekį ar atgal?
Aišku, smagratis plaukiojantis, tai vien iš savęs turi DAFIGA laisvumo, bet starterio žiedas yra ant išorinės dalies, kuri su alkūniaku sujungta kietai. Tas penktas bėgis yra skirtas tik škyvo varžto atleidimui. Pas šitą motorą alkūninio veleno škyvukas su šponke, tai išvis sunku nepataikyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2014, 10:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
tadas1991 rašė:
pofke rašė:
Darka923 rašė:
o alkuninio užspaudžiau su rankiniu įjungęs 5 bėgį, aišku prieš tai su markeriu susižymėjau smagratį.

Ir naujoj dėžėj per dantračius laisvumo būna. O čia senoj ir dar per penktą pavarą.

O čia prie ko tas laisvumas, jei viskas pažymėta ir galima pasukt kiek reiki į priekį ar atgal?
Aišku, smagratis plaukiojantis, tai vien iš savęs turi DAFIGA laisvumo, bet starterio žiedas yra ant išorinės dalies, kuri su alkūniaku sujungta kietai. Tas penktas bėgis yra skirtas tik škyvo varžto atleidimui. Pas šitą motorą alkūninio veleno škyvukas su šponke, tai išvis sunku nepataikyt.

Kiek supratau tai jis diržą keitė užfiksavęs penkta pavara ir rankiniu.

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2014, 09:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 07 2013, 09:41
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Sventes yra laiko tai ir as pasikeitciau dirza ,lyk sekmingai :D . Ar teisingai suprantu kad degimo nereikia reguliuoti sitam varikliui po dirzo keitimo ,pasukioti siurbli ar kazkas panasaus ? Nes pasdebejau kad ant alkuninio veleno esantis krupliaratis turi laisvuma per mazdaug puse dancio nes fiksuojantis menuliukas siauresnis uz ispjova.

_________________
Berlingo 2004m. 2.0Hdi 66kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2014, 10:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Jei alkūninio veleno šponkė mažesnė už išpjovą, tai yra kažkas blogai. Arba šponkė/šplintavietė/skriemuliuko skylė išmalta, arba įdėta chaltūrna kažkokia, ar kažkas tokio. Normaliai ten truputį judėti gali ir dažniausiai, jei neprirūdijęs skriemuliukas (o tau labai pasisekė, jeigu tokį radai), bet gal max kelių dešimtųjų milimetro dalių lygmeny, ir tikrai ne per pusę danties. Taigi, jei per pusę danties, greit ardyk ir tvarkyk normaliai :)
Joks degimas nesistato po diržo keitimo nei HDinams (kur aplamai siurblį gali statyti belekaip ne ant žymės, nes ta žymė ten neaišku kam skirta), nei seniems dyzeliams, kur jau svarbu pastatyti škyvą ant žymės, bet keisdamas siurblio kampą varžčiukais, tu pripažįsti, kad tavo naujas diržas yra brokuotas ir neatitinka originalo matmenų. Nebent dar kai kuriem būna siurblio skriemulys ant trijų varžčiukų, minimaliam pareguliavimui diržą įtempus. Bet pačio siurblio tuomet sukinėti vistiek nereikia ir negalima, jeigu normaliai dirbo variklis prieš keitimą. Bet su HDi tu gali pamiršti tą siurblio škyvą visai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2014, 21:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 07 2013, 09:41
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Ka ardyti tvarkyti kad pralekiau 130 jokiu bedu po surinkimo .Pries tai buvau del viso ko pasizymejas dar ant skyvu viska po surinkimo patikrinau prasukes ranka ,sutampa zymos idialiai .Del to skyvo laisvumo neramu bet ka ten tvarkyti jai splintas lyk originalas sedi tvirtai o skyvas neaisku ar galejo tiek isimalti nepanasu bent jau vizualiai ispjova originali.

_________________
Berlingo 2004m. 2.0Hdi 66kw


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 62 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007